abonnement Unibet Coolblue
pi_209340387
Nu bij Boulevard. Mart Hoogkamer zou ook meegaan maar heeft vanwege burnoutklachten wel afgezegd. Dat was productioneel dus een ramp maar kon last minute gefixt worden.

AVROTROS geeft aan dat Duncan ondanks zijn post van afgelopen vrijdag wel heeft aangegeven het toch te willen doen. Wellicht ook omdat hij zich verantwoordelijk voelde voor de productie. Maar nu is ie toch weer de gebeten hond voor Aran, want dan had ie die post niet moeten plaatsen.

Echt hoor, die jongen kan echt niks goeds meer doen he in de ogen van onze showbizzrelnicht.

Ik gun 'm alleen wel een hele goede PR-adviseur want het is wel gedoe op gedoe ondertussen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209340597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Nu bij Boulevard. Mart Hoogkamer zou ook meegaan maar heeft vanwege burnoutklachten wel afgezegd. Dat was productioneel dus een ramp maar kon last minute gefixt worden.

AVROTROS geeft aan dat Duncan ondanks zijn post van afgelopen vrijdag wel heeft aangegeven het toch te willen doen. Wellicht ook omdat hij zich verantwoordelijk voelde voor de productie. Maar nu is ie toch weer de gebeten hond voor Aran, want dan had ie die post niet moeten plaatsen.

Echt hoor, die jongen kan echt niks goeds meer doen he in de ogen van onze showbizzrelnicht.

Ik gun 'm alleen wel een hele goede PR-adviseur want het is wel gedoe op gedoe ondertussen....
Jeetje ja, stom van Duncan zeg. Die had z’n album natuurlijk speciaal voor Aran uit moeten brengen zodat ze dat vervolgens ook af konden zeiken. Alleen dán mocht hij mee met De Beste Zangers.

Waarom blijft hij niet speciaal voor Aran thuiszitten?? Het is schandalig!
pi_209340683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Nu bij Boulevard. Mart Hoogkamer zou ook meegaan maar heeft vanwege burnoutklachten wel afgezegd. Dat was productioneel dus een ramp maar kon last minute gefixt worden.

AVROTROS geeft aan dat Duncan ondanks zijn post van afgelopen vrijdag wel heeft aangegeven het toch te willen doen. Wellicht ook omdat hij zich verantwoordelijk voelde voor de productie. Maar nu is ie toch weer de gebeten hond voor Aran, want dan had ie die post niet moeten plaatsen.

Echt hoor, die jongen kan echt niks goeds meer doen he in de ogen van onze showbizzrelnicht.

Ik gun 'm alleen wel een hele goede PR-adviseur want het is wel gedoe op gedoe ondertussen....
Jij maakt je toch ook zo druk over hoe Duncan overkomt bij het Nederlands publiek? Over z'n likeability?

Ik denk dat dit een hele goede zet van hem is. Als hij daar bij Beste Zangers de sterren van de hemel zingt (en de kans daarop is groot want het is een hele goede zanger) is alles meteen weer vergeven en vergeten.
pi_209340753
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:57 schreef Em31 het volgende:

[..]
Jeetje ja, stom van Duncan zeg. Die had z’n album natuurlijk speciaal voor Aran uit moeten brengen zodat ze dat vervolgens ook af konden zeiken. Alleen dán mocht hij mee met De Beste Zangers.

Waarom blijft hij niet speciaal voor Aran thuiszitten?? Het is schandalig!
Precies dit.

Die jongen kiest ervoor om zijn eigen belangen en persoonlijke contracten en verplichtingen te breken omdat het allemaal teveel is, eerst voor het ESF en nu omdat het niet goed voelt. En ja daar kan wellicht ook een grondslag van poplariteit achter zitten (al zou ik dat laag vinden). Maar dat dan gebruiken om hem aan te vallen op het feit dat hij zijn contract tegen een dure en complexe productie zoals Beste Zangers wel na te komen is erg laag.

En misschien ben ik naïef en misbruikt hij de mentale klachten (zoals Aran in feite wil suggereren), maar ik geloof echt niet dat iemand zo ver gaat omdat hij qua populariteit nu even niet zo lekker gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 30-05-2023 19:14:43 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209340792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 19:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Jij maakt je toch ook zo druk over hoe Duncan overkomt bij het Nederlands publiek? Over z'n likeability?

Ik denk dat dit een hele goede zet van hem is. Als hij daar bij Beste Zangers de sterren van de hemel zingt (en de kans daarop is groot want het is een hele goede zanger) is alles meteen weer vergeven en vergeten.
Ik denk dat Duncan heel veel dingen heeft gedaan die zijn populariteit inderdaad een knauw hebben gegeven bij het gemiddelde publiek. Weinig zichtbaar, onbenaderbaar, afstandelijk etc. Maar ik geloof niet dat ie zijn albumrelease daarom gaat uitstellen. Als dat wel zo is vind ik het "faken" van mentale klachten etc wel misselijk, maar ik denk niet dat het dat is. Hij zag er gewoon al heel erg vermoeid uit in Liverpool (holle ogen, gewichtsverlies).

Ik vind het dan wel te prijzen dat hij een externe dure productie vanwege getekende contracten niet voor een nog groter probleem wil stellen (Mart Hoogkamer is dus al weggevallen). En ja dat zou 'm ook goodwill op kunnen leveren, maar als ik zie hoe dat nu ook weer door iedereen negatief wordt uitgelegd had ie wellicht toch beter kunnen bedanken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209340828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 19:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies dit.

Die jongen kiest ervoor om zijn eigen belangen en persoonlijke contracten en verplichtingen te brejen omdat het allemaal teveel is, eerst voor het ESF en nu omdat het niet goed voelt. En ja daar zal wellicht ook een grondslag van poplariteit achter zitten. Maar dat dan gebruiken om hem aan te vallen op het feit dat hij zijn contract tegen een dure en complexe productie zoals Beste Zangers wel na te komen is erg laag.

En misschien ben ik naïef en misbruikt hij de mentale klachten (zoals Aran in feite wil suggereren), maar ik geloof echt niet dat iemand zo ver gaat omdat hij qua populariteit nu even niet zo lekker gaat.
Wat Aran/Boulevard betreft kan hij het toch nooit meer goeddoen. Als hij gewoon door was gegaan hadden ze geklaagd dat hij teveel met z’n album bezig was geweest enzo. Alsof hun dat album ook maar iets boeit. Alsof hij iets héél ergs heeft afgezegd ofzo. :D

Ze moeten alles negatief benaderen, terwijl je ook zou kunnen zeggen dat zoiets misschien juist helpt. Leuk programma met andere muzikanten, beetje zingen en dan hopelijk snel weer klaar om dat album uit te brengen. Maarja, dat is geen sensatie natuurlijk. :+
pi_209340842
Wel zin in dat nieuwe seizoen trouwens, lijkt me wel een leuke groep. :Y Vond het de laatste jaren steeds wat minder worden, maar hier komen vast wel weer wat interessante covers uit.
pi_209340874
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef Em31 het volgende:
Wel zin in dat nieuwe seizoen trouwens, lijkt me wel een leuke groep. :Y Vond het de laatste jaren steeds wat minder worden, maar hier komen vast wel weer wat interessante covers uit.
Ik hoop op een Engelstalige cover van 'Dat heb jij gedaan'. Er schuilt een wereldhit in dat nummer.
pi_209558285
Ik hoorde zojuist Skyboy weer voorbij komen en elke keer veer ik weer op. Ook al is het Elton John gehalte hoog, het is een pakkend nummer... en dan denk ik.... wat als hij zelf gewoon met dit nummer een poging had gewaagd?! Hoe zou dat zijn afgelopen? Ik geloof nooit zo rampzalig als wat er nu allemaal over hem heen gekomen is.
pi_210206151
twitter

w/
pi_210219103
Heel tof!

Mooi dat er weer wat positieve publiciteit voor 'm is, en hij geeft een prima reactie op z'n socials met ook de credits naar Wouter Hardy en Ilse. Of met name die eerste er nog op zit te wachten is natuurlijk de vraag, maar dat doet ie netjes.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210223246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Heel tof!

Mooi dat er weer wat positieve publiciteit voor 'm is, en hij geeft een prima reactie op z'n socials met ook de credits naar Wouter Hardy en Ilse. Of met name die eerste er nog op zit te wachten is natuurlijk de vraag, maar dat doet ie netjes.
Dat is wel mooi en kan mooie reclame zijn voor Wouter Hardy als liedjesschrijver.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210228912
Wat een zeikerds daar bij Boulevard en ik hoop dat jullie inderdaad mee lezen. Tering Jantje, zeg.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_210229891
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 19:09 schreef Zigsky het volgende:
Wat een zeikerds daar bij Boulevard en ik hoop dat jullie inderdaad mee lezen. Tering Jantje, zeg.
Wat nu weer :D
pi_210229969
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:23 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wat nu weer :D
De hele tijd van "hij deed debiel dit" en "debiel dat", terwijl het om zijn miljard spotify streams ging.
Oh en iemand moest voorkomen dat Duncan weer iets debiels ging doen, of zo.
Beter gaan ze vanaf nu zelf RTL Debiel heten of zo, grr.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_210230120
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:29 schreef Zigsky het volgende:

[..]
De hele tijd van "hij deed debiel dit" en "debiel dat", terwijl het om zijn miljard spotify streams ging.
Oh en iemand moest voorkomen dat Duncan weer iets debiels ging doen, of zo.
Beter gaan ze vanaf nu zelf RTL Debiel heten of zo, grr.
Duncan kan ook niets meer goed doen he? Al wint Duncan de nobelprijs voor de vrede dan weet Aran hem nog de grond in te boren :{w
pi_210230787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Duncan kan ook niets meer goed doen he? Al wint Duncan de nobelprijs voor de vrede dan weet Aran hem nog de grond in te boren :{w
Aran was er niet eens :( .
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_210232564
Boulevard:

https://www.rtlboulevard.(...)er-contact-was-nodig

Het was Rob Goossen die helemaal los ging en niet Aran.Vooral in de voice-over/teksten was het zuur. Er is in ieder geval weer contact tussen Wouter en Duncan via de app geweest vandaag en daar is Wouter blij mee.

En ja Duncan leeft een beetje in zijn eigen wereld en heeft wat zaken verkeerd aangepakt, maar die jongen verdient ook een kans op beterschap.

Ook die opmerking over die zogenaamd "kille" post van Ilse trouwens, was gewoon een keurige felicitatiepost :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210233273
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
w/
Een opsteker voor de zure mannen van VI en elders die hem voor non talent uitmaakten.
Erg mooi voor Duncan Laurence en verdiend ook.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 09:54:04 #270
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_210234371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard:

https://www.rtlboulevard.(...)er-contact-was-nodig

Het was Rob Goossen die helemaal los ging en niet Aran.Vooral in de voice-over/teksten was het zuur. Er is in ieder geval weer contact tussen Wouter en Duncan via de app geweest vandaag en daar is Wouter blij mee.

En ja Duncan leeft een beetje in zijn eigen wereld en heeft wat zaken verkeerd aangepakt, maar die jongen verdient ook een kans op beterschap.

Ook die opmerking over die zogenaamd "kille" post van Ilse trouwens, was gewoon een keurige felicitatiepost :')
oooh Rob, alsof die er wat aan toedoet
braakselreporter 1ste klas
... en huiver mee
pi_210240147
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 21:15 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Aran was er niet eens :( .
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard:

https://www.rtlboulevard.(...)er-contact-was-nodig

Het was Rob Goossen die helemaal los ging en niet Aran.
9 van de 10 keer is het Aran die het hoogste woord heeft. Daarom dacht ik dat hij het was. Maar Rob kan er helaas ook wat van. Volgens mij is die gast nog nooit ergens positief over geweest.
pi_210291807
Duncan doet nieuw stukje van zijn nieuwe nummer op Instagram. Wat een stem!
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_210302609
Er is al voorproefje te zien van Beste Zangers. Douwe Bob zingt Electric life en Marco Bakker zingt I Want It All (die had Douwe Bob moeten doen ;( )
Numidia zingt een Nederlandse versie van (het onvermijdelijke) Arcade

Het nummer wat Duncan voor Douwe Bob zingt ken ik niet.

pi_210303264
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:56 schreef NailQueen het volgende:
Er is al voorproefje te zien van Beste Zangers. Douwe Bob zingt Electric life en Marco Bakker zingt I Want It All (die had Douwe Bob moeten doen ;( )
Numidia zingt een Nederlandse versie van (het onvermijdelijke) Arcade

Het nummer wat Duncan voor Douwe Bob zingt ken ik niet.

Dat is I Do, klinkt al mooi O+
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:21:42 #275
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210333006
Nieuwe single van Duncan

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')