Heb je een of ander barrel dan? De kwaliteit van de fiets kan heel veel verschil maken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:38 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
dat is het enige waar ik braddie gelijk kan geven fietsen is echt niet chill
knie blessure habiboquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heb je een of ander barrel dan? De kwaliteit van de fiets kan heel veel verschil maken.
Shotcallerquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die nieuwe zombiefilm was wel ok
Terecht wel. Meest treurige fictieve shit ever in films/seriesquote:
Mwah, zijn goeie zombiefilms hoor maar dit was gewoon rukquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel. Meest treurige fictieve shit ever in films/series
Pizza worstenbroodje van de Jumbo, maar nu kom ik thuis en heb even een review gekeken. Verkeerde keuzequote:Op donderdag 27 mei 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
Wat gaan jullie eten? I maak penne diavolo met scampi.
Alleen Zombieland. Maar die vond ik niet leuk vanwege de zombies lolquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, zijn goeie zombiefilms hoor maar dit was gewoon ruk
Gewoon simpel vermaak, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel. Meest treurige fictieve shit ever in films/series
28 days later, world war Z, dawn of the dead.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Zombieland. Maar die vond ik niet leuk vanwege de zombies lol
World War Zquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
28 days later, world war Z, dawn of the dead.
Train to Busan schijnt ook wel dik te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |