Werkelijk geen idee of dat een goede strategie is aangezien ik structureel de verkeerde toepas, maar ik wens je natuurlijk alle succes.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:34 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
mijn plannen zijn de realiteit kwijt habibo maar ik verwacht dat de kappen gaan smelten dan kan ik de loop maken en misschien kom ik dan langs de blokkades wat denk jij?
ik denk dat de enige manier is die er echt is is er g ewoon doorheen penetreren maar ik wil niet opvallen. dan gaan ze je kapot maken je doet vijf stappen vooruit en wordt geplet door een reus. maar ik zorg voor focus zodat ik kan ontsnappen de keuzes die we maken zijn warrig maar ze leiden ergens naar toe en fucki iedereen die zegt dat het niet zo isquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee of dat een goede strategie is aangezien ik structureel de verkeerde toepas, maar ik wens je natuurlijk alle succes.
Kei-hard knallen!quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:42 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ik denk dat de enige manier is die er echt is is er g ewoon doorheen penetreren maar ik wil niet opvallen. dan gaan ze je kapot maken je doet vijf stappen vooruit en wordt geplet door een reus. maar ik zorg voor focus zodat ik kan ontsnappen de keuzes die we maken zijn warrig maar ze leiden ergens naar toe en fucki iedereen die zegt dat het niet zo is
Nee, over zijn dicksize.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:58 schreef Tlaloc het volgende:
Zit Ash weer op te scheppen over zijn niet bestaande vastgoed portefeuille?
Met zijn foto van ¤ 200 op het bed
de checker willen uithangenquote:
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteitquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Iets exotisch verwachten bij een pizza worstenbroodje hahaha
.....,,,,,quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteit
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:31 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
amon ra zorgt voor een nieuwe dag wie ben jij om mij dat te ontnemen. de klauwen van sobek hebben jou te pakken en je hoeft niet aan te komen bij maat
Niet zo zuur.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
die pizza hoef hem niet te proeven om te weten dat het niks is beetje als pizza pannenkoek mensen zouden zich niet met deze dingen bezig moeten houden ze zouden moeten leren wat de grote klokken je niet leren wat niet in de kerk gezegd wordt echte pure spiritualiteit
Aansteller...quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.
beledigingen treffen mij niet vanavond ben ik sterker dan wie dan ook.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige afvalbak bij een abortuskliniek open trekken waar je nog sneller van gaat lachen dan die posts van jou.
en het is wel leuk als iedereen weer vraagt wie wie is het maakt me niet uit wie wie is het maakt mij uit dat we de juiste energie hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gast, nokken met die shit, je verpest het hele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |