Ja, klopt!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:20 schreef Mlita het volgende:
Hij is geweldig, ben naar veel live concerten van hem geweest en hij is echt heel heel goed, maar ik ben fanniet meer objectief
Ben wel benieuwd naar zijn nieuwe album (dit jaar toch wel?). En stiekem toch hopen op wat van die oudere nummers, zoals Lighthouse.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:20 schreef Mlita het volgende:
Hij is geweldig, ben naar veel live concerten van hem geweest en hij is echt heel heel goed, maar ik ben fanniet meer objectief
Ah wat jammer, terwijl hij toen zulke positieve recensies kreeg. Nouja we wachten het afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:04 schreef Mlita het volgende:
Nieuwe album komt deze zomer. Hij gaat de oude nummers vrees ik niet meer uitbrengen, hij zingt ze ook niet meer live. Hij zegt ook met het tweede album ‘een nieuwe muzikale weg in te slaan’, ben benieuwd
Zo jammer! Pinkpop optreden vond ik goed. Zou ik zo vaker kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:04 schreef Mlita het volgende:
Nieuwe album komt deze zomer. Hij gaat de oude nummers vrees ik niet meer uitbrengen, hij zingt ze ook niet meer live. Hij zegt ook met het tweede album ‘een nieuwe muzikale weg in te slaan’, ben benieuwd
quote:Arcade by Duncan Laurence is the UK's Official All-Time Most Streamed Eurovision Song Contest entry, Official Charts Company can reveal.
The list, compiled using official UK audio and video streaming data, sees the Netherlands' 2019 representative Duncan claim the top spot with over 55 million streams of his winning song. At the time, he became the fifth Dutch contestant ever to have won the competition.
Dat nummer komt 5 augustus uit... het is maar wat je 'soon' noemtquote:Op donderdag 23 juni 2022 22:20 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Soon is nu echt soon, heel benieuwd
Oh nee johquote:Op donderdag 23 juni 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat nummer komt 5 augustus uit... het is maar wat je 'soon' noemt
Toch twee dagen eerder.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat nummer komt 5 augustus uit... het is maar wat je 'soon' noemt
lekker deuntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |