Even the smallest person can change the course of the future.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:48 schreef raw67 het volgende:
vrijheid van meningsuiting
polarisatie
an sich (ach)......
etc....
pak je toetsenbord poeple.....
fijn weekend he! je post leuke muziekjesquote:
de ex van kim kardashianquote:
oh die volg ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de ex van kim kardashian![]()
maar ff blast naar de past
dit ken helemaal niet van pop smoke qua vibesquote:
hoeft niet mag altijd en kookse en eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef Karzai het volgende:
moet even wat eten maken net aardig wat biertjes gedronken, zal jouw muziekjes even terug luisteren
lekker nummertjequote:
Nogal! Vibes!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
🖤
"If you don't stand for something, you'll fall for anything " 👌
mja dan krijg je ditquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
🖤
"If you don't stand for something, you'll fall for anything " 👌
Of pareltjes als deze 😜quote:
Weer beneden rivieren zeker, boven de rivieren doen we gewoon strippoker.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:35 schreef cosmosis het volgende:
We speelde dat vroeger wel met kaartje blazen, maar dat ging al na 2x mis
Zeker boven de rivieren, maar destemeer geinteresseerd in het dorp waarin jij opgegroeid bent!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Weer beneden rivieren zeker, boven de rivieren doen we gewoon strippoker.
Niet haten op Prince...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:51 schreef IxCalypso het volgende:
Mag wat gewoon?
Oh die topictitel? Van mij wel hoor, hij is toch ook gewoon overleden?
Alsof ik zou haten op Princequote:
Amen sister from a different mother! (I hope)quote:
Kansloos dat Ukraine niet heeft gewonnen, de rest heb ik gemist. De wereld is duidelijk niet klaar voor goede muziek. Maarja dat is wel duidelijk gezien de gemiddelde ESF muziek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:56 schreef IxCalypso het volgende:
Hoe vonden jullie het ESF? De resultaten?
Ze moeten mij toch maar eens gaan inschakelen, ik voorzie elk jaar weer wat het goed gaat doen en wat niet.
Oh en ik ben echt fan van Oekrane op het ESF (behalve Jamala).
Die sturen vaak iets vreemds/gewaagds/anders maar toch leuks.
Beetje een Rivella land.
Ik hou ervan
Als je daar van houdt, ben je ook ene Psytrance liefhebber, just sayin...quote:
Ik heb geen typische stijl (op Prince na).quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als je daar van houdt, ben je ook ene Psytrance liefhebber, just sayin...
De deelenemers beter leren kennen maakt dat soort shows altijd leuker, het is niet maar 1 dagquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:11 schreef shiitake het volgende:
Leuk om terug te kijken waar iemand vandaan komt. De weg die is afgelegd voor het ESF.
Mee eens. Ik vond er dit jaar ook veel leuke mooie nummers bij zitten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De deelenemers beter leren kennen maakt dat soort shows altijd leuker, het is niet maar 1 dag
Ik ga die zo even kijken, heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vond er dit jaar ook veel leuke mooie nummers bij zitten.
Zoiets gaat Nederland nooit aandurvenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:12 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zei vr Jeangu en na Duncan, laten we eens iets totaal anders sturen. Iets als De Kraaien.
Als ze een nummer als dit kunnen produceren was ik zwaar voor. Ik ben de enige geloof ik.
Dit was het jaar geweest om iets totaal anders te proberen, we hadden toch niks te verliezen.
Ik denk dat zoiets aanspreekt (niet bij de juries) maar enorm bij het publiek.
En, leukleuk, tis Nederlands, maar niemand verstaat er een hol van
Echt, wat een fantastische zanger, ik denk wel de beste zanger van die avond.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:11 schreef shiitake het volgende:
Leuk om terug te kijken waar iemand vandaan komt. De weg die is afgelegd voor het ESF.
Kleding was naar ik begreep gemaakt door een vriend. Broek flatteerde niet helemaal inderdaad. Ik snap de koppeling met Arcade. Maar ik vond hem als persoon zo ontwapenend en een prachtig lied.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Echt, wat een fantastische zanger, ik denk wel de beste zanger van die avond.
Ik had hem wel op plek 6 pas en dat had meerdere redenen.
Het nummer voelde voor te Arcade achtig (ik hou er niet van als een winnaarsnummer gekopierd wordt, ja Wouter Hardy, niks ten nadele van jou. Maar niet 2 jaar na elkaar.).
En na de eerste shows, zijn staging en zijn kleding (die 2 snapte ik echt niet).
Haha de uitdrukkingen van die chick zijn geweldig!quote:
Ik geniet van elk jaar (ik kijk dit al sinds ik, geen idee eigenlijk... heel erg jong), het is een soort van feestje wat sterker en beter en heftiger wordt naarmate het de finale bereikt. Ik heb ook echt nog nooit een jaar overgeslagen, al ben ik niet zo fanatiek dat ik alles nog weet. Zo werkt mijn brien nooit. Ik herinner wat ik goed vond en wat absoluut niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kleding was naar ik begreep gemaakt door een vriend. Broek flatteerde niet helemaal inderdaad. Ik snap de koppeling met Arcade. Maar ik vond hem als persoon zo ontwapenend en een prachtig lied.Maar ik kan me ook vinden in Itali als winnaar. Ik heb genoten van deze editie van het Songfestival.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
En mannen met make-up, waar ik al jaren voor pleit (mits je het kan en het je staat)
Doe Maar deed dat ook, Henny Vrienten.quote:
Waaom wel? Zelfs vrouwen hebben het niet nodig, en dan wil je zelfs mannen plamuren, om ze meer vrouwelijk te maken? Mannen moeten ruig en behaard blijven, geen clownshoofd krijgen, dan is het beter om lesbisch te worden dan ons proberen aan te kleden als een sokpuppet!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Doe Maar deed dat ook, Henny Vrienten.
Hij lijkt zelfs op deze zanger maar dan blond.![]()
Waarom niet trouwens? Sexy MF is deze zanger
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
En mannen met make-up, waar ik al jaren voor pleit (mits je het kan en het je staat)
Ogen worden meer sprekend met een beetje kleur erom heen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waaom wel? Zelfs vrouwen hebben het niet nodig, en dan wil je zelfs mannen plamuren, om ze meer vrouwelijk te maken? Mannen moeten ruig en behaard blijven, geen clownshoofd krijgen, dan is het beter om lesbisch te worden dan ons proberen aan te kleden als een sokpuppet!
Dit kijken op HDR OLED dat is pas mannelijk!!!! (niet haten probeer het uit, met een biertje in de hand!)
Robert deed het dan wel expres erop alsof ie gedronken of gebruikt hadquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Echt wel.Ik vind het geweldig.
Zoals ook bijvoorbeeld Robert Smith van The Cure en David Bowie.
Heb jij ogen met donkere wimpers of niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:45 schreef cosmosis het volgende:
Bleh ik ga wel terug in mn hok planet of the apes kijken
Het gaat er niet om of je het nodig hebt, maar wat iemand zelf mooi/fijn vindt. En ik kijk graag naar mannelijke mannen maar ook naar die zanger van die Italiaanse band.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waaom wel? Zelfs vrouwen hebben het niet nodig, en dan wil je zelfs mannen plamuren, om ze meer vrouwelijk te maken? Mannen moeten ruig en behaard blijven, geen clownshoofd krijgen, dan is het beter om lesbisch te worden dan ons proberen aan te kleden als een sokpuppet!
Dit kijken op HDR OLED dat is pas mannelijk!!!! (niet haten probeer het uit, met een biertje in de hand!)
Neej helaas Arisch blond hier, voorouders zouden zo van Noorwegen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Heb jij ogen met donkere wimpers of niet?
Oja sorry, dat had je al ooit eens verteld, al had je dan nog steeds donkere ogen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Neej helaas Arisch blond hier, voorouders zouden zo van Noorwegen kunnen zijn.
Finland is goed inderdaad, Linking park vibes! Ik heb verder niets tegen makeup bij artiesten tijdens optredens, dat hoort erbij. Zolang het niet de standaard wordt in het dagelijks leven, deze maatschappij gaat al te ver heen....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja sorry, dat had je al ooit eens verteld, al had je dan nog steeds donkere ogen kunnen hebben.
Maar je hebt Finland gezien toch?
Ook make-up![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Finland is goed inderdaad, Linking park vibes! Ik heb verder niets tegen makeup bij artiesten tijdens optredens, dat hoort erbij. Zolang het niet de standaard wordt in het dagelijks leven, deze maatschappij gaat al te ver heen....
Boehoe als je de man als man zou waarderen zou je er niet zo mee bezig zijn.quote:
Oh grappig, daar zat ik net over te vertellen. Nee. Maar ik zou het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:59 schreef cosmosis het volgende:
Loopt je vriend ook met makeup op thuis?
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Boehoe als je de man als man zou waarderen zou je er niet zo mee bezig zijn.
Omdat ik dan minder kans maak als Neandertaler!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:03 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Wat maakt het jou uit of wij een opgemaakte man mooi vinden?
Daar ben ik ook tegen. Het zit in je of niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:05 schreef cosmosis het volgende:
Ik ben absoluut de laatste die iemand zal beoordelen op wat je wel of niet wil en hoe je eruit wilt zien, ik ben alleen slechts tegen het tegenovergestelde, aanpassen aan de huidige maatschappij en je anders voordoen dan je bent om een statement te maken door je anders te gedragen/kleden. Dit gebeurd extreem veel de laatste jaren.
Verder vrijheid blijheid!
Onzin, je zou juist gaan opvallen ^^quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Omdat ik dan minder kans maak als Neandertaler!
Mmmm dat gebeurt misschien wel, maar daarom moet je de rest er niet op afrekenen. Ik vind het juist mooi dat iedereen kan zijn wat hij of zij wil zijn en zich kan kleden/opmaken en gedragen hoe hij/zij dat wil.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:05 schreef cosmosis het volgende:
Ik ben absoluut de laatste die iemand zal beoordelen op wat je wel of niet wil en hoe je eruit wilt zien, ik ben alleen slechts tegen het tegenovergestelde, aanpassen aan de huidige maatschappij en je anders voordoen dan je bent om een statement te maken door je anders te gedragen/kleden. Dit gebeurd extreem veel de laatste jaren.
Verder vrijheid blijheid!
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mmmm dat gebeurt misschien wel, maar daarom moet je de rest er niet op afrekenen. Ik vind het juist mooi dat iedereen kan zijn wat hij of zij wil zijn en zich kan kleden/opmaken en gedragen hoe hij/zij dat wil.
Ik heb het gevoel dat ik nu al opval tussen gesminkt liefhebbende vrouwen in dit topic.. Waar zijn de puurnatuur liefhebbende personen gebleven? Is de wereld daadwerlijk zo geworden dat we alleen de fake puppets nog kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Onzin, je zou juist gaan opvallen ^^
Puzzie? Geen ideequote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu al opval tussen gesminkt liefhebbende vrouwen in dit topic.. Waar zijn de puurnatuur liefhebbende personen gebleven? Is de wereld daadwerlijk zo geworden dat we alleen de fake puppets nog kunnen waarderen?
Of vonden vrouwen het altijd al mooi?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu al opval tussen gesminkt liefhebbende vrouwen in dit topic.. Waar zijn de puurnatuur liefhebbende personen gebleven? Is de wereld daadwerlijk zo geworden dat we alleen de fake puppets nog kunnen waarderen?
Je hebt duidelijk mijn eerdere post niet gelezen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry ik had het inderdaad niet gelezen, was te druk met mn pro mannen betoog te schrijven (waar zijn de rest van de mannen om mn bierkeg te klinken deze avond???)quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mijn eerdere post niet gelezen.
Ik ben de grootste bierdrinker toch geloof ik hier en ik bent toch echt vrouw.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry ik had het inderdaad niet gelezen, was te druk met mn pro mannen betoog te schrijven (waar zijn de rest van de mannen om mn bierkeg te klinken deze avond???)
Hoezo denk je dat je de grootste bierdrinker bent?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben de grootste bierdrinker toch geloof ik hier en ik bent toch echt vrouw.
Voor jou, een The Cure van long time ago (ook een rebel want hij wilde geen plaats maken voor de andere Robert). Plus make-up, maar in die tijd was het wel okay geloof ik.
Dat zeggen ze altijd over me, ik ga graag mee in roddels.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je de grootste bierdrinker bent?
Slaap lekker Vikingquote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:27 schreef cosmosis het volgende:
Ah okay!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Leuker dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
https://www.google.com/se(...)vid:ZJRL3ruNczw,st:0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |