abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200332458
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zodra je zegt "ik vertrouw het niet" ben je wappie.

iemand die zich kritisch uitlaat tav het corona beleid wordt een wappie genoemd door mensen die volgzaam/ blindelings overheidsregels opvolgen - door de wappies 'de schapen' of 'slapenden' genoemd.

Vond ik toen ik de definitie opzocht.
Weinig nuance mogelijk tegenwoordig
  maandag 12 juli 2021 @ 17:53:21 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200332465
quote:

[..]

iemand die zich kritisch uitlaat tav het corona beleid wordt een wappie genoemd door mensen die volgzaam/ blindelings overheidsregels opvolgen - door de wappies 'de schapen' of 'slapenden' genoemd.

Dat is ook maar een vorm van sociale druk dus dat werkt toch niet . Die term is in ieder geval niet in het leven geroepen om de burger te beschermen maar corrupte overheden en daar word het tot op de dag van vandaag nog steeds voor gebruikt . .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200332622
quote:

[..]

In het Wappie woordenboek zeker?

als je zonder reden en zonder kennis enkel mensen volgt die ook geen kennis van zaken hebben dan ben je een wappie. Beetje de blinde die de blinde begeleidt. Uiteindelijk vallen ze beiden in de put...
  maandag 12 juli 2021 @ 18:06:02 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200332628
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is ook maar een vorm van sociale druk dus dat werkt toch niet . Die term is in ieder geval niet in het leven geroepen om de burger te beschermen maar corrupte overheden en daar word het tot op de dag van vandaag nog steeds voor gebruikt . .
En om mensen tegen elkaar op te hitsen, om zo de andere groep (de normies in dit geval) het idee te geven dat ze een beter mens zijn dan wappies en al helemaal nadat de spuit erin zit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 12 juli 2021 @ 18:07:46 #55
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200332652
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:05 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

als je zonder reden en zonder kennis enkel mensen volgt die ook geen kennis van zaken hebben dan ben je een wappie. Beetje de blinde die de blinde begeleidt. Uiteindelijk vallen ze beiden in de put...
En wat maakt dat jou dan, blind je hele hebben en houden in de handen van een paar leiders leggen die het 'beste met je voorhebben'.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 12 juli 2021 @ 18:17:31 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200332780
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En wat maakt dat jou dan, blind je hele hebben en houden in de handen van een paar leiders leggen die het 'beste met je voorhebben'.
.
Daar heb je gelijk in want de misvatting bestaat dat alles wat het officiele verhaal tegenspreekt een conspiracy is en dat is gewoon niet zo . Je kan als normie net zo goed in een conspiracy geloven gevoed door de MSM .
pi_200332870
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:05 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Nu ben ik ineens weer geen wappie
Vrij confusing allemaal 🙃
pi_200332946
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:24 schreef Summers het volgende:

Yep Neurenberg 2.0 worden de internationale rechtzaken genoemd in de volksmond die nu worden voorbereid .
Precies, je geeft al aan hoe wappies zijn. Nog van de jaren stillekes. Toen men nog iedereen die als machthebber een fout maakte de kop afhakte...

En dan noemen jullie de gevaccineerden de ophitsers?

En de wappies noemen de normies ook vaak "schapen, blinden, gestoorden". Dus de ketel verwarmt de pot totdat die zwart ziet.
  maandag 12 juli 2021 @ 18:31:46 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200332954
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En om mensen tegen elkaar op te hitsen, om zo de andere groep (de normies in dit geval) het idee te geven dat ze een beter mens zijn dan wappies en al helemaal nadat de spuit erin zit.
Dan heb je IMO je geloof echt TE VER doorgevoerd tot het punt van no return :N
  maandag 12 juli 2021 @ 18:33:24 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200332970
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:31 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Precies, je geeft al aan hoe wappies zijn. Nog van de jaren stillekes. Toen men nog iedereen die als machthebber een fout maakte de kop afhakte...

En dan noemen jullie de gevaccineerden de ophitsers?

En de wappies noemen de normies ook vaak "schapen, blinden, gestoorden". Dus de ketel verwarmt de pot totdat die zwart ziet.
Eh nee dat is een internationale groep van advocaten artsen enz die opmerken dat er misdaden tegen de menselijkheid plaatsvinden . Hoe heeft dat iets met wappie te maken tenzij wappie voor jou gelijk staat aan je recht halen .
pi_200354471
Benieuwd wanneer Tedros het volgende hoofdstuk uit ‘the great reset’ weer moet voorlezen :)

Zijn partner in crime , Schwaab, had het laatst weer over een toekomstige cyberattack
  woensdag 14 juli 2021 @ 10:44:17 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200356607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 03:16 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wanneer Tedros het volgende hoofdstuk uit ‘the great reset’ weer moet voorlezen :)

Zijn partner in crime , Schwaab, had het laatst weer over een toekomstige cyberattack
Nu je het er over hebt (The show must go on )

Cyberaanval in Duitse regio als ramp uitgeroepen: alle servers stilgelegd, situatie kan maanden duren

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 14-07-2021 13:04:12 ]
pi_202378742
twitter

Goed idee. Wel het script blijven volgen :)
pi_202384391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we onze communistische terroristische vriend weer:

NWS / Directeur-generaal van de WHO is een communist en terrorist
Free @Probably_on_pcp
pi_202384440
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juni 2021 02:03 schreef DonDruiper het volgende:
PSVCL.. is er nog iemand over op dit forum die deze user serieus neemt dan?
Tja

twitter

Wanneer excuses aanbieden aan de wappies en de corona film uitzetten?
Gezamenlijk terug naar 2019 en weer normaal doen
pi_202384972
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_202385905
Grappige is wel dat de Moronic mutatie de vaxxed harder lijkt te raken, we have a new pandemic peeps :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')