quote:Desiree maakt hiermee Robin wel steeds populairder
Op 11 december 2000 21:23 schreef FarahDibah het volgende:
Jane, je hebt mij de woorden uit m'n mond gehaald,wat een hypocriet is Dezeuree zeg,de enigste die een luisterend oor voor haar had was Robin,en wat doet ze ze trapt hem weer de grond in
JA MUTS!!! En JIJ bent nog geeneen keer genomineerd, dus waar ZAAAAANIK je over...
<Verbal onderbreekt zijn eigen gedachtengang mode>
Nou... eigenlijk is dit een beetje een bevestiging van wat ik iets eerder in de uitzending vermoedde: Dees 'heeft het helemaal gehad' omdat ze vermoed dat ze aanstaande donderdag wel eens aan de beurt kan zijn. Ergo 'JIJ hebt al een aantal nominaties overleefd'
</Verbal onderbreekt zijn eigen gedachtengang mode>
Verder zat ze ook behoorlijk op de zanikstoel, ja...
Wat een in en in naar mens zeg... met haar zeurderige Tilbo-accent: 'nnnja... ze zijn met die kippenton aan de ghhang, die ghhekken...'
ALLES op die verongelijkte toon, maar een flikker doen om het jezelf naar de zin te maken, HO MAAR!!!
En over Bart... DJIEZUS, hoe wanhopig KUN je zijn in je miezerighe microscopische schhhhijtleventje...
Nee, die mag van mij wel even rectaal op een Amsterdammertje worden geplant... (effe flink aanduwen)
V
Desiree, die nog daaaaagenlang d'r hoofdje breekt over 1 zoen is echt zielig, 'k voel allleen maar medelij voor dit vreemde meisje
En met pijn in mijn hart moet ik het bekennen, want afscheid doet zeer, maar begin Desiree nu ook zat te worden. Ik was haar grootste fan. Jaja liefde maakt blind.
Heb steeds vaker last van plaatsvervangende schaamte. Wat is ze godverdomme saai, doet nooit geen ene flikker, verzint dus echt helemaal never nooit iets.
En het allerergste, heb haar nog nooit horen zingen, gewoon wat meelallen, fluiten, met de anderen, maakt niet uit wat, wat kan 't schelen. Nooit 's lekker vrolijk, altijd dat dichtgenaaide gedrag vertonend. Ik kan d'r niet meer tegen. Liefde is bijna over. Ik maak het uit.
Uit de keuze van beelden van vanavond leid ik af dat ook Veronica Dees zat is en dat Robin als winnaar gezien wordt.
Verder heeft ze inderdaad, misschien ook wel geholpen door de montagevolgorde, haar eigen graf gegraven door gisteren na de pogingen van Robin haar op te beuren meteen tegen Koos te zeggen dat je niks aan Robin hebt...
hehehehehe
En ik denk trouwens persoonlijk dat Bi-anca alleen maar naar Robin toegaat vanwege de "actie", immers de overige bewoners liggen alleen maar in bed of zeuren. En volgens mij is dat al eerder gebeurd, namelijk de dagen voor de nominaties trok ze ook al meer naar Robin toe (bv het fietsen in de tuin). Maar misschien is ze ook wel een heel uitgekookt meisje...
quote:ik heb een amsterdammertje in mijn kamer staan en ik wil best wel even aanduwen
Nee, die mag van mij wel even rectaal op een Amsterdammertje worden geplant... (effe flink aanduwen)
Het viel me ook al op dat bianca robin steeds aardiger gaat vinden de laatste tijd (of is dit maar schijn?). Het was dan ook niet verwonderlijk dat de BB-redactie bianca en robin als koppel kozen !!!
quote:Was die dag present, maar heb niet kunnen horen wat er tegen Desiree gezegd is.
Op 12 december 2000 08:17 schreef Dr.Java het volgende:
in de stream verslagen van zaterdag stond dat er iets "vervelends"over Dezeuree vanuit het bakje geroepen werd, weet iemand misschien ook wat???
Begrijp ik, dat je de uitspraak kan gebruiken voor een fake-pic .
Gisteren hoorde ik nog van Desiree zelf, dat er maar 1 iemand uit het bakje naar haar geroepen had ; een oude man...
Succes met de pic Dr. Java !
quote:De weekeinduitzendingen heb ik niet gezien, noch de streamverslagen gelezen, maar meen wel gisteren hier ergens op het BB-forum gelezen te hebben dat Robin door iemand aangeroepen werd met "Robin je bent geweldig (of zoiets), maar Desiree een stuk minder".
Op 12 december 2000 08:17 schreef Dr.Java het volgende:
in de stream verslagen van zaterdag stond dat er iets "vervelends"over Dezeuree vanuit het bakje geroepen werd, weet iemand misschien ook wat???
En idd het lijkt of ze hem gewoon begint te knijpen dat ze donderdag genomineerd wordt en er daarna met vliegende vaart uitvliegt.
Die meid is echt belachelijk veel op zichzelf gericht gezien haar gesprek met Robin. Blijkbaar MOET hij dezelfde mening hebben als zij, anders heb je 'niks' aan iemand. Wat had ze verwacht dan??
Nee, echt geen wonder dat ze geen vrienden heeft en als ze zo doorgaat nooit zal krijgen ook.
quote:Aha, nou dat valt dan weer mee, ik dacht al, daar moet dan wel een hele heftige sm party gaande zijn, maar nu blijkt dat je gewoon hele verstandige huisgenoten hebt.
Sashimi schreef: Tante Bep, ff verlaat antwoord op je vraag.
Op onze slaapkamer staat het 2e TV toestel, daar werd ik naar toe verbannen aangezien de rest hier dat stomme gebalk an Bi niet meer kon aanhoren.
quote:Dat je dat nog durft toe te geven na de column van Dijkshoorn... :-)
Op 12 december 2000 12:08 schreef Harry het volgende:
Was die dag present, maar heb niet kunnen horen wat er tegen Desiree gezegd is.
Misschien w.o.r. ; die was ook present.
quote:Helaas... het enige wat ik heb gehoord is dat iedereen vond dat 'je zoiets toch niet zegt?!' en dat Robin het natuurlijk 'lekker belangrijk vond.
Op 12 december 2000 12:08 schreef Harry het volgende:
Was die dag present, maar heb niet kunnen horen wat er tegen Desiree gezegd is.
Misschien w.o.r. ; die was ook present.
Algehele conclusie: vieze oude vent...
Raarrrrr, want als grote afwezige Bart hetzelfde had gedaan, dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |