abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:58:56 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199626755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Totale onzin. Die continue stroom bagger richting Hugo de Jonge is echt van een kinderachtig niveau soms.. :r
Met zoals hij gisteravond weer stond te bazelen?
Nee. Dat heeft hij zelf veroorzaakt en is gewoon terecht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199626760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er zijn sterke geruchten dat de VVD e.d. willen gaan regeren met GL, dus geen toeval dat juist GL essentieel was in zowel de eerste als tweede kamer.
Precies, afgetikt in de achterkamers.
Steun jij de wet ook? Dan gaan we samen regeren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:59:24 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199626761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er zijn sterke geruchten dat de VVD e.d. willen gaan regeren met GL, dus geen toeval dat juist GL essentieel was in zowel de eerste als tweede kamer.
GL, dat is toch wel jammer
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:00:09 #179
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199626770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En dat komt alleen op het conto van de Jonge?
De man heeft gewoon geen krediet meer. Alles dat hij aanpakt is een fiasco geworden. Eerst de BCO-app die hij in maart aankondigt, maar pas in september live kan na een gefaald experimenteel traject waarin verschillende partijen het in een weekend in elkaar moeten zetten als een soort wedstrijd.

Vervolgens komt de tweede golf op en is-ie eerst op vakantie en daarna is er geen testcapaciteit. Tegen de tijd dat dat eindelijk een beetje loopt komt het eerste vaccin beschikbaar en blijkt er niks geregeld te zijn om het uit te kunnen gaan rollen. Hugo verdedigt dit in de kamer met een raar verhaal dat we net zo voorbereid zijn als in het buitenland, maar daar blijkt niks van waar als zij vervolgens eind december beginnen met prikken en wij nog weken moeten wachten.

En dan nu moet en zal het testen voor toegang erdoor worden gedrukt, ondanks dat-ie niet goed kan uitleggen waar het nou precies goed voor is. Het is de bedoeling dat iedereen straks voor elke scheet een QR-code laat scannen die een groen vinkje oplevert, maar er ontbreken een miljoen vaccinatieregistraties en hoe dat opgelost moet worden is onduidelijk.

De man is incompetent.
pi_199626772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met zoals hij gisteravond weer stond te bazelen?
Nee. Dat heeft hij zelf veroorzaakt en is gewoon terecht.
En hoe minachtend hij deed, het verbaasde mij echt dat hij er niet op aangesproken werd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 14:00:25 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199626773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

GL, dat is toch wel jammer
Zorgt toch voor een grotere kans op vuurwerk dan JA21.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:00:39 #182
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199626777
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met zoals hij gisteravond weer stond te bazelen?
Nee. Dat heeft hij zelf veroorzaakt en is gewoon terecht.
Ik snap dan ook niet dat mensen zich vrijwillig laten pijnigen door tot diep in de nacht naar debatten te kijken, waar ze ook over gaan.

Niet in de laatste plaats omdat sowieso vaststaat wat er uit zal komen. Daar maak ik me niet meer druk over.

quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
De man heeft gewoon geen krediet meer.
Dat riepen we hier een half jaar geleden ook al. Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:01:15 #183
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199626786
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep, blijkbaar gaat alles in dit land kut en zijn we gedoemd om te mislukken als land en maatschappij. Ik kan er met m'n pet af en toe niet bij dat mensen niet meer lijken in te zien in wat voor gezegende positie wij zitten door in dit land te zijn geboren / te leven momenteel.
Aan de andere kant zit het OMT ook in een bibberkramp waarbij ze maar lijken te blijven roepen dat er tienduizenden besmettingen, een vierde golf en codes zwart dreigen als er een keer 4 dagen eerder versoepeld word. Ik chargeer uiteraard, maar zo komt het soms wel over op mij.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199626805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:01 schreef zalkc het volgende:

[..]

Aan de andere kant zit het OMT ook in een bibberkramp waarbij ze maar lijken te blijven roepen dat er tienduizenden besmettingen, een vierde golf en codes zwart dreigen als er een keer 4 dagen eerder versoepeld word. Ik chargeer uiteraard, maar zo komt het soms wel over op mij.
Helemaal mee eens.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:03:17 #185
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199626812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En hoe minachtend hij deed, het verbaasde mij echt dat hij er niet op aangesproken werd.
Ik krijg echt het idee dat er specifieke redenen zijn waarom bepaalde figuren zo lang mogen blijven zitten. Er wordt wel heel hard geprobeerd om specifieke ministers aan de macht te houden. Ze zijn met zoveel weggekomen joh, niet normaal. Kijk; als volk hebben we er ook aan bijgedragen door weer rustig op dezelfde partijen te stemmen, maar dan nog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games woensdag 26 mei 2021 @ 14:04:06 #186
181272 crew  Noppie2000
pi_199626826
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:
Dat riepen we hier een half jaar geleden ook al. Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
Dat heeft niet zoveel met krediet te maken natuurlijk. Vriendjes en achterkamerpraat des te meer.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:04:52 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199626841
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zorgt toch voor een grotere kans op vuurwerk dan JA21.
die zouden hiervan wel de grote winnaar kunnen worden de volgende verkiezingen
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:05:03 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199626844
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet dat mensen zich vrijwillig laten pijnigen door tot diep in de nacht naar debatten te kijken, waar ze ook over gaan.

Niet in de laatste plaats omdat sowieso vaststaat wat er uit zal komen. Daar maak ik me niet meer druk over.
[..]

Dat riepen we hier een half jaar geleden ook al. Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
In totaal heb ik er denk ik een uur van gezien, dus niet helemaal. Maar iedere keer dat ik er langs kwam viel mij een enorm dedain en dictatoriale houding op van heb ik jou daar. Iedere keer weer.
Plus dat zijn inhoudelijke argumenten eenvoudig onderuit te halen zijn. Dat het vast stond wist ik al, maar wilde wel horen wat en vooral hoe hij het zei.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199626845
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199626857


_O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:05:53 #191
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_199626858
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:
Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
Zo veel is daar dan ook niet van nodig als ze opstappen vanwege een toeslagenaffaire en drie maanden later nog steeds zitten te regeren.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:06:05 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199626860
quote:
het is echt alleen duidelijk dat het uit een lab komt, is de discussie niet meer waard.
pi_199626861
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:

[..]

De man heeft gewoon geen krediet meer. Alles dat hij aanpakt is een fiasco geworden. Eerst de BCO-app die hij in maart aankondigt, maar pas in september live kan na een gefaald experimenteel traject waarin verschillende partijen het in een weekend in elkaar moeten zetten als een soort wedstrijd.

Vervolgens komt de tweede golf op en is-ie eerst op vakantie en daarna is er geen testcapaciteit. Tegen de tijd dat dat eindelijk een beetje loopt komt het eerste vaccin beschikbaar en blijkt er niks geregeld te zijn om het uit te kunnen gaan rollen. Hugo verdedigt dit in de kamer met een raar verhaal dat we net zo voorbereid zijn als in het buitenland, maar daar blijkt niks van waar als zij vervolgens eind december beginnen met prikken en wij nog weken moeten wachten.

En dan nu moet en zal het testen voor toegang erdoor worden gedrukt, ondanks dat-ie niet goed kan uitleggen waar het nou precies goed voor is. Het is de bedoeling dat iedereen straks voor elke scheet een QR-code laat scannen die een groen vinkje oplevert, maar er ontbreken een miljoen vaccinatieregistraties en hoe dat opgelost moet worden is onduidelijk.

De man is incompetent.
Mijn probleem met De Jonge is niet eens de gemaakte fouten op zich, aangezien dat nooit alleen de schuld van één man kan zijn. Hij moet het ook doen met de ambtenarij op VWS.

Wat hem wel kan worden aangerekend is bijvoorbeeld zijn gevoeligheid voor lobby's, wat weer voort lijkt te vloeien uit zijn pleaser-persoonlijkheid (ik ken hem niet, kijk puur naar hoe hij publiekelijk overkomt).

Ook rondom het testen voor toegang zie je dat, plus een andere kwalijke eigenschap, dat zijn mentaliteit lijkt te zijn: "Beter ten hele gedwaald dan ten halve gekeerd". Want dan zou je fouten moeten toegeven, en wel op een concretere manier dan "Natuurlijk zijn er dingen fout gegaan, daar gaan we later naar kijken". En concrete op de persoon terug te voeren fouten bestaan natuurlijk niet, want dan zou je verantwoordelijkheid moeten nemen. En daar is het Nederlandse stelsel niet op ingericht (dus weer een systemisch probleem in plaats van een probleem van Hugo).

En de minachtende houding naar het parlement, hoewel het parlement eigenlijk ook wel minachting verdient, ze bijten toch niet van zich af.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:06:20 #194
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199626863
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat heeft niet zoveel met krediet te maken natuurlijk. Vriendjes en achterkamerpraat des te meer.
Als je maar genoeg politieke vriendjes hebt , heb je uiteindelijk ook genoeg krediet om te mogen blijven zitten. De afgelopen maanden hebben dat wel aangetoond in het Haagse rondom de kabinetsformatie.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 26 mei 2021 @ 14:06:26 #195
408813 crew  trein2000
pi_199626866
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:

[..]

De man heeft gewoon geen krediet meer. Alles dat hij aanpakt is een fiasco geworden. Eerst de BCO-app die hij in maart aankondigt, maar pas in september live kan na een gefaald experimenteel traject waarin verschillende partijen het in een weekend in elkaar moeten zetten als een soort wedstrijd.

Vervolgens komt de tweede golf op en is-ie eerst op vakantie en daarna is er geen testcapaciteit. Tegen de tijd dat dat eindelijk een beetje loopt komt het eerste vaccin beschikbaar en blijkt er niks geregeld te zijn om het uit te kunnen gaan rollen. Hugo verdedigt dit in de kamer met een raar verhaal dat we net zo voorbereid zijn als in het buitenland, maar daar blijkt niks van waar als zij vervolgens eind december beginnen met prikken en wij nog weken moeten wachten.

En dan nu moet en zal het testen voor toegang erdoor worden gedrukt, ondanks dat-ie niet goed kan uitleggen waar het nou precies goed voor is. Het is de bedoeling dat iedereen straks voor elke scheet een QR-code laat scannen die een groen vinkje oplevert, maar er ontbreken een miljoen vaccinatieregistraties en hoe dat opgelost moet worden is onduidelijk.

De man is incompetent.
Uitstekend betoog. Ik kan er nog wel wat elementen aan toevoegen. Maar je hebt de kern uitstekend geadresseerd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:06:48 #196
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199626874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:01 schreef zalkc het volgende:

[..]

Aan de andere kant zit het OMT ook in een bibberkramp waarbij ze maar lijken te blijven roepen dat er tienduizenden besmettingen, een vierde golf en codes zwart dreigen als er een keer 4 dagen eerder versoepeld word. Ik chargeer uiteraard, maar zo komt het soms wel over op mij.
Niet eens gechargeerd, dat is letterlijk wat ze gisteren hebben gezegd :P Ze hebben alleen de woorden ''code zwart'' niet letterlijk benoemd. Maar wel dat er dan tienduizenden extra besmettingen zouden zijn en dat dat dan weer voor een nieuwe golf zou gaan zorgen.

Vier dagen. :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:07:43 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199626888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik krijg echt het idee dat er specifieke redenen zijn waarom bepaalde figuren zo lang mogen blijven zitten. Er wordt wel heel hard geprobeerd om specifieke ministers aan de macht te houden. Ze zijn met zoveel weggekomen joh, niet normaal. Kijk; als volk hebben we er ook aan bijgedragen door weer rustig op dezelfde partijen te stemmen, maar dan nog.
hij hoeft van mij niet weg hoor want het kan echt nog slechter, better the devil you know than you don't
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:09:15 #198
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199626913
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat riepen we hier een half jaar geleden ook al. Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
Ik vind echt dat-ie in december weggestuurd had moet worden, nadat bleek dat het vaccinatieprogramma niet op orde was. Sindsdien is er geen directe aanleiding geweest om 'm weg te sturen, maar het verspeelde krediet komt niet opeens terug. Hij moet eerst 10 dingen goed doen, voordat 'm 1 fout weer vergeven kan worden.
pi_199626914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:30 schreef zoost het volgende:

[..]

[..]

Dit in combinatie met allerlei wappie wetenschappers die waarschuwen voor een op hol geslagen immuunsysteem dat tot de dood kan leiden op middellange termijn, doet mij toch wel ernstig twijfelen of ik mij laat vaccineren.
Ik laat me juist vaccineren omdat de wappies zeggen dat het gevaarlijk is gezien het trackrecord van vaccinatiecampagnes ga ik ervoor. Ik heb geen medische achtergrond maar dat je van een vaccin last krijgt op de middellange of lange termijn lijkt me gewoon onwaarschijnlijk. Het lijkt mij logischer dat je er meteen of binnen 2 weken van omvalt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199626917
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet dat mensen zich vrijwillig laten pijnigen door tot diep in de nacht naar debatten te kijken, waar ze ook over gaan.

Niet in de laatste plaats omdat sowieso vaststaat wat er uit zal komen. Daar maak ik me niet meer druk over.
[..]

Dat riepen we hier een half jaar geleden ook al. Blijkbaar heeft ie nog genoeg krediet om te blijven zitten.
Ik heb dit keer even gekeken, en ik toch niet kon slapen, en gewoon omdat ik ook eens wilde zien hoe dit in de 1e kamer er aan toeging.
Weinig tot geen kritische vragen, niet de vraag herhalen als er een ontwijkend antwoord van Grapperhaus of de Jonge kwam, Niet de echt belangrijke vragen stellen. Hooguit van een enkeling zoals Otten.

De meerderheid waren echt makke lammetjes die zonder protest tekenen bij het kruisje.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')