abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2000 @ 19:08:21 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_540183
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 11 december 2000 @ 19:09:20 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_540190
Dat moest dus 18.55 u. zijn...

Arme Dees...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_540265
Goed gedaan Bart!
Zo'n labiel en onzeker meisje NOG iets kleiner maken
En dat na 1 zoen; hoe doe je dat toch?

Goed, ik ben nu ook om: Desiree

Robin
Koos

  maandag 11 december 2000 @ 19:29:52 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_540286
Leuk dat het bouncen weer in ere is hersteld!

Leuk dat ze nog steeds denken dat ze na de komende nominatieronde veilig zijn!

Verder......mmmmmm, ik ga maar weer een fakepics. maken

  maandag 11 december 2000 @ 19:31:04 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_540290
Opvallend

Bianca heeft donderdag gehoord dat Robin maar 9% had. Ze hangt de laatste paar dagen steeds om hem heen. Speelt met hem, vind hem aantrekkelijk. Het kan snel gaan bij dit meisje.

Toch steeds weer knap van de redaktie om van een dag dat er helemaal niks gebeurd toch nog weer iets weten te maken. Het mag dan wel saai zijn maar toch ook wel weer licht onderhoudend.

  maandag 11 december 2000 @ 19:33:43 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_540301
quote:
Op 11 december 2000 19:31 schreef marky het volgende:
Opvallend

Bianca heeft donderdag gehoord dat Robin maar 9% had. Ze hangt de laatste paar dagen steeds om hem heen. Speelt met hem, vind hem aantrekkelijk. Het kan snel gaan bij dit meisje.


Idem voor Hieke en Geor. Zoals Dees opmerkte: Robin ligt opeens midden in de groep. Rara politiepet.
  maandag 11 december 2000 @ 19:35:25 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_540307
quote:
Op 11 december 2000 19:31 schreef marky het volgende:
Opvallend

Bianca heeft donderdag gehoord dat Robin maar 9% had. Ze hangt de laatste paar dagen steeds om hem heen. Speelt met hem, vind hem aantrekkelijk. Het kan snel gaan bij dit meisje.

Toch steeds weer knap van de redaktie om van een dag dat er helemaal niks gebeurd toch nog weer iets weten te maken. Het mag dan wel saai zijn maar toch ook wel weer licht onderhoudend.


Bianca....ja dat viel mij ook op dacht waarschijnlijk eerst dat Ferdi een kans maakte en hing om hem heen, was misschien ook de reden van haar jaloerse gedrag richting Hieke....en dan nu Robin!!
pi_540316
Maar achter z'n rug om mag Bianca Robin toch graag zwart maken. Of in ieder geval zeggen dat ze z'n stemmetjes niet zo mag, en dat ze dat een verkeerde manier van emotie uiten vindt. Leuk dat Hieke dat eigenlijk geheel negeerde.
  maandag 11 december 2000 @ 19:40:17 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_540321
quote:
Op 11 december 2000 19:33 schreef w.o.r. het volgende:
Idem voor Hieke
Die had al een betere band met Robin. Ook nog tijdens het verblijf van Ferdi. Denk maar aan de toga party.
  maandag 11 december 2000 @ 19:42:13 #10
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_540331
quote:
Op 11 december 2000 19:40 schreef marky het volgende:
Denk maar aan de toga party.
Liever niet
pi_540349
Eens Marky, toen ik de streamverslagen las dacht ik wat kunnen ze hier nou nog van maken en had min of meer gedacht dat ze daarom nog wel wat op het feest door zouden breien, maar ze hebben er wonderlijk genoeg nog een redelijke uitzending van weten te maken.

Ik denk niet dat sommige bewoners zich nu ineens met Robin gaan bezig houden omdat ie popi is bij het publiek, misschien Bianca maar de rest zeker niet. Ten eerste is de houding van Robin zelf naar de anderen toe veranderd, heeft misschien te maken met het 'mannengesprek' wat ze hebben gehad waarin Ferdi zei dat hij zich al die tijd af had gesloten. En ten tweede is de groep kleiner geworden en zodoende zijn de overgebleven bewoners gewoon steeds meer op elkaar aangewezen omdat ze nu minder keus hebben.

Heeft iemand een advies hoe ik die vreselijke lach van Bianca weer uit m'n hoofd kan krijgen, ik BLIJF 'm horen, hellup!

  maandag 11 december 2000 @ 19:50:51 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_540357
quote:
Op 11 december 2000 19:48 schreef Tante Bep het volgende:
Heeft iemand een advies hoe ik die vreselijke lach van Bianca weer uit m'n hoofd kan krijgen, ik BLIJF 'm horen, hellup!
Selectief luisteren. Gewoon proberen te negeren.
pi_540374
quote:
Op 11 december 2000 19:48 schreef Tante Bep het volgende:
Heeft iemand een advies hoe ik die vreselijke lach van Bianca weer uit m'n hoofd kan krijgen, ik BLIJF 'm horen, hellup!
Hier , neem een lekker biertje
't gaat om hoe je ermee omgaat
  maandag 11 december 2000 @ 19:57:27 #14
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_540383
Ik moest zelfs op de slaapkamer gaan kijken toen Bianca begon.... kejenagaan.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  maandag 11 december 2000 @ 20:13:25 #15
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_540421
En Dees heeft weer aandacht nodig...
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_540425
quote:
Sashimi schreef: Ik moest zelfs op de slaapkamer gaan kijken toen Bianca begon.... kejenagaan.
Sjees, wat gebeurt er dan in hemelsnaam bij jou op de slaapkamer?
  maandag 11 december 2000 @ 20:17:03 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_540435
Dees liet weer een paar aardige staaltjes 'redeneren op z'n Dezeurees' zien!

Eerst zit ze alleen op de bank te kniezen. Robin komt bij haar zitten en vraagt wat er is. Is naar mijn mening eerlijk, maar toch erg vriendelijk tegen d'r. Hij loopt weg, Koos komt er aan en wat is het eerste dat ze zegt? 'Aan Robin heb je ook niks'
Nou ja! Hij biedt een luisterend oor, geeft advies en het is nog niet goed! Klagen en zeuren, dat is het enige dat ze wil!

Mooie reactie in de dagboekkamer toen ze Kim ineens tot haar grote Verloren Vriendin verklaarde: "Maar je hebt haar toch genomineerd?".
Heel scherp!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_540438
Ik vond het "kippetonnen" erg leuk!! Vooral omdat Dees er nog sjacherijniger van werd..

Ze heeft helemaal niks aan Robin omdat hij er helemaal anders over denkt...(dat is een drogreden) Ze ziet niet dat hij wél naar haar toekomt om haar te helpen! Wat is het toch een Doos!! Koos grijpt zijn kans, nu er voor Dees echt geen andere uitweg meer is, kruipt ze eindelijk, na twee maanden smachtend wachten van Koos, in zijn armen op de bank
Pas op Koos! Dat ze niet verliefd op je wordt!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 11 december 2000 @ 20:18:55 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_540442
Trouwens, hebben jullie je ook zo geërgerd aan Bianca's neplachje toen ze met Robin in de tuin aan het 'spelen' was.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_540468
Op de BB-site stond dat Robin tijdens Dees'klaagzang(aan de keukentafel) het vinger-in-de-keel gebaar maakte(in de kamer).
Dat had ik graag vanavond gezien.
pi_540469
quote:
Op 11 december 2000 20:17 schreef fashionably_late het volgende:

Ze heeft helemaal niks aan Robin omdat hij er helemaal anders over denkt.


Robin zegt dingen die ze niet wil horen....
  Moderator maandag 11 december 2000 @ 20:58:13 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_540579
Ik vond het kippentonnen echt wel lachen!
* Gert geeft toe dat dit een beetje josti klinkt.

Zo'n kwasi-kwajongensstreek is typisch iets wat Bianca wel kan waarderen. Ik geloof dus niet zo erg dat ze hier zat te faken (hoewel ze daar best toe in staat zou zijn).

Ook erg goed vond ik de volgende strakke montage: eerst het DBK-gesprek waar die pruillip klaagde dat Robin toch alleen maar 'lekker belangrijk' antwoordt als ze problemen heeft.
En ja hoor, even later op de bank, Desiree begint op dat jankerige toontje dat ze naar huis wil. Robin gewichtig: "Ik kan je maar één ding adviseren: lekker belangrijk." ROFL!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_540584
quote:
Op 11 december 2000 20:27 schreef lily het volgende:
Robin zegt dingen die ze niet wil horen....
pcies!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_540660
quote:
Jane schreef maandag 11 december om 20:18: Trouwens, hebben jullie je ook zo geërgerd aan Bianca's neplachje toen ze met Robin in de tuin aan het 'spelen' was.
*Bep denkt dat Jane de rest van de postings in deze topic dan niet gelezen heeft.
  maandag 11 december 2000 @ 21:23:56 #25
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_540766
quote:
Op 11 december 2000 20:17 schreef Jane het volgende:
Dees liet weer een paar aardige staaltjes 'redeneren op z'n Dezeurees' zien!

Eerst zit ze alleen op de bank te kniezen. Robin komt bij haar zitten en vraagt wat er is. Is naar mijn mening eerlijk, maar toch erg vriendelijk tegen d'r. Hij loopt weg, Koos komt er aan en wat is het eerste dat ze zegt? 'Aan Robin heb je ook niks'
Nou ja! Hij biedt een luisterend oor, geeft advies en het is nog niet goed! Klagen en zeuren, dat is het enige dat ze wil!

Mooie reactie in de dagboekkamer toen ze Kim ineens tot haar grote Verloren Vriendin verklaarde: "Maar je hebt haar toch genomineerd?".
Heel scherp!


Jane, je hebt mij de woorden uit m'n mond gehaald,wat een hypocriet is Dezeuree zeg,de enigste die een luisterend oor voor haar had was Robin,en wat doet ze ze trapt hem weer de grond in
En dat gezeur over Bart,je kan toch niet na een halve nacht en een halve morgen,verwachten dat er een relatie is,hoe dom en desperate ben je dan wel niet
en de druk die ze nu op Bart legt vind ik echt belachelijk,kijk ,vorig jaar ,nadat Sabine het huis had verlaten,kon ik me van Bart voorstellen dat ie onzeker was,maar die twee hadden toen al meer dan 5 weken samen in het huis gezeten,dus dat hij toen twijfelde was terecht ,maar Dezeuree verplicht Bart haast tot iets,ik wil toch in de godszijname niet hopen dat Bart nu ook in de DBK gaat zitten ,dat zou echt een lachertje zijn!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')