SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks vreetziektequote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n avondeten wat te vroeg gegeten bedenk ik net, dacht dat het al later was
Heb je nog wat te snacken?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n avondeten wat te vroeg gegeten bedenk ik net, dacht dat het al later was
misschien redden we juliquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je de toko in Den Haag snel verhuren dan.
misschien voor 1 dag er bijquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Je moet gewoon in een sushi tent gaan werken bal
Kun je na een tijdje geen sushi meer zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Je moet gewoon in een sushi tent gaan werken bal
Ik naar een dikke vent die gefrituurde kaas eetquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
kijk docu over hoe het hier met de molukkers ging
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik naar een dikke vent die gefrituurde kaas eet
Waarom kijk ik dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Fat bastard uit Austin Powers heeft zijn eigen food review kanaal
Nu alvast borg vragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je de toko in Den Haag snel verhuren dan.
Ze willen er te weinig voor betalen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
al veel mensen vragen of ze het kunnen huren maar allemaal te weinig
Ken ook gevallen waarbij je op het begin 2 maanden borg betaald en na een half jaar 1 maand alvast terug krijgt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
al veel mensen vragen of ze het kunnen huren maar allemaal te weinig
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze willen er te weinig voor betalen bedoel je?
wat is daar de reden van?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook gevallen waarbij je op het begin 2 maanden borg betaald en na een half jaar 1 maand alvast terug krijgt.
Sushiquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
PRIJS DE HEER.
Krijg die overtallige belasting die ik teveel heb betaald of zo in duitsland zojuist van monster gestort
Geen stress meer
Grootste tokkies afschrikken.quote:
Je mag toch gewoon twee maanden borg vragen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook gevallen waarbij je op het begin 2 maanden borg betaald en na een half jaar 1 maand alvast terug krijgt.
Ja maar dat is dan geleend geld wat terug moet naar die huurder. Als je het daardan van moet hebben gaat het ook niet goed. En borg moet puur bedoeld zijn om eventuele schade die de huurder maakt te kunnen vergoeden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste tokkies afschrikken.
En bijvoorbeeld wat extra geld hebben als je net je verbouwing gedaan hebt.
Mag allemaal. Maar 1 maand zie je vaker voorkomen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon twee maanden borg vragen?
Hier moet je 3 maanden borg + 1e maand huur betalen in de eerste maand. En dat geld hoeven ze dan pas een jaar nadat je weer verhuist pas terug te betalen. Maar ondertussen moet je dus weer die 4 maanden ophoesten voor je nieuwe huis voordat je de oude borg terug hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon een koe in de keuken hebben. Dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog even melk halen maar het wordt buiten alweer hartstikke donker.
oh wowquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier moet je 3 maanden borg + 1e maand huur betalen in de eerste maand. En dat geld krijg hoeven ze dan pas een jaar nadat je weer verhuist pas terug te betalen. Maar ondertussen moet je dus weer die 4 maanden ophoesten voor je nieuwe huis voordat je de oude borg terug hebt
Echt hequote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon een koe in de keuken hebben. Dan heb je dat probleem niet.
Ik heb ooit gekeken om tijdelijk iets in Lausanne te huren. Op een neer vliegen was toch handigerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier moet je 3 maanden borg + 1e maand huur betalen in de eerste maand. En dat geld hoeven ze dan pas een jaar nadat je weer verhuist pas terug te betalen. Maar ondertussen moet je dus weer die 4 maanden ophoesten voor je nieuwe huis voordat je de oude borg terug hebt
Ja, minimaal 3x de huur als maandsalaris, maar voor sommige huizen 4x bijvoorbeeld (verschilt per verhuurder).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wowvragen ze dan ook nog een bepaald salaris zoals ze hier doen?
Ga je met een tussenpartij verhuren?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan geleend geld wat terug moet naar die huurder. Als je het daardan van moet hebben gaat het ook niet goed. En borg moet puur bedoeld zijn om eventuele schade die de huurder maakt te kunnen vergoeden.
Als ik het huis in den haag niet verhuurd zou krijgen om wat voor reden dan kost mij dat een paar honderd per maand extra maar dan ga ik niet falliet. Dat zou niet geod zijn natuurlijk als dat het geval is.
Maar van die grootste tokkies begrijp ik dan wel ja.
pff.,quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, minimaal 3x de huur als maandsalaris, maar voor sommige huizen 4x bijvoorbeeld (verschilt per verhuurder).
ja uiteraard, via makelaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met een tussenpartij verhuren?
Eisen zijn sowieso niet te toen voor starters.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag allemaal. Maar 1 maand zie je vaker voorkomen.
Los van allerlei salariseisen die je hier tegenwoordig hebt 3,5-4x maandsalaris verdienen is niet voor iedereen even gemakkelijk.
Nee dat bestaat hier niet. Je hebt hier ook geen huursubsidies e.d. Mensen die weinig verdienen wonen vaak op kamers, dat is hier als werkende (zeker de eerste paar jaren na je studie) eigenlijk vrij normaal. Of ze wonen in een crappy appartementje.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pff.,
MAar ze hebben daar dan ook iets als sociale huur toch?
Fucked up, ik blijf wel in NL.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat bestaat hier niet. Je hebt hier ook geen huursubsidies e.d. Mensen die weinig verdienen wonen vaak op kamers, dat is hier als werkende (zeker de eerste paar jaren na je studie) eigenlijk vrij normaal. Of ze wonen in een crappy appartementje.
joh? Maar er zijn toch mensen die net te weinig verdienen eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat bestaat hier niet. Je hebt hier ook geen huursubsidies e.d. Mensen die weinig verdienen wonen vaak op kamers, dat is hier als werkende (zeker de eerste paar jaren na je studie) eigenlijk vrij normaal. Of ze wonen in een crappy appartementje.
nou heb je nog goed gedaan toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
ik betaal 232 euro netto voor hartje Amsterdan, maat dit huis 15 jaar geleden gekocht
Altijd handig als er iemand tussen zit. Ook als er wat dingen zijn die opgelost moeten worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ken een meisje die verhuurt ook al jaren. Maar die doet alles zelf. Maar zij werkt ook bij de politie. Wel op kantoor dus denk dat ze daarom misschien iets zekerder van haar zaak is.
is nog niet mis gegaan maar zij heeft meerdere persoonlijke kennismakingsgesprekken ook met poteniele huurders en vraag ook heel veel informatie. En ze zal we niet zo snel voor de gek te houden zijn
Nice. Bijna afbetaald dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
ik betaal 232 euro netto voor hartje Amsterdan, maar dit huis 15 jaar geleden gekocht
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
ik betaal 232 euro netto voor hartje Amsterdan, maar dit huis 15 jaar geleden gekocht
Wat voor fiets?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe* track & trace gekregen voor mijn fiets, zal dan wel niet morgen worden maar hopelijk donderdag.
*Ja een nieuwe want ik laat hem bezorgen op mijn werk en na het bestellen had de webshop het adres verkeerd aangepast (ik had foutje gemaakt met de postcode).
ja ik ben ook te snel dat ik gewoon echt medelijde met iemand ga krijgen en mijzelf dan in de vingers ga snijden. Dus moet dat gewoon niet zelf doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd handig als er iemand tussen zit. Ook als er wat dingen zijn die opgelost moeten worden.
Kamer kun je altijd wel betalen van het minimumloon, zeker buiten de stad.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Maar er zijn toch mensen die net te weinig verdienen eigenlijk?
ah oke.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kamer kun je altijd wel betalen van het minimumloon, zeker buiten de stad.
Twijfelde eerst over grijs maar roze past toch meer bij mij. Ze hebben ook wel gewoon zwart maar dat heeft iedereen al haha.quote:
mooie fiets hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde eerst over grijs maar roze past toch meer bij mij. Ze hebben ook wel gewoon zwart maar dat heeft iedereen al haha.
Dan zou het zich ook oplossen, zoals hier. Dan heb je gewoon grotere verschillen. Plus, omdat Zwitserland mede hierdoor heel onaantrekkelijk is voor mensen die gewoon bijstand willen trekken (dat kan hier als buitenlander sowieso niet zomaar), hou je dat soort mensen weg en betaal je uiteindelijk zelfs minder belasting omdat je niet zo'n gigantische bedragen nodig hebt voor bijstand en god weet welke subsidies allemaal. Dus voor mensen die willen werken een prima land.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke.
ja weet niet hoe men het hier zou doen als er geen sociale huur zou zijn en subsidies
Op de kwiwi-boerderij.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het zich ook oplossen, zoals hier. Dan heb je gewoon grotere verschillen. Plus, omdat Zwitserland mede hierdoor heel onaantrekkelijk is voor mensen die gewoon bijstand willen trekken (dat kan hier als buitenlander sowieso niet zomaar), hou je dat soort mensen weg en betaal je uiteindelijk zelfs minder belasting omdat je niet zo'n gigantische bedragen nodig hebt voor bijstand en god weet welke subsidies allemaal. Dus voor mensen die willen werken een prima land.
nou ja nu heb je gewoon genoeg mensen die gewoon te weinig verdienen om dat zelf allemaal te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het zich ook oplossen, zoals hier. Dan heb je gewoon grotere verschillen. Plus, omdat Zwitserland mede hierdoor heel onaantrekkelijk is voor mensen die gewoon bijstand willen trekken (dat kan hier als buitenlander sowieso niet zomaar), hou je dat soort mensen weg en betaal je uiteindelijk zelfs minder belasting omdat je niet zo'n gigantische bedragen nodig hebt voor bijstand en god weet welke subsidies allemaal. Dus voor mensen die willen werken een prima land.
Ja, grijs/zwart is ook wel wat saai/standaard. Alleen, afhankelijk van de stad, een paar goede sloten er omheenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde eerst over grijs maar roze past toch meer bij mij. Ze hebben ook wel gewoon zwart maar dat heeft iedereen al haha.
Ja moet nog een nieuw kettingslot kopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:07 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, grijs/zwart is ook wel wat saai/standaard. Alleen, afhankelijk van de stad, een paar goede sloten er omheen
Heeft ook een beetje met de standaarden te maken denk ik. In Nederland kun je zelfs als je studeert een appartement voor jezelf huren met alle subsidies (zoals ik ook heb gedaan), en dat slaat natuurlijk eigenlijk nergens op. Maar vervolgens is het dan wel de verwachting dat iedereen toch wel uiterlijk bij z'n eerste baan een eigen appartement kan huren. Terwijl het hier juist normaal is dat je tijdens je studie en daarna nog een tijdje op kamers woont.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu heb je gewoon genoeg mensen die gewoon te weinig verdienen om dat zelf allemaal te kunnen betalen.
Als ik niet zon geluk met mijn vader had gehad had ik ook sociaal moeten wonen en alle subsidies moeten aanvragen die er waren
Ja das waar.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje met de standaarden te maken denk ik. In Nederland kun ne zelfs als je studeert een appartement voor jezelf kunt huren met alle subsidies (zoals ik ook heb gedaan), en dat slaat natuurlijk eigenlijk nergens op. Maar vervolgens is het dan wel de verwachting dat iedereen toch wel uiterlijk bij z'n eerste baan een eigen appartement kan huren. Terwijl het hier juist normaal is dat je tijdens je studie en daarna nog een tijdje op kamers woont.
Dus ik denk dat het meer is dat mensen 'te weinig' verdienen in Nederland om de vrij luxe levensstijl die iedereen nu gewend is door al die subsidies te kunnen betalen. Iedereen die werkt zou in principe een kamer in een gedeeld appartement moeten kunnem betalen, ook zonder subsidies.
Nee omdat het niet iets gebruikelijks is. Hier huren bijvoorbeeld 3 werkenden vaak gewoon samen een appartement met 3 slaapkamers. In Nederland ken ik eigenlijk niemand die dat doet of gedaan heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das waar.
Hier is kamers alleen als je idd nog studerende bent.Kan mij zelfs voorstellen dat het als werkende niet eens eenvoudig is om een kamer te vinden ook
ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee omdat het niet iets gebruikelijks is. Hier huren bijvoorbeeld 3 werkenden vaak gewoon samen een appartement met 3 slaapkamers. In Nederland ken ik eigenlijk niemand die dat doet of gedaan heeft.
Zou me ook helemaal niks lijken, wil gewoon een huis voor mezelfquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee omdat het niet iets gebruikelijks is. Hier huren bijvoorbeeld 3 werkenden vaak gewoon samen een appartement met 3 slaapkamers. In Nederland ken ik eigenlijk niemand die dat doet of gedaan heeft.
Ja dat dacht ik ook al had ik er geen een voor 180 euro gevonden nog maar was nog in de situatie dat ik liever 20 euro per maand betaalde dan ineens 350 voor een fietsquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Swapfiets?
Waarom betalen mensen 15 p/m als je voor die 180 euro een redelijke fiets hebt?
Heb je er na wel gelijk een zakje Croky paprikachips op?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Heb gedoucht, geschrobt met zeep en ruik nog steeds chloor
hmm neequote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er na wel gelijk een zakje Croky paprikachips op?
quote:
Ik had vorigjaar een fiets voor 120 euro, niets speciaals, wel handrem, versnellingen, goed staat. Voor naar de kroeg en stad is dat voor kij prima.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al had ik er geen een voor 180 euro gevonden nog maar was nog in de situatie dat ik liever 20 euro per maand betaalde dan ineens 350 voor een fiets
Ja precies, daar heb je het alquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou me ook helemaal niks lijken, wil gewoon een huis voor mezelf
Dat is altijd van die chips waar je opeens heel erg trek in krijgt maar zodra je het dan eet valt het enorm tegenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Wokkels paprika is mijn nieuwe verslaving.
Ja ik ben gewoon wat langer thuis blijven wonen en gelijk een huis gekocht, veel praktischerquote:
Ja dat waren dan nieuwe fietsen met versnelling idd op fietsensites. misschien als jewinkels afgaat je voor 180 wel een goede kan vinden jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik had vorigjaar een fiets voor 120 euro, niets speciaals, wel handrem, versnellingen, goed staat. Voor naar de kroeg en stad is dat voor kij prima.
Hoorde wel dat Swapfiets soms moeilijk doet met schades en roest.. Maar 20 ipv gelijk 350 snap ik wel
Hier staat een deel van de woningen leeg omdat er quotas zijn voor het aantal buitenlanders dat hier mag komen wonen. Het stroomt niet zo snel vol, en dat houdt de huurprijzen ook wat in toom want er is (behalve in de grote steden) eigenlijk geen tekort.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:18 schreef Karzai het volgende:
mja vrije huur is minimaal 1000 euro, en denk dat een poitieagent, zorgverlener of leraar 2200 euro netto verdient
officieel moeten woonkosten 30% van je inkomen zijn
maja er is huizencrisis er moeten echt honderdduizenden huizen gebouwd worden
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er na wel gelijk een zakje Croky paprikachips op?
De ultieme nostalgie snack denk ikquote:
Heb je wel genoeg water gedronken?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Grmbl gaat zo vragen of je genoeg hebt gedronken
quote:
Ik probeer jullie gewoon gezond te houdenquote:
uhuhquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer jullie gewoon gezond te houden
Heb je wel eens je rekening voor je water gezien, daar valt niet heel veel aan te verdienen hoorquote:
Mijne is Cheetosquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
nee oke das waarquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel eens je rekening voor je water gezien, daar valt niet heel veel aan te verdienen hoor
Ik mis de Cheetos X&O paprikaquote:
PAPRIKABALquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Nee want hier is het momenteel droog.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland kun je zelfs als je studeert een appartement voor jezelf huren met alle subsidies
In Amsterdam kost een fiets maar een tientje hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Swapfiets?
Waarom betalen mensen 15 p/m als je voor die 180 euro een redelijke fiets hebt?
Ja, maar als je op de wachtlijst staat kan het. Zoiets bestaat hier niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
20 jaar geleden misschien![]()
![]()
Nu mag je 12 jaar op de wachtlijst gaan staan of 1000 euro dokken.
Gaat uiteindelijk toch allemaal op dezelfde vuillstort.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ga ik netjes het oud papier weggooien, heeft iemand die container vol gegooid met plasticen bloempotten incl potgrond en dode plant. Ik ben ook een debieltje dat ik alles netjes scheid.
Je snapt dat je me dit gedrag juist de onbetaalbaarheid van een samenleving creëert en faciliteert?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Amsterdam kost een fiets maar een tientje hoor
Ja maar die lijst is minimaal 10 jaar. Dan ben je allang klaar met studeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar als je op de wachtlijst staat kan het. Zoiets bestaat hier niet.
Ja man al die fietsen zijn het probleem en niet de massa immigratie en het zwarte gat dat Zuid-Europa heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je snapt dat je me dit gedrag juist de onbetaalbaarheid van een samenleving creëert en faciliteert?
Ik moet eigenlijk eens kijken hoe hoog ik in Utrecht sta na 18 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar als je op de wachtlijst staat kan het. Zoiets bestaat hier niet.
Weet je wat het grootste probleem van de samenleving is, mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja man al die fietsen zijn het probleem en niet de massa immigratie en het zwarte gat dat Zuid-Europa heeft
Ja maar jij woont graag tussen de gekleurde medemens.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
in mijn leven zijn er al 7 fietsen gestolen :p
Ik heb als student in m'n eentje een appartement met 3 slaapkamers kunnen huren door alle subsidies. Dat gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar die lijst is minimaal 10 jaar. Dan ben je allang klaar met studeren.
Tegen de tijd dat ik in aanmerking kwam voor een containerwoning was ik al derdejaars.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb als student in m'n eentje een appartement met 3 slaapkamers kunnen huren door alle subsidies. Dat gaat toch nergens over
Bij mij 0.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
in mijn leven zijn er al 7 fietsen gestolen :p
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij woont graag tussen de gekleurde medemens.
In Utrecht wel mazzel inderdaad. Mijn broer had dat in Maastricht vanaf z'n 2e jaar en was geen uitzondering.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel iemand die na twee jaar ofzo een studiootje in Utrecht kon huren tijdens haar studie. Via de woningbouw. Was echt mazzel.
ja maar dat was denk ik gelukquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb als student in m'n eentje een appartement met 3 slaapkamers kunnen huren door alle subsidies. Dat gaat toch nergens over
vrije sector huur is tegenwoordig te duur voor subsidie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had een collega die tijdens zijn studie een huis voor weinig kon huren omdat dat op de slooplijst stond. Maar toen werd het economische crisis en is die sloop nog jarenlang uitgesteld en heeft die daar jarenlang voor praktisch niks kunnen wonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel iemand die na twee jaar ofzo een studiootje in Utrecht kon huren tijdens haar studie. Via de woningbouw. Was echt mazzel.
Was sociale huur, vrije sector was 10 jaar geleden ook te duur voor mequote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vrije sector huur is tegenwoordig te duur voor subsidie.
17 jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
De gemiddelde wachttijd voor een sociale huurwoning in Nederland is zeven jaar. Waar je écht lang moet wachten? Dat is in de gemeenten Landsmeer, Wormerland, Haarlemmermeer, Diemen en Amstelveen. De wachttijd is daar gemiddeld langer dan 17 jaar. In deze tool van de NOS zie je de wachtrij per gemeente.
https://indebuurt.nl/denh(...)20aan%20het%20zoeken.
Kwestie van vraag en aanbod, als er nog geen keffertje wil wonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Zit ik hier in Drenthe wat dat betreft nog best goed.
7jr en 8 maanden. Mocht ik ooit echt gaan huren. Zit ik wel goed met mijn iets van 20 jaar inschrijftijdquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
De gemiddelde wachttijd voor een sociale huurwoning in Nederland is zeven jaar. Waar je écht lang moet wachten? Dat is in de gemeenten Landsmeer, Wormerland, Haarlemmermeer, Diemen en Amstelveen. De wachttijd is daar gemiddeld langer dan 17 jaar. In deze tool van de NOS zie je de wachtrij per gemeente.
Hier even nietquote:
Helaas hebben we te weinig gegevens om te kunnen berekenen hoe lang je in jouw gemeente gemiddeld staat ingeschreven voordat je een sociale huurwoning hebt gevonden. We weten wel hoelang je gemiddeld actief aan het zoeken bent: 12 maanden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helaas hebben we te weinig gegevens om te kunnen berekenen hoe lang je in jouw gemeente gemiddeld staat ingeschreven voordat je een sociale huurwoning hebt gevonden. We weten wel hoelang je gemiddeld actief aan het zoeken bent: 12 maanden.
ja, mooie tool hoor
quote:Helaas hebben we van de corporaties in jouw gemeente te weinig data ontvangen om de gemiddelde inschrijfduur en actieve zoektijd te kunnen berekenen. Dat hoeft niet te betekenen dat er geen wachtlijst is. Bijna overal in Nederland is dat namelijk wel het geval.
en lekker op de barbecuequote:
Probleem is vooral graai-kapitalisten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja man al die fietsen zijn het probleem en niet de massa immigratie en het zwarte gat dat Zuid-Europa heeft
Dat haj dachtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Zit ik hier in Drenthe wat dat betreft nog best goed.
Het probleem is overheden die telkens falende bedrijven uit brand blijven helpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Probleem is vooral graai-kapitalisten.
Eerder huisjesmelkers en hun onverzadigbare drang alles op te kopen en voor grof geld in de markt te zetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het probleem is overheden die telkens falende bedrijven uit brand blijven helpen.
Wordt gefaciliteerd door de lage rentes van de centrale banken en het massaal bijprinten van fiatgeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerder huisjesmelkers en hun onverzadigbare drang alles op te kopen en voor grof geld in de markt te zetten.
Je zal toch eens genoeg hebben aan 1 huis... paupers.
Ja, tuurlijk, niet door hebzucht van een paar patsers met kleine piemelsyndroom.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt gefaciliteerd door de lage rentes van de centrale banken en het massaal bijprinten van fiatgeld.
psssssssssssssstquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen in mijn goedkope huurhuis.
Gooi het er maar uit engerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, niet door hebzucht van een paar patsers met kleine piemelsyndroom.
Nee. Dat is niet de hoofdoorzaak van de woning schaarste en de onbetaalbare huren.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, niet door hebzucht van een paar patsers met kleine piemelsyndroom.
Ongetwijfeld; ergens zal het wel een socialistisch-marxistisch-woke euvel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet de hoofdoorzaak van de woning schaarste en de onbetaalbare huren.
Nee ik heb het net gezegd. Banken die door overheden ondersteund worden waardoor de rente niet omhoog kan omdat anders de hele economie instoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld; ergens zal het wel een socialistisch-marxistisch-woke euvel zijn
Ik heb hele, hele, hele oude Siciliaanse kaas in mijn antiekshop... zitten zelfs maden in.quote:
Ik mis de bootquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie mijn fiets smiley gezien![]()
![]()
[ afbeelding ]
flory
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb hele, hele, hele oude Siciliaanse kaas in mijn antiekshop... zitten zelfs maden in.
Kopen?
Ja hebben we gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
flory
Welkom in Etto's antiek en curiosashop; u had interesse in de Casu Marzu?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hebben we gezien.
Ik moet weer eens oude kaas kopen. Heb ik zin in nu.
Ga weg met je madenkaas gekkiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welkom in Etto's antiek en curiosashop; u had interesse in de Casu Marzu?
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
flory
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welkom in Etto's antiek en curiosashop; u had interesse in de Casu Marzu?
Dan kan ik daarvan wel de vogeltjes voerenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Slechts 45 euro; extra potje maden erbij?
Jezelf quotenquote:
Lekker manquote:
Echt he. Wat een sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dr_Flash
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
Jullie geloven het niet maar er komen hier nog steeds treinen voorbij
ik mis de smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Treinen op de boot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Dr_Flashquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
Wat is de naam van fles goed zodat ik hem kan taggen
Nice, is NS eindelijk eens op schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja, zo krijg je wel vertragingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nederlandse bootwegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Dr_Flash
Gone...
Meeste hier weten hoe afstand enzo werkt hoor. We gaan er niet vanuit dat er een miniatuur trein op staatquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
hij lijkt zo heel klein maar is gewoon dubbeldekker
Hij lijkt me anders wel redelijk treinformaatquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik woon eigenlijk tegen over madurodamquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
De
[..]
Meeste hier weten hoe afstand enzo werkt hoor. We gaan er niet vanuit dat er een miniatuur trein op staat
Nederlandse vliegwegenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik woon eigenlijk tegen over madurodam
ik heb de verwarming maar weer aan gezetquote:
Dacht even dat je naar Madurodam verhuist was.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Domme Belgenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:47 schreef Flory het volgende:
KutChinezen![]()
Binnenlandse Zaken compleet gehackt, alles wijst erop dat China achter actie zit https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210525_96344277
Ben er wel paar keer geweest jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat je naar Madurodam verhuist was.
Lijkt me wel iets voor jou om naartoe te gaan ook.
Die hebben geen vliegende treinenquote:
Vanaf donderdag weer beterquote:
Bijna verjarenquote:
Wanneer gaan we, ben daar echt al heel lang niet meer geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
maar madurodam s gewoon echt goed gemaakt ook
ja had cabonara gemaaktquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet dan ook niet alleen pasta eten.. sausje erbij ofzo
Heb je weer hoerenpasta gemaakt?quote:
Oh. Meer room en gebakken spek danquote:
Negatief. Alsjeblieftquote:
Jij ook al?quote:
Dit recept was alleen met ei en kaas en spekquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je weer hoerenpasta gemaakt?
[..]
Oh. Meer room en gebakken spek dan
[..]
Negatief. Alsjeblieft
8:57, speciaal vroeg gegaan omdat ik toen nog hoopte dat ik dan misschien vanmiddag nog kon werken omdat alle collega's van de bovenbouw moesten laten testen.quote:
oh das wel vroeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
8:57, speciaal vroeg gegaan omdat ik toen nog hoopte dat ik dan misschien vanmiddag nog kon werken omdat alle collega's van de bovenbouw moesten laten testen.
Ja hoop ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je weer hoerenpasta gemaakt?
[..]
Oh. Meer room en gebakken spek dan
[..]
Negatief. Alsjeblieft
Meer kaas en spek danquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit recept was alleen met ei en kaas en spek
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het was de saus wat flauw was
Yep, had heel vriendelijke jongen en was heel voorzichtig en snel dus ging prima. Hij zei dat mijn test met de ochtendtesten mee zou gaan naar het lab dus had goede hoop op een snelle uitslag.quote:
de laatste keer dat ik was kreeg ik uitslag nog om 2200 dus het kan nogquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, had heel vriendelijke jongen en was heel voorzichtig en snel dus ging prima. Hij zei dat mijn test met de ochtendtesten mee zou gaan naar het lab dus had goede hoop op een snelle uitslag.
en peper?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ook al veel spek, zelfs knoflook
Collega was naar kantoor gegaan terwijl hij nog op een test aan het wachten was. Positiefquote:
En dan nog flauw. Misschien begin je ziek te worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ook al veel spek, zelfs knoflook
Nog drie weken voor mijquote:
Ik was niet van plan iemand door midden te zagen om achter zn leeftijd te komen..quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat wij niet van die leeftijdsringen hebben he
Want je wilde iemand opensnijden om te kijken hoe oud ze zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat wij niet van die leeftijdsringen hebben he
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nog flauw. Misschien begin je ziek te worden.
[..]
Nog drie weken voor mij
Kan toch af en toe. Heb het ook wel eens aangezien ik niet de normale dingen met mijn vrienden kan doen.quote:
nee maar tochquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan iemand door midden te zagen om achter zn leeftijd te komen..
Ballie wel ...quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan iemand door midden te zagen om achter zn leeftijd te komen..
nee dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want je wilde iemand opensnijden om te kijken hoe oud ze zijn
Nee, ik vind het gewoon raar.quote:
Ik hoop dat de Maas diep genoeg is om al die halve mensen te dumpenquote:
Oei dat is onhandig. En shit voor die collega's. Wij hadden donderdag een vergadering met iemand die toen nog geen klachten had maar wel al besmettelijk was. Maar omdat we echt grote afstand hadden gehouden waren we in plaats van nauwe contacten, overige contacten dus wij hoefden gelukkig niet thuis te blijven, ook niet bij het afwachten van de uitslag Maar werken mocht dan weer niet want we moesten wel drukke plekken vermijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega was naar kantoor gegaan terwijl hij nog op een test aan het wachten was. Positief![]()
Die heeft mooi een officiële waarschuwing gekregen; leuk voor zijn bonusbepaling voor het eind van het jaar. Collega's waarmee hij vandaag op kantoor was moeten nu ook thuisblijven.
halfjes nemen niet zoveel ruimte inquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Maas diep genoeg is om al die halve mensen te dumpen
Oh mijn vriend is het niet, gisteren nog gezien. Oh heb niks te melden over mijn werk haha, was er vandaag nog hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer zie je je vriend weer? Heb ook niks meer gehoord over je werk?
Van die palingvissers hebben we ook niks meer gehoord ...quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Maas diep genoeg is om al die halve mensen te dumpen
Dus er is niks verandert?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn vriend is het niet, gisteren nog gezien. Oh heb niks te melden over mijn werk haha, was er vandaag nog hoor.
die zaten er vandaag nogquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die palingvissers hebben we ook niks meer gehoord ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |