Deze actie van de knvb heeft juist het tegengestelde effect bereikt... meer aandacht voor JUmbo en lidlquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:14 schreef ETA het volgende:
[..]
Ambush marketing hoort erbij, een Heineken of een AH zal ook dit soort dingen doen bij events waar ze niet officieel sponsoren. Ze gaan dan ook de grens opzoeken wat wel of niet mag.
Het is de taak van de KNVB de rechten te verdedigen om dit tegen te gaan, want als ze niks doen, krijg je wildgroei en verwaterd de waarde van sponsorships. Ze hebben echt niet idee dat ze elke oranjeuiting kunnen aanpakken in NL, maar door terug te pushen bij de grote jongens, krijg je wat meer balans. Hoe je wend of keert, zonder grote sponsoren is het stuk moeilijker betaald voetbal op hoog niveau vast te houden.
dat is de fout, normaal probeer je dit op een niet-publiekelijke manier af te handelen, hierdoor krijg je inderdaad het tegenovergestelde effect.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
Deze actie van de knvb heeft juist het tegengestelde effect bereikt... meer aandacht voor JUmbo en lidl
En dit lukt ze elk ek/wk weer
Dat dit kan!quote:Op zondag 20 juni 2021 01:39 schreef De_Kraam het volgende:
We worden keihard beflikkerd door dat kut Bol.
De reactie van AH is dan wel weer mooi:quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
Deze actie van de knvb heeft juist het tegengestelde effect bereikt... meer aandacht voor JUmbo en lidl
En dit lukt ze elk ek/wk weer
daarom (en om eerdere "misstanden") koop ik er ook niet meerquote:Op zondag 20 juni 2021 01:39 schreef De_Kraam het volgende:
We worden keihard beflikkerd door dat kut Bol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |