abonnement Unibet Coolblue
pi_199632495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:19 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Nee hoor, er wordt alweer gesproken over de Braziliaanse, Peruaanse en Russische variant. Onder andere.
Bordeaux-variant las ik vanochtend. Lekker met een goede steak-frites!
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:57:31 #252
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199632623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

:O
Wel tot het najaar thuiswerkadvies, maar over twee weken wel cafés en kroegen open? Ik snap het niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erno-BE op 26-05-2021 20:04:44 ]
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199632660
Ik heb echt het idee dat het gewoon angst is. Niets meer, niets minder.

Als we kijken naar het totaalplaatje gaat het gewoon hartstikke goed. Er zijn amper herinfecties, vaccins werken tegen alle varianten, het gaat rap naar beneden, etc. Schijtirritant om steeds maar weer te wijzen op een mogelijkheid. Hoe vaak hebben we wel niet die dingen om onze oren geslingerd gekregen? Maar uiteindelijk gaat het gewoon relatief goed. En dat is het ook altijd al geweest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199632715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wel tot het najaar thuiswerkadvies, maar over twee weken cafés en kroegen open? Ik snap het niet meer.
Bewust de boel oplaaien on de testsamenleving te kunnen beargumenteren?
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:04:47 #255
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199632744
quote:
Rusland begint met vaccineren dieren
In Rusland worden nu ook dieren ingeënt tegen het coronavirus. De Russische toezichthouder voor diergeneeskundigen, Rosselchoznadzor, zegt dat dierenartsen in een aantal regio's al prikken hebben gezet. Onder meer fokkers en mensen met huisdieren zouden interesse hebben in de inenting voor hun dieren.

Rusland kondigde in maart aan een vaccin te hebben dat specifiek was ontwikkeld voor dierenartsen. Het Carnivak-Cov-vaccin zou zes maanden lang immuniteit bieden.

Sinds het begin van de wereldwijde uitbraak van het coronavirus zijn er onder meer besmettingen vastgesteld bij nertsen, katten, honden en apen. Vooralsnog lijkt het erop dat die besmettingen niet grootschalig zijn doorgegeven aan mensen. Vast lijkt wel te staan dat besmette nertsen mutaties van het coronavirus hebben overgedragen aan mensen.

Onder meer in de EU, Zuid-Korea, Japan en Argentinië is interesse getoond in het Russische dierenvaccin. Ook in de VS werkt een farmaceut aan een coronavaccin voor dieren.
Aldus de NOS
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:05:32 #256
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199632759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik niet in de schoenen sta van de mensen die zich druk maken om elke nieuwe variant; lijkt me erg vermoeiend. Ze zullen er echt niet op hopen dat ze gelijk krijgen, maar toch lijkt het wel alsof ze op zoek zijn naar een excuus om bepaalde dingen te rekken.

Gewoon focussen op vaccineren en dan in het najaar gewoon kijken hoe de situatie zich dan ontwikkelt. Zorg dat je genoeg booster prikjes klaar hebt liggen voor als die nodig zijn in het najaar. Zorg dat de meest kwetsbaren al uit voorzorg een eventuele booster aangeboden krijgen.
Wat dat betreft vind ik het ook goed van Hugo (laat dit even bezinken ;) ) dat er ruim voldoende vaccins zijn besteld voor ná deze eerste vaccinatieronde, dus voor het najaar en verder.
PAKAAK!
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:06:18 #257
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199632775
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wel tot het najaar thuiswerkadvies, maar over twee weken wel cafés en kroegen open? Ik snap het niet meer.
Nouja, gezien de naleving van dat advies maakt dat ook weer niet zo heel veel uit volgens mij.
pi_199632827
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:04 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Aldus de NOS
Bijna niemand mot dat sputnik vaccin of welk ander vaccin dan ook in Rusland dus gaan ze maar over op dieren.

Welja doe eens gek.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:10:10 #259
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199632840
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:06 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Nouja, gezien de naleving van dat advies maakt dat ook weer niet zo heel veel uit volgens mij.
Je hebt gelijk. Dat komt ook door gebrek aan perspectief op dit punt. Zelfs bij risiconiveau waakzaam (stap 5) blijft het thuiswerkadvies in stand, terwijl bijna alle andere aspecten van het coronabeleid (vergaand) versoepeld worden naarmate het aantal besmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames minder worden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:10:58 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199632852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat dat betreft vind ik het ook goed van Hugo (laat dit even bezinken ;) ) dat er ruim voldoende vaccins zijn besteld voor ná deze eerste vaccinatieronde, dus voor het najaar en verder.
Yup, dat doet 'ie zeker goed ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:12:12 #261
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199632872
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:04 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Aldus de NOS
Dit vind ik nergens op slaan. Sputnik-V is een prima vaccin voor de bevolking van Midden- en Zuid-Amerika, Afrika en delen van Azië. Doneer de overgebleven dosissen Sputnik-V aan COVAX, maar ga geen schaarse vaccins verspillen door dieren in te enten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:13:13 #262
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199632886
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:10 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat komt ook door gebrek aan perspectief op dit punt. Zelfs bij risiconiveau waakzaam (stap 5) blijft het thuiswerkadvies in stand, terwijl bijna alle andere aspecten van het coronabeleid (vergaand) versoepeld worden naarmate het aantal besmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames minder worden.
Ik zal het je nog sterker vertellen: bij ons bedrijf wordt thuiswerken de norm. Het kantoor is omgebouwd, geen kantoortuin meer maar 'meetinglocaties' waar je in groepen kunt werken of workshops kunt geven, klanten kan ontvangen en zo. Heb je dat niet, moet je gewoon een rapportje tikken of zoiets? Dan werk je thuis, want op kantoor is simpelweg geen plek.

En ik vind dat een goede zaak.
Het is zo simpel, als je werkgever er maar achter staat, dan is flexibel thuiswerken uitstekend te doen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:15:32 #263
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199632917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:10 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat komt ook door gebrek aan perspectief op dit punt. Zelfs bij risiconiveau waakzaam (stap 5) blijft het thuiswerkadvies in stand, terwijl bijna alle andere aspecten van het coronabeleid (vergaand) versoepeld worden naarmate het aantal besmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames minder worden.
Ik ben ook van plan om na mijn eerste weekje vakantie, dus half juni, weer 1 dag in de week naar kantoor te gaan. Ik vind het wel best hoor. Hier in de straat staan al steeds minder auto's doordeweeks, iedereen trekt langzamerhand weer naar kantoor.

(Overigens ga ik vrijdag ook naar kantoor om uit te sluiten dat een bepaald hardnekkig probleem met één programma aan mijn thuisnetwerk ligt :D )
PAKAAK!
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:17:11 #264
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199632940
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:13 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Ik zal het je nog sterker vertellen: bij ons bedrijf wordt thuiswerken de norm. Het kantoor is omgebouwd, geen kantoortuin meer maar 'meetinglocaties' waar je in groepen kunt werken of workshops kunt geven, klanten kan ontvangen en zo. Heb je dat niet, moet je gewoon een rapportje tikken of zoiets? Dan werk je thuis, want op kantoor is simpelweg geen plek.

En ik vind dat een goede zaak.
Het is zo simpel, als je werkgever er maar achter staat, dan is flexibel thuiswerken uitstekend te doen.
Voor het welzijn van werknemers is 100% thuiswerken zonder perspectief op minder thuiswerken (mengvorm van enkele dagen per week thuiswerken en enkele dagen per week op kantoor werken) geen goed plan. Ik hoop dat in diverse ondernemingsraden protest komt op plannen op 100% thuiswerken zonder perspectief op minder thuiswerken.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:21:00 #265
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199632991
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wel tot het najaar thuiswerkadvies, maar over twee weken wel cafés en kroegen open? Ik snap het niet meer.
Misschien een spreekverbod instellen Erno.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:21:23 #266
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199633000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:17 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Voor het welzijn van werknemers is 100% thuiswerken zonder perspectief op minder thuiswerken (mengvorm van enkele dagen per week thuiswerken en enkele dagen per week op kantoor werken) geen goed plan. Ik hoop dat in diverse ondernemingsraden protest komt op plannen op 100% thuiswerken zonder perspectief op minder thuiswerken.
Dat ben ik niet met je eens, dat verschilt echt van persoon tot persoon. Om voor mezelf te spreken: ik heb er het afgelopen jaar af en toe wel last van gehad maar ben er over het algemeen prima doorheen gekomen en ik heb sinds 9 maart 2020 geen kantoor meer gezien. Ik zou best weer een dag of zo naar kantoor willen maar hoef echt niet vaste dagen op kantoor te zitten. Moet daar wel bij vermelden dat onze infrastructuur goed geregeld is en alle digitale voorzieningen die je nodig zou kunnen hebben, zijn voor ons ook beschikbaar.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:25:05 #267
14505 OProg
A Life in Music
pi_199633066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:21 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, dat verschilt echt van persoon tot persoon. Om voor mezelf te spreken: ik heb er het afgelopen jaar af en toe wel last van gehad maar ben er over het algemeen prima doorheen gekomen en ik heb sinds 9 maart 2020 geen kantoor meer gezien. Ik zou best weer een dag of zo naar kantoor willen maar hoef echt niet vaste dagen op kantoor te zitten. Moet daar wel bij vermelden dat onze infrastructuur goed geregeld is en alle digitale voorzieningen die je nodig zou kunnen hebben, zijn voor ons ook beschikbaar.
Dit inderdaad. En het is de bedoeling om straks inderdaad toe te werken naar meetingdagen om elkaar echt te kunnen zien en een borrel te kunnen doen en dat soort zaken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199633087
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:21 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, dat verschilt echt van persoon tot persoon. Om voor mezelf te spreken: ik heb er het afgelopen jaar af en toe wel last van gehad maar ben er over het algemeen prima doorheen gekomen en ik heb sinds 9 maart 2020 geen kantoor meer gezien. Ik zou best weer een dag of zo naar kantoor willen maar hoef echt niet vaste dagen op kantoor te zitten. Moet daar wel bij vermelden dat onze infrastructuur goed geregeld is en alle digitale voorzieningen die je nodig zou kunnen hebben, zijn voor ons ook beschikbaar.
Hier hetzelfde :Y
2 schermen bij laptop, sta-zit-bureau en goeie stoel. Af en toe dagje kantoor prima, maar dit bevalt me uitstekend.
Dat het soms lastig ontspannen is thuis, ligt bij mij vooral aan de lockdown dan aan continue thuiswerken.
pi_199633116
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:28:38 #270
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199633127
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat het soms lastig ontspannen is thuis, ligt bij mij vooral aan de lockdown dan aan continue thuiswerken.
Oh zeker, hier exact hetzelfde, dat er geen enkele vorm van vrijetijdsbesteding mogelijk was (waar ik dan interesse in heb) waar geen scherm voor nodig was, dat was veel zwaarder dan elke ochtend m'n eigen kantoortje binnen te lopen en daar aan m'n relaxte bureau te gaan werken.
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:25 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit inderdaad. En het is de bedoeling om straks inderdaad toe te werken naar meetingdagen om elkaar echt te kunnen zien en een borrel te kunnen doen en dat soort zaken.
Dat wordt hier ook het plan en daar kijk ik op zich wel naar uit, worden die dagen hopelijk ook wat efficiënter en blijf je toch goed in contact met collega's
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:29:09 #271
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199633131
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Hier hetzelfde :Y
2 schermen bij laptop, sta-zit-bureau en goeie stoel. Af en toe dagje kantoor prima, maar dit bevalt me uitstekend.
Dat het soms lastig ontspannen is thuis, ligt bij mij vooral aan de lockdown dan aan continue thuiswerken.
Ik heb vandaag (met een aantal collega's uit mijn team), zelf mag ik al langer af en toe naar kantoor, samen gewerkt aan een nieuwe campagne. De dag net afgesloten met een spontane borrel. Ik werk pas sinds de lockdown bij dit bedrijf en samenwerken en elkaar begrijpen gaat zoveel beter als je elkaar kunt aankijken! En niet alleen naar een Powerpoint staart met een klein icoontje onderin.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199633140
In other news: https://www.duic.nl/algem(...)t-blijft-nog-achter/

Wanneer gaan we durveb toegeven dat sommige bevolkingsgroepen niet bereikt worden, en dus niets aan maatregelen of vaccinatieoproep doen...
Hugo had het gisteren al over biblebelt en achterstandswijken als hypothetische situatie, maar het is gewoon waar. Was ook al te zien in ziekenhuisbezetting volgens mij, maar niemand durft het te benoemen...
pi_199633203
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:29 schreef Piles het volgende:
In other news: https://www.duic.nl/algem(...)t-blijft-nog-achter/

Wanneer gaan we durveb toegeven dat sommige bevolkingsgroepen niet bereikt worden, en dus niets aan maatregelen of vaccinatieoproep doen...
Hugo had het gisteren al over biblebelt en achterstandswijken als hypothetische situatie, maar het is gewoon waar. Was ook al te zien in ziekenhuisbezetting volgens mij, maar niemand durft het te benoemen...
Dat hebben ze toch al indirect toegegeven door eindelijk het rode kruis in te schakelen voor voorlichting?
(na 15 maanden....)
(en dan heb ik niet het over de biblebelt, die zijn sowieso oostindisch doof)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 26 mei 2021 @ 20:36:22 #274
408813 crew  trein2000
pi_199633269
twitter

Wanneer wordt deze staatsgevaarlijke gek opgepakt?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:37:04 #275
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199633282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat hebben ze toch al indirect toegegeven door eindelijk het rode kruis in te schakelen voor voorlichting?
(na 15 maanden....)
(en dan heb ik niet het over de biblebelt, die zijn sowieso oostindisch doof)
Het lijkt mij wel lachen als Urk of Staphorst een lockdown opgelegd krijgen, rest van Nederland vrij, maar Urk en/of Staphorst in lockdown.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')