abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 juni 2021 @ 20:49:52 #51
104963 ETA
European Travel Author
pi_199759997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Die Duitse is wel leuk, om stuk te gooien.
weet je hoeveel werk het is om zoiets te maken.... :{
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 22:44:31 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_199762103
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dat is knap want die doen helemaal niet mee
Vertel dat maar aan Heineken dan _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:49 schreef ETA het volgende:

[..]

Glas met Azerbaijan is ook gemaakt omdat het een hosting land is.
Ah natuurlijk!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 juni 2021 @ 23:14:23 #53
104963 ETA
European Travel Author
pi_199762524
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan Heineken dan _O-
[..]

Ah natuurlijk!
Ja, had deze liever ook niet voorbij zien komen, was meest lastige vlag van allemaal, veel te veel kleuren waardoor het niet normaal was te drukken.

Overigens is het glas (glasvorm met de embossing) ook redelijk nieuw voor Nederland, je komt deze niet of nauwelijks tegen in de horeca.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_199763302
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:14 schreef ETA het volgende:

[..]

Ja, had deze liever ook niet voorbij zien komen, was meest lastige vlag van allemaal, veel te veel kleuren waardoor het niet normaal was te drukken.

Overigens is het glas (glasvorm met de embossing) ook redelijk nieuw voor Nederland, je komt deze niet of nauwelijks tegen in de horeca.
Nou, ik heb een paar glazen hier thuis die er flink op lijken maar dan van James Bond.
  zondag 6 juni 2021 @ 00:30:15 #55
104963 ETA
European Travel Author
pi_199763550
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:13 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nou, ik heb een paar glazen hier thuis die er flink op lijken maar dan van James Bond.
Er is een versie met Spectre van paar jaar geleden gemaakt op dit glas, maar die is naar mijn weten niet breed uitgerold in de Nederlandse horeca. Er is ook een versie die klaar staat voor de nieuwste Bond film, maar die is in principe haast nergens nog te krijgen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_199763738
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:30 schreef ETA het volgende:

[..]

Er is een versie met Spectre van paar jaar geleden gemaakt op dit glas, maar die is naar mijn weten niet breed uitgerold in de Nederlandse horeca. Er is ook een versie die klaar staat voor de nieuwste Bond film, maar die is in principe haast nergens nog te krijgen.
Klopt, die Spectre versie. Had ze toen via familie die er werkt dus kan idd zijn dat het niet echt op de markt was hier in NL.
pi_199782935
Dat Bavaria broekje is niet meer te krijgen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 9 juni 2021 @ 23:45:44 #58
485843 crew  Jippie
pi_199813329
Bij Bol.Com mocht ik 2,5 week geleden aangeven of ik gratis een oranje voetbalshirt wilde bij mijn bestelling. Was het alweer vergeten, maar shirt plus zwarte stift en wat knutselkartonnetjes kwamen vandaag binnen w/
(kan geen foto op de website vinden, maar kan evt foto maken) Kwam deze foto's op Twitter tegen
twitter

twitter



Elastische armbandjes bij de Dekamarkt, 1 bij 15 euro. grappige armbandjes (bresies) , heb er al veel weggegeven aan kinderen die bij de supermarkt stonden te 'schooien' het grappige is dat bij elk land aan de binnenkant Nederland wordt 'geeerd' w/
https://www.dekamarkt.nl/meer/bresies



[ Bericht 29% gewijzigd door Jippie op 09-06-2021 23:56:09 ]
pi_199814739
Knvb boos op jumbo vanwege de merchandise. Aldus de https://www.telegraaf.nl/(...)ollebollekes-reclame
pi_199815627
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Knvb boos op jumbo vanwege de merchandise. Aldus de https://www.telegraaf.nl/(...)ollebollekes-reclame
Dus de KNVB is boos op Jumbo omdat Jumbo wel een succesvolle actie heeft en Albert Heijn niet, terwijl de KNVB betaald wordt door Albert Heijn. Bijzonder. Dat lijkt me vooral de schuld van Albert Heijn die met een slappe stickeractie en een kutreclame komt.

De KNVB stelt in de brief vooral bezwaar tegen ’gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, aangezien dergelijke Oranjeparades ’sinds jaar en dag’ georganiseerd worden door de KNVB rondom interlandwedstrijden van het Nederlands elftal. Ook protesteert de bond tegen het in beeld brengen van ’de befaamde Oranjecamping’ en het laten horen van Links Rechts, inclusief prominent optreden van de Snollebollekes’, de in 2013 opgerichte feestact uit Best van cabaretier Rob Kemps. Zijn liedje Links Rechts is volgens de bond in 2017 tijdens het EK vrouwenvoetbal uitgegroeid tot het ’lijflied van de OranjeLeeuwinnen’.

Vrij kansloos dit allemaal. De KNVB zal wel onder druk gezet zijn door Albert Heijn want dit gaat nergens over.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 10 juni 2021 @ 12:46:36 #61
102912 crv
Screwed up
pi_199817425
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Knvb boos op jumbo vanwege de merchandise. Aldus de https://www.telegraaf.nl/(...)ollebollekes-reclame
Tja, AH en Heineken hebben een beetje de boot gemist en zijn waarschijnlijk gaan janken bij de KNVB

https://nos.nl/l/2384393
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_199817504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:29 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dus de KNVB is boos op Jumbo omdat Jumbo wel een succesvolle actie heeft en Albert Heijn niet, terwijl de KNVB betaald wordt door Albert Heijn. Bijzonder. Dat lijkt me vooral de schuld van Albert Heijn die met een slappe stickeractie en een kutreclame komt.

De KNVB stelt in de brief vooral bezwaar tegen ’gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, aangezien dergelijke Oranjeparades ’sinds jaar en dag’ georganiseerd worden door de KNVB rondom interlandwedstrijden van het Nederlands elftal. Ook protesteert de bond tegen het in beeld brengen van ’de befaamde Oranjecamping’ en het laten horen van Links Rechts, inclusief prominent optreden van de Snollebollekes’, de in 2013 opgerichte feestact uit Best van cabaretier Rob Kemps. Zijn liedje Links Rechts is volgens de bond in 2017 tijdens het EK vrouwenvoetbal uitgegroeid tot het ’lijflied van de OranjeLeeuwinnen’.

Vrij kansloos dit allemaal. De KNVB zal wel onder druk gezet zijn door Albert Heijn want dit gaat nergens over.
_O-

Dus de Jumbo mag het nummer van die gozer niet gebruiken omdat wat voetballers het gebruikt hebben. Knettergek en kansloos maar dat hadden ze zelf ook wel door. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199817602
quote:
16s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

_O-

Dus de Jumbo mag het nummer van die gozer niet gebruiken omdat wat voetballers het gebruikt hebben. Knettergek en kansloos maar dat hadden ze zelf ook wel door. :D
Daar hebben we deze smiley voor: 8)7

Een claim willen leggen op een groep in oranje geklede mensen :') KNVB :')
pi_199817628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Daar hebben we deze smiley voor: 8)7

Een claim willen leggen op een groep in oranje geklede mensen :') KNVB :')
Ik vind die club samen met die spelers en frank de boer steeds sneuer worden eigenlijk. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199817629
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:45 schreef Jippie het volgende:
Bij Bol.Com mocht ik 2,5 week geleden aangeven of ik gratis een oranje voetbalshirt wilde bij mijn bestelling. Was het alweer vergeten, maar shirt plus zwarte stift en wat knutselkartonnetjes kwamen vandaag binnen w/
(kan geen foto op de website vinden, maar kan evt foto maken) Kwam deze foto's op Twitter tegen
[ twitter ]
[ twitter ]

Elastische armbandjes bij de Dekamarkt, 1 bij 15 euro. grappige armbandjes (bresies) , heb er al veel weggegeven aan kinderen die bij de supermarkt stonden te 'schooien' het grappige is dat bij elk land aan de binnenkant Nederland wordt 'geeerd' w/
https://www.dekamarkt.nl/meer/bresies

[ afbeelding ]


Ghetto style B-)

Albert Heijn is kut inderdaad, qua reclame en qua spulletjes.
pi_199817670
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:09 schreef byah het volgende:
Dat Bavaria broekje is niet meer te krijgen?
Kan dit niet bevestigen want heb niet gekeken, maar toen de eerste keer met de Bavaria jurkjes was dit toch ook zo, populair icm wellicht bewust eerst niet al teveel vrijgeven zodat er een nieuwsartikel over komt = reclame, hype.

Maar toen was het jurkje populair omdat vrouwen van elke vorm er wat leuker uit konden zien en die groepjes redelijk aantrekkelijke ingehuurde dames die het in het stadion aanprezen. Met een broekje voor mannen waar de meerderheid nooit buitenshuis mee zou gaan rondlopen is de potentie sowieso al lager.
pi_199817735
quote:
Supermarktketen Lidl heeft van de UEFA een brief gekregen over de campagne rond fluoranje kleding. "De UEFA vindt onze fluororanje-kleding een aanval op hun officiële kleding", zegt een woordvoerder van de supermarktketen. Het bedrijf zegt zich te houden aan internationaal geldende regels van de UEFA en gaat niets aanpassen aan de campagne.
Het lijkt wel 1 april :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 10 juni 2021 @ 13:11:29 #68
485843 crew  Jippie
pi_199817753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ghetto style B-)

Albert Heijn is kut inderdaad, qua reclame en qua spulletjes.
Inderdaad, en dan zet hij het nog trots op Twitter ook _O-

Op zich is het shirt van mooie kwaliteit en ook zonder geklieder erop te dragen.

Denk dat het achterliggende idee was om je kids er voor vaderdag er iets op te laten tekenen en dan voor vaderdag kado te laten doen.
pi_199817758
Oranje cockring gekocht bij EasyToys.
  donderdag 10 juni 2021 @ 13:14:20 #70
104963 ETA
European Travel Author
pi_199817799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef crv het volgende:

[..]

Tja, AH en Heineken hebben een beetje de boot gemist en zijn waarschijnlijk gaan janken bij de KNVB

https://nos.nl/l/2384393
Ambush marketing hoort erbij, een Heineken of een AH zal ook dit soort dingen doen bij events waar ze niet officieel sponsoren. Ze gaan dan ook de grens opzoeken wat wel of niet mag.

Het is de taak van de KNVB de rechten te verdedigen om dit tegen te gaan, want als ze niks doen, krijg je wildgroei en verwaterd de waarde van sponsorships. Ze hebben echt niet idee dat ze elke oranjeuiting kunnen aanpakken in NL, maar door terug te pushen bij de grote jongens, krijg je wat meer balans. Hoe je wend of keert, zonder grote sponsoren is het stuk moeilijker betaald voetbal op hoog niveau vast te houden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 10 juni 2021 @ 13:17:44 #71
485843 crew  Jippie
pi_199817849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:29 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dus de KNVB is boos op Jumbo omdat Jumbo wel een succesvolle actie heeft en Albert Heijn niet, terwijl de KNVB betaald wordt door Albert Heijn. Bijzonder. Dat lijkt me vooral de schuld van Albert Heijn die met een slappe stickeractie en een kutreclame komt.

De KNVB stelt in de brief vooral bezwaar tegen ’gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, aangezien dergelijke Oranjeparades ’sinds jaar en dag’ georganiseerd worden door de KNVB rondom interlandwedstrijden van het Nederlands elftal. Ook protesteert de bond tegen het in beeld brengen van ’de befaamde Oranjecamping’ en het laten horen van Links Rechts, inclusief prominent optreden van de Snollebollekes’, de in 2013 opgerichte feestact uit Best van cabaretier Rob Kemps. Zijn liedje Links Rechts is volgens de bond in 2017 tijdens het EK vrouwenvoetbal uitgegroeid tot het ’lijflied van de OranjeLeeuwinnen’.

Vrij kansloos dit allemaal. De KNVB zal wel onder druk gezet zijn door Albert Heijn want dit gaat nergens over.
Wat een hoogmoed, zonder fans geen oranje legioen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 10 juni 2021 @ 13:20:03 #72
485843 crew  Jippie
pi_199817880
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef crv het volgende:

[..]

Tja, AH en Heineken hebben een beetje de boot gemist en zijn waarschijnlijk gaan janken bij de KNVB

https://nos.nl/l/2384393
Hadden ze een beter reclamebureau in moeten huren ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 10 juni 2021 @ 13:24:21 #73
485843 crew  Jippie
pi_199817925
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Kan dit niet bevestigen want heb niet gekeken, maar toen de eerste keer met de Bavaria jurkjes was dit toch ook zo, populair icm wellicht bewust eerst niet al teveel vrijgeven zodat er een nieuwsartikel over komt = reclame, hype.

Maar toen was het jurkje populair omdat vrouwen van elke vorm er wat leuker uit konden zien en die groepjes redelijk aantrekkelijke ingehuurde dames die het in het stadion aanprezen. Met een broekje voor mannen waar de meerderheid nooit buitenshuis mee zou gaan rondlopen is de potentie sowieso al lager.
Toch waren dat leuke jurkjes. Het wordt ook wel lastig om steeds iets nieuws bij een EK of WK te bedenken. Zo'n juich cape stelt in principe niet veel voor, maar ik vind het een leuke campagne.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 10 juni 2021 @ 13:26:14 #74
485843 crew  Jippie
pi_199817952
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:14 schreef ETA het volgende:

[..]

Ambush marketing hoort erbij, een Heineken of een AH zal ook dit soort dingen doen bij events waar ze niet officieel sponsoren. Ze gaan dan ook de grens opzoeken wat wel of niet mag.

Het is de taak van de KNVB de rechten te verdedigen om dit tegen te gaan, want als ze niks doen, krijg je wildgroei en verwaterd de waarde van sponsorships. Ze hebben echt niet idee dat ze elke oranjeuiting kunnen aanpakken in NL, maar door terug te pushen bij de grote jongens, krijg je wat meer balans. Hoe je wend of keert, zonder grote sponsoren is het stuk moeilijker betaald voetbal op hoog niveau vast te houden.
Heeft de Knvb minder inkomsten gehad door de coronamaatregelen? Dat is de enige reden die ik kan bedenken voor dit zure gedrag.
  donderdag 10 juni 2021 @ 13:45:16 #75
104963 ETA
European Travel Author
pi_199818182
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:26 schreef Jippie het volgende:

[..]

Heeft de Knvb minder inkomsten gehad door de coronamaatregelen? Dat is de enige reden die ik kan bedenken voor dit zure gedrag.
Het is geen zuur gedrag, ze zijn het min of meer verplicht dit te doen om de belangen van hun sponsoren zeker te stellen. Nu zullen ze niet echt minder inkomsten van sponsoren hebben gehad omdat de contracten vaak langdurig zijn, maar voor toekomstige onderhandelingen kan het nadelig zijn, want was is dan nog de waarde om KNVB/Oranje elftal te sponsoren?

Dit gebeurd bij alle grote sponsorships, alleen worden deze vaak in alle stilte afgehandeld. Wat wel veel aandacht trok was tijdens de Olympische spelen waarbij Coca Cola enorm streng was op uitingen van concurrenten. Maar als je realiseert hoeveel geld een CC erin stopt, dan is het niet gek dat ze hun rechten verdedigen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')