Weinig nuance mogelijk tegenwoordigquote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zodra je zegt "ik vertrouw het niet" ben je wappie.
iemand die zich kritisch uitlaat tav het corona beleid wordt een wappie genoemd door mensen die volgzaam/ blindelings overheidsregels opvolgen - door de wappies 'de schapen' of 'slapenden' genoemd.
Vond ik toen ik de definitie opzocht.
Dat is ook maar een vorm van sociale druk dus dat werkt toch niet . Die term is in ieder geval niet in het leven geroepen om de burger te beschermen maar corrupte overheden en daar word het tot op de dag van vandaag nog steeds voor gebruikt . .quote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
iemand die zich kritisch uitlaat tav het corona beleid wordt een wappie genoemd door mensen die volgzaam/ blindelings overheidsregels opvolgen - door de wappies 'de schapen' of 'slapenden' genoemd.
In het Wappie woordenboek zeker?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En om mensen tegen elkaar op te hitsen, om zo de andere groep (de normies in dit geval) het idee te geven dat ze een beter mens zijn dan wappies en al helemaal nadat de spuit erin zit.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vorm van sociale druk dus dat werkt toch niet . Die term is in ieder geval niet in het leven geroepen om de burger te beschermen maar corrupte overheden en daar word het tot op de dag van vandaag nog steeds voor gebruikt . .
En wat maakt dat jou dan, blind je hele hebben en houden in de handen van een paar leiders leggen die het 'beste met je voorhebben'.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:05 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
In het Wappie woordenboek zeker?
als je zonder reden en zonder kennis enkel mensen volgt die ook geen kennis van zaken hebben dan ben je een wappie. Beetje de blinde die de blinde begeleidt. Uiteindelijk vallen ze beiden in de put...
.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dan, blind je hele hebben en houden in de handen van een paar leiders leggen die het 'beste met je voorhebben'.
Nu ben ik ineens weer geen wappiequote:Op maandag 12 juli 2021 18:05 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
In het Wappie woordenboek zeker?
als je zonder reden en zonder kennis enkel mensen volgt die ook geen kennis van zaken hebben dan ben je een wappie. Beetje de blinde die de blinde begeleidt. Uiteindelijk vallen ze beiden in de put...
Precies, je geeft al aan hoe wappies zijn. Nog van de jaren stillekes. Toen men nog iedereen die als machthebber een fout maakte de kop afhakte...quote:Op maandag 12 juli 2021 18:24 schreef Summers het volgende:
Yep Neurenberg 2.0 worden de internationale rechtzaken genoemd in de volksmond die nu worden voorbereid .
Dan heb je IMO je geloof echt TE VER doorgevoerd tot het punt van no returnquote:Op maandag 12 juli 2021 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En om mensen tegen elkaar op te hitsen, om zo de andere groep (de normies in dit geval) het idee te geven dat ze een beter mens zijn dan wappies en al helemaal nadat de spuit erin zit.
Eh nee dat is een internationale groep van advocaten artsen enz die opmerken dat er misdaden tegen de menselijkheid plaatsvinden . Hoe heeft dat iets met wappie te maken tenzij wappie voor jou gelijk staat aan je recht halen .quote:Op maandag 12 juli 2021 18:31 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Precies, je geeft al aan hoe wappies zijn. Nog van de jaren stillekes. Toen men nog iedereen die als machthebber een fout maakte de kop afhakte...
En dan noemen jullie de gevaccineerden de ophitsers?
En de wappies noemen de normies ook vaak "schapen, blinden, gestoorden". Dus de ketel verwarmt de pot totdat die zwart ziet.
Nu je het er over hebt (The show must go on )quote:Op woensdag 14 juli 2021 03:16 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wanneer Tedros het volgende hoofdstuk uit ‘the great reset’ weer moet voorlezen
Zijn partner in crime , Schwaab, had het laatst weer over een toekomstige cyberattack
Free @Probably_on_pcpquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze communistische terroristische vriend weer:
NWS / Directeur-generaal van de WHO is een communist en terrorist
Tjaquote:Op woensdag 23 juni 2021 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
PSVCL.. is er nog iemand over op dit forum die deze user serieus neemt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |