MiVerquote:
Wow niet? Serieus?quote:
Uit Zeeland toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow niet? Serieus?
Wat een baas was dat
Pfoe dat weet ik niet meerquote:
Is z'n tv al afgestoft ?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoe dat weet ik niet meer
Weet wel dat dagdag hemelsbreed 10km verderop woonde
Dat vind ik jammerquote:
MiVer was een wijs man alleen liep hij op het verkeerde pad hij had zijn eigen energie in het water moeten gooien dan krijg je zoveel terug ik heb niets meer ik ben een geschilde banaan pure haat stroomt door mijquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is z'n tv al afgestoft ?![]()
Ja man, MiVer wilde met z'n brommertje een paar andere users wel even het kanaal in tyfen, zo badass
Ik wil ook wat jij hebtquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
MiVer was een wijs man alleen liep hij op het verkeerde pad hij had zijn eigen energie in het water moeten gooien dan krijg je zoveel terug ik heb niets meer ik ben een geschilde banaan pure haat stroomt door mij
Denk nadat ie zn dodge opgehaald hadquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is z'n tv al afgestoft ?![]()
Ja man, MiVer wilde met z'n brommertje een paar andere users wel even het kanaal in tyfen, zo badass
Ja, nogal.. Never forget: NoorsBloed, Krentenbol. Emimichquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk nadat ie zn dodge opgehaald had
Wat een markante users hadden we back in the days zeg
Krentenbol kan k me niet echt meer herinneren tbhquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nogal.. Never forget: NoorsBloed, Krentenbol. Emimich
alles is fake habibo geen resultaten meer en ook geen doelen gewoon zitten en de energie opnemen met je oogballen. ik zelf wil drinken maar als ik knipper mis ik het allemaal. mijn hoofd is als de gaza strook ik kan de raketten niet uitzetten en ik wil eten maar ze hebben mijn borden gestolenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krentenbol kan k me niet echt meer herinneren tbh
Die was fake toch?
Hahaha en lamon Hahahahquote:
Schrijf jij teksten voor Bløf?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:32 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
alles is fake habibo geen resultaten meer en ook geen doelen gewoon zitten en de energie opnemen met je oogballen. ik zelf wil drinken maar als ik knipper mis ik het allemaal. mijn hoofd is als de gaza strook ik kan de raketten niet uitzetten en ik wil eten maar ze hebben mijn borden gestolen
Om bij andere mensen in de smaak te vallen maar fuck hun ja toch niet danquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:34 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
waarom zijn mensen nep of doen mensen nep?
Ik beschouw dat als een ja.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
habibo ik ben een verdwaalde schaduw opgesloten in co2 cylinder
Toen Lamon en MiVer fittie hadden, dat was pas grappig.quote:
dat zijn demonen die in huid van een ander kruipen. ze verkopen hun ziel om een ander te zijn en in de smaak te vallen maar ze proeven niet goed bedorven vlees en hun brein ze hebben daar niets meer omdat ze geprogrammeerd zijn een ander te zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Om bij andere mensen in de smaak te vallen maar fuck hun ja toch niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |