abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 00:00:54 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199650380
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:25 schreef Toposcoupe het volgende:
Geen idee of Charlotte Wessels al genoemd is. Ze zat in de band Delain, maar die band is helaas uit elkaar gevallen. Delain is een soort Within Temptation, symphonic metal, met wat meer melodische popliedjes dan bijvoorbeeld Epica en Floor Jansen/Nightwish.

De laatste tijd brengt Charlotte wat solowerk uit, dus misschien is ze nu wel in voor een solo-uitstapje.
Iets stevigers zoals Masters of Destiny mag natuurlijk ook, terwijl We Are the Others qua boodschap ontzettend Eurovisie is.
Als we toch in die muziekhoek gaan dan zou ik graag Ayreon zien op ESF
pi_199650653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze doet tegenwoordig een hele choreografie, dat hoeft van mij ook niet zo nodig, maar het heeft op zich ook wel weer wat en er zit in elk geval een idee achter. Maar zonder dat is ze live echt heel goed, niks hijgmeisje of hoe jij dat dan ook noemt. Ze speelt een festivaltent plat.
Zuchtmeisje, maar dat had je zelf best terug kunnen lezen. En dan zelf aankomen een term als « reggaeton-achtige shit », dat mag dan misschien ook wel wat minder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 09:30:43 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199652164
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Als we toch in die muziekhoek gaan dan zou ik graag Ayreon zien op ESF
Denk niet dat het gaat lukken om het mooie van Ayreon in drie minuten te proppen :)

Charlotte vind ik leuk, maar is vergeleken met Floor, Sharon, Simone echt de mindere zangeres en ook haar stage presence is een paar levels minder.

Wat mij betreft is dat ook een belangrijke factor. Als Floor ergens op een podium staat kijk je gewoon naar Floor, ook al rent er een clown of een man in een gorillapak op de achtergrond, je kijkt naar Floor. Dat heeft Charlotte bijvoorbeeld niet.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:31:04 #104
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199652170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:25 schreef Toposcoupe het volgende:
Geen idee of Charlotte Wessels al genoemd is. Ze zat in de band Delain, maar die band is helaas uit elkaar gevallen. Delain is een soort Within Temptation, symphonic metal, met wat meer melodische popliedjes dan bijvoorbeeld Epica en Floor Jansen/Nightwish.

De laatste tijd brengt Charlotte wat solowerk uit, dus misschien is ze nu wel in voor een solo-uitstapje.
Iets stevigers zoals Masters of Destiny mag natuurlijk ook, terwijl We Are the Others qua boodschap ontzettend Eurovisie is.
IS DELAIN UIT ELKAAR :o :'(

Maar ze hebben vorig jaar nog een album uitgebracht dat echt ziek goed is en nu kan ik ze die nooit live horen spelen :'(
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:43:44 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199652327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:31 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

IS DELAIN UIT ELKAAR :o :'(

Maar ze hebben vorig jaar nog een album uitgebracht dat echt ziek goed is en nu kan ik ze die nooit live horen spelen :'(
:o :o :o
Hun eerste cd was echt ijzersterk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199652336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:55 schreef Prego het volgende:

[..]

Zuchtmeisje, maar dat had je zelf best terug kunnen lezen. En dan zelf aankomen een term als « reggaeton-achtige shit », dat mag dan misschien ook wel wat minder.
Touché, al vind ik persoonlijk 'shit' een woord zonder lading. Je kunt ook zeggen 'wat een vette shit'. En Rolf Sanchez maakt nu eenmaal reggaeton-achtige muziek. Een paar jaar terug trouwens niet, toen maakte hij nog meer oldschool salsamuziek, dat vond ik wat beter.

Ik ben hier niet als voorzitter van de Eefje de Visser-fanclub, maar om haar muziek af te doen als zweverige interessantdoenerij vind ik te simpel. Ze zou verder ook niet mijn eerste keuze zijn om af te vaardigen... maar Rolf Sanchez al helemaal niet :) Ze zijn allebei wel goed in wat ze doen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 09:49:28 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199652387
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Touché, al vind ik persoonlijk 'shit' een woord zonder lading. Je kunt ook zeggen 'wat een vette shit'. En Rolf Sanchez maakt nu eenmaal reggaeton-achtige muziek. Een paar jaar terug trouwens niet, toen maakte hij nog meer oldschool salsamuziek, dat vond ik wat beter.

Ik ben hier niet als voorzitter van de Eefje de Visser-fanclub, maar om haar muziek af te doen als zweverige interessantdoenerij vind ik te simpel. Ze zou verder ook niet mijn eerste keuze zijn om af te vaardigen... maar Rolf Sanchez al helemaal niet :) Ze zijn allebei wel goed in wat ze doen.
Als Spanje al niet kan scoren met dat soort nummers komt Rolf er helemaal niet ver mee volgens mij. Leuke vent, prima muziek voor op een feestje, maar gaat denk ik niet lukken nee.

Eefje is, wat mij betreft, simpelweg niet goed en niet interessant genoeg voor zo'n groot podium. Je moet of goed genoeg zijn om het klein te houden en alle aandacht vast te houden (zoals Duncan en Salvador) of je moet dusdanig groots uitpakken dat je het gewoon totaal owned (zoals Netta en Maneskin). Eefje kan beiden niet wat mij betreft.

Ze zal best goed zijn in haar segment, maar ik vind het serieus onder interessantdoenerij vallen.
Het is te nep, niet oprecht, te geproduceerd. Althans, zo komt het op mij over en met mij vele anderen. Daarom denk ik niet dat zij het zou redden op een ESF.
pi_199652506
Denk ook niet dat Eefje de Visser zou werken, met wat ik gehoord heb haal je denk ik niet eens de finale. Froukje ook niet trouwens, hoe leuk ik haar nummers ook begin te vinden :P
pi_199652522
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:49 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Als Spanje al niet kan scoren met dat soort nummers komt Rolf er helemaal niet ver mee volgens mij. Leuke vent, prima muziek voor op een feestje, maar gaat denk ik niet lukken nee.

Eefje is, wat mij betreft, simpelweg niet goed en niet interessant genoeg voor zo'n groot podium. Je moet of goed genoeg zijn om het klein te houden en alle aandacht vast te houden (zoals Duncan en Salvador) of je moet dusdanig groots uitpakken dat je het gewoon totaal owned (zoals Netta en Maneskin). Eefje kan beiden niet wat mij betreft.

Ze zal best goed zijn in haar segment, maar ik vind het serieus onder interessantdoenerij vallen.
Het is te nep, niet oprecht, te geproduceerd. Althans, zo komt het op mij over en met mij vele anderen. Daarom denk ik niet dat zij het zou redden op een ESF.
Van haar laatste album kan ik me wel voorstellen dat je het iets te geforceerd cultureel vindt. Maar Nachtlicht vind ik echt 'n goede plaat. Ik zag haar op de tour bij dat album, en ik vond haar live erg sterk. Ik kwam niet eens voor haar, kende alleen haar naam, dus ik was geen blinde fan :) Ik denk dus dat ze nonbelievers wel kan overtuigen, maar daar gaan we het niet over eens worden.

Zo snap ik jullie obsessie voor een metalzangeres op Eurovisie niet. Ja, ze kunnen vaak wel zingen, en Floor Jansen natuurlijk helemaal, maar ik heb eerlijk gezegd van haar ook nog geen nummer gehoord dat Eurovisie zou kunnen winnen. Dan moet ze echt een soort metal-popsong in elkaar draaien. Wil ze dat wel?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 10:08:27 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199652591
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Van haar laatste album kan ik me wel voorstellen dat je het iets te geforceerd cultureel vindt. Maar Nachtlicht vind ik echt 'n goede plaat. Ik zag haar op de tour bij dat album, en ik vond haar live erg sterk. Ik kwam niet eens voor haar, kende alleen haar naam, dus ik was geen blinde fan :) Ik denk dus dat ze nonbelievers wel kan overtuigen, maar daar gaan we het niet over eens worden.

Zo snap ik jullie obsessie voor een metalzangeres op Eurovisie niet. Ja, ze kunnen vaak wel zingen, en Floor Jansen natuurlijk helemaal, maar ik heb eerlijk gezegd van haar ook nog geen nummer gehoord dat Eurovisie zou kunnen winnen. Dan moet ze echt een soort metal-popsong in elkaar draaien. Wil ze dat wel?
Metalzangeres op ESF gaat ook niet werken zonder een goed nummer en enige twee die dat in NL goed zouden kunnen brengen zijn Sharon en Floor, waarbij Floor in alle opzichten de betere zou zijn.

Floor zou daar wel voor open staan en Sharon heeft al wat popnummers uitebracht (o.a. met Armin).

Kan je een nummer van eerste album van Eefje noemen waarvan je denkt "ja, dit zou werken"? Oprechte vraag, ken niet veel van haar en wat ik gehoord heb is echt slecht (in mijn ogen :P), maar wil het best een kans of twee geven.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 10:13:30 #111
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199652663
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Als we toch in die muziekhoek gaan dan zou ik graag Ayreon zien op ESF
Ja ik snap dat volledig van uit je muzieksmaak. Maar die man is toch een veel te grote kluizenaar om het ESF aan te kunnen. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 10:15:48 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199652683
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja ik snap dat volledig van uit je muzieksmaak. Maar die man is toch een veel te grote kluizenaar om het ESF aan te kunnen. :+
Hij wil niet eens op een klein podium staan, laat staan ESF :D Hij zou wel iets kunnen schrijven, maar denk echt niet dat hij iets geniaals in drie minuten kan proppen. Je hebt dan net een intro gehad :D
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 10:47:14 #113
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199652981
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja ik snap dat volledig van uit je muzieksmaak. Maar die man is toch een veel te grote kluizenaar om het ESF aan te kunnen. :+
Daarom laat hij ook andere artiesten optreden onder de naam Ayreon live, maar muzikaal is het genot _O_
pi_199653008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:30 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Denk niet dat het gaat lukken om het mooie van Ayreon in drie minuten te proppen :)

Charlotte vind ik leuk, maar is vergeleken met Floor, Sharon, Simone echt de mindere zangeres en ook haar stage presence is een paar levels minder.

Wat mij betreft is dat ook een belangrijke factor. Als Floor ergens op een podium staat kijk je gewoon naar Floor, ook al rent er een clown of een man in een gorillapak op de achtergrond, je kijkt naar Floor. Dat heeft Charlotte bijvoorbeeld niet.

Ben ik het mee eens hoor, Delain vind ik vooral op plaat leuk klinken. Ik heb de band nooit live gezien, maar had gisteren wat filmpjes bekeken. Maar ik geloof niet dat Floor, Sharon of Simone staan te springen om deelname en Charlotte heeft op dit moment niets te verliezen. Dus als ze echt een goed liedje heeft, in wat voor genre dan ook, hoop ik dat ze zich naar de TROS-brievenbus beweegt. ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 10:52:08 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199653034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:49 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens hoor, Delain vind ik vooral op plaat leuk klinken. Ik heb de band nooit live gezien, maar had gisteren wat filmpjes bekeken. Maar ik geloof niet dat Floor, Sharon of Simone staan te springen om deelname en Charlotte heeft op dit moment niets te verliezen. Dus als ze echt een goed liedje heeft, in wat voor genre dan ook, hoop ik dat ze zich naar de TROS-brievenbus beweegt. ;)
Van mij mag ze hoor, als er maar een goed nummer achter zit :D

Denk serieus dat Floor wel zou willen. Die staat echt wel open voor dat soort dingen. Simone durf ik niet te zeggen en Sharon heeft ook wel eens laten vallen dat ze eventueel open zou staan.
pi_199653208
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:52 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Van mij mag ze hoor, als er maar een goed nummer achter zit :D

Denk serieus dat Floor wel zou willen. Die staat echt wel open voor dat soort dingen. Simone durf ik niet te zeggen en Sharon heeft ook wel eens laten vallen dat ze eventueel open zou staan.
In dit gesprek met Samantha Steenwijk zegt ze er iets over (vanaf ongeveer 6:30):
Klinkt nog niet alsof ze zich al aan het klaarstomen is, maar we zijn nu natuurlijk bijna twee jaar en een fantastische cover van Euphoria verder.
Overigens, een Samantha Steenwijk met een Our Decades In The Sun-achtig of misschien in samenwerking met Floor geproduceerd liedje, daar kan ik ook mee leven. :) Mooie, volle stem heeft die vrouw.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:10:19 #117
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199653261
Prima stem. Maar een 35-jarige die 45 lijkt, en sowieso al niet iets 'internationaals' ademt? Het gaat ook om het plaatje.

En je ziet haar sowieso al irritant veel, al hebben mensen van buiten Nederland daar natuurlijk geen idee van. :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 11:14:15 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199653306
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:10 schreef Eightyone het volgende:
Prima stem. Maar een 35-jarige die 45 lijkt, en sowieso al niet iets 'internationaals' ademt? Het gaat ook om het plaatje.

En je ziet haar sowieso al irritant veel, al hebben mensen van buiten Nederland daar natuurlijk geen idee van. :P
Ben ook wel beetje Samantha moe aan het worden ja (ook al vind ik haar wel leuk). Diederik en Samantha zie je echt overal opduiken en die vage operazangeres zie ik ook opeens overal, met haar irritante stem en lach _O-
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:34:50 #119
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199653567
Stiekem komt er zo nu en dan best wat zinnigs uit die operazangeres. Maar: wel ver van het Eurovisie-podium vandaan houden.
pi_199653840
Ik weet niet waarom maar ik heb een onderbuik gevoel dat we volgend jaar een bekende zanger / zangeres gaan sturen. Dus niet liedje eerst. Eigenlijk is dit het perfecte jaar om dat te doen want winnen gaan we toch niet :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:51:13 #121
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199655222
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:02 schreef Nexum het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb een onderbuik gevoel dat we volgend jaar een bekende zanger / zangeres gaan sturen. Dus niet liedje eerst. Eigenlijk is dit het perfecte jaar om dat te doen want winnen gaan we toch niet :P
staan we nu al weer zo slecht bij de bookies dan?
... en huiver mee
pi_199656240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:02 schreef Nexum het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb een onderbuik gevoel dat we volgend jaar een bekende zanger / zangeres gaan sturen. Dus niet liedje eerst. Eigenlijk is dit het perfecte jaar om dat te doen want winnen gaan we toch niet :P
Marco Borsato. Logischer kan niet.
pi_199656388
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ben ook wel beetje Samantha moe aan het worden ja (ook al vind ik haar wel leuk). Diederik en Samantha zie je echt overal opduiken en die vage operazangeres zie ik ook opeens overal, met haar irritante stem en lach _O-
Ik ben ook Samantha moe maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik te vaak Boulevard aan heb staan. Daar kan die vrouw eigenlijk ook niks aan doen. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199669231
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie we heen zenden zolang het lied maar goed is want daar draait het uiteindelijk om.

Bijna niemand kende Duncan Laurence destijds maar hij ging met een keigoed nummer naar Tel Aviv en won het hele gebeuren *O* (Weliswaar met hulp van Ilse Delange..)

Terwijl een paar jaar geleden wilde bijna iedereen dat OG3NE naar het songfestival ging. Zij gingen uiteindelijk naar Kiev maar wel met een minder goed nummer -O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 15:55:25 #125
163650 Greys
pi_199669649
Ja Og3ne was qua nummer echt een gemiste kans, eeuwig zonde van wat ze kunnen imho.

Vond ik van Douwe ook wel een beetje.

Daarentegen is het niet niks om 'even' een top 5 esf-nummer uit je mouw te schudden. Dat dan ook wel weer. Maar Og3ne had sowieso iets verder moeten kijken dan wat paps schreef denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:26:51 #126
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199669867
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:02 schreef Em31 het volgende:
Denk ook niet dat Eefje de Visser zou werken, met wat ik gehoord heb haal je denk ik niet eens de finale. Froukje ook niet trouwens, hoe leuk ik haar nummers ook begin te vinden :P
Ik kende Eefje de Visser totaal niet, dus ik dacht, eens kijken/luisteren. Nou sorry hoor, maar echt nee. :N
Nederlandse artiesten hebben tegenwoordig ook moeite met normaal ABN lijkt het wel hè.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:28:51 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199669881
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:10 schreef Eightyone het volgende:
Prima stem. Maar een 35-jarige die 45 lijkt, en sowieso al niet iets 'internationaals' ademt? Het gaat ook om het plaatje.
Zou echt vreselijk zijn ja :')
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:37:09 #128
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199669946
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik kende Eefje de Visser totaal niet, dus ik dacht, eens kijken/luisteren. Nou sorry hoor, maar echt nee. :N
Nederlandse artiesten hebben tegenwoordig ook moeite met normaal ABN lijkt het wel hè.
Eefje kan eigenlijk behoorlijk goed zingen, maar toch is er iets aan haar zang dat ik lastig verdraag. Het is inderdaad iets in de uitspraak/intonatie.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:38:08 #129
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199669955
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:37 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Eefje kan eigenlijk behoorlijk goed zingen, maar toch is er iets aan haar zang dat ik lastig verdraag. Het is inderdaad iets in de uitspraak.
Ik kreeg bijna kippenvel van irritatie :D Ongeveer wat ik ook heb bij Spinvis, dat kan ik ook niet aan :D
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:39:15 #130
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199669959
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik kreeg bijna kippenvel van irritatie :D Ongeveer wat ik ook heb bij Spinvis, dat kan ik ook niet aan :D
Het ademt beiden een beetje 'hogere cultuur', misschien houd je daar niet van?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:40:42 #131
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199669965
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het ademt beiden een beetje 'hogere cultuur', misschien houd je daar niet van?
Mwa, ligt eraan wat je daaronder verstaat. Ik vind op zich heel veel dingen leuk uit veel verschillende genres. Maar bij Spinvis en Eefje de Visser (wat ik dan zo snel even gehoord heb) is het vooral het Nederlands/de uitspraak/manier van zingen wat ik niet zo goed trek.
Koel en donker bewaren
pi_199670061
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:55 schreef Greys het volgende:
Ja Og3ne was qua nummer echt een gemiste kans, eeuwig zonde van wat ze kunnen imho.

Vond ik van Douwe ook wel een beetje.

Daarentegen is het niet niks om 'even' een top 5 esf-nummer uit je mouw te schudden. Dat dan ook wel weer. Maar Og3ne had sowieso iets verder moeten kijken dan wat paps schreef denk ik.
OG3NE had gewoon een nummer dat je vaker moest luisteren om er echt een mening over te vormen. Alleen die kans heb je simpelweg niet wanneer je eenmaal op het podium staat en het publiek het nummer voor het eerst hoort. Daardoor was het ook niet goed genoeg. Gemiste kans inderdaad ;(
pi_199670223
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:55 schreef Greys het volgende:
Ja Og3ne was qua nummer echt een gemiste kans, eeuwig zonde van wat ze kunnen imho.

Vond ik van Douwe ook wel een beetje.

Daarentegen is het niet niks om 'even' een top 5 esf-nummer uit je mouw te schudden. Dat dan ook wel weer. Maar Og3ne had sowieso iets verder moeten kijken dan wat paps schreef denk ik.
Ik vind Og3ne nog steeds fabeltastisch zingen, maar ook nog steeds niet heel erg gelukkig in de keuze van hun eigen materiaal. Wat ze met covers van bewezen hits doen, grenst vaak aan perfectie. Dus ja, mee eens…. Dat was wel een gemiste kans. Ook voor henzelf. Ze hadden de wereld omver kunnen blazen met een retegoed nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 17:01:43 #134
163650 Greys
pi_199670245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:37 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Eefje kan eigenlijk behoorlijk goed zingen, maar toch is er iets aan haar zang dat ik lastig verdraag. Het is inderdaad iets in de uitspraak/intonatie.
Ik vond de intervalact met Eefje best prima gezongen maar het duurde wel echt vrij lang voor ik daadwerkelijk kon horen/verstaan dat ze Engels zong. Of ik dan naar Beter Horen moet of zij duidelijker moet zijn laat ik in het midden.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:07:23 #135
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199670323
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:50 schreef NailQueen het volgende:

[..]

OG3NE had gewoon een nummer dat je vaker moest luisteren om er echt een mening over te vormen. Alleen die kans heb je simpelweg niet wanneer je eenmaal op het podium staat en het publiek het nummer voor het eerst hoort. Daardoor was het ook niet goed genoeg. Gemiste kans inderdaad ;(
Het liedje bleef bij mij juist snel en behoorlijk hardnekkig hangen, zelfs al was het niet bepaald mijn smaak. Zingen was ook zeker het probleem niet.

Ook in hun geval vind ik het gewoon geen lekker verkoopbaar totaalplaatje. Ze zijn niet lelijk, maar het cruiseschip-gehalte ligt hoog.
pi_199670547
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het liedje bleef bij mij juist snel en behoorlijk hardnekkig hangen, zelfs al was het niet bepaald mijn smaak. Zingen was ook zeker het probleem niet.

Ook in hun geval vind ik het gewoon geen lekker verkoopbaar totaalplaatje. Ze zijn niet lelijk, maar het cruiseschip-gehalte ligt hoog.
Totaal mee oneens. In dat genre prima nummer, zeker met hun verhaal. Knappe dames ook hoor, vooral Shelley. Het nummer was tevens een van de betere dat jaar. Ze haalden gewoon top 5 bij de juries, dat zegt voldoende.
pi_199670802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het liedje bleef bij mij juist snel en behoorlijk hardnekkig hangen, zelfs al was het niet bepaald mijn smaak. Zingen was ook zeker het probleem niet.

Ook in hun geval vind ik het gewoon geen lekker verkoopbaar totaalplaatje. Ze zijn niet lelijk, maar het cruiseschip-gehalte ligt hoog.
:D Treffend _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199670854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:37 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Eefje kan eigenlijk behoorlijk goed zingen, maar toch is er iets aan haar zang dat ik lastig verdraag. Het is inderdaad iets in de uitspraak/intonatie.
Ik kende haar liedjes niet. Even snel een paar geluisterd. Maar wat een weeïge muziek. Vreselijk. ;(
Geen idee hoe ze met een ander genre klinkt maar op basis van dit: nee.

Ik zou wel willen weten welke bekende grotere namen zin hebben om te gaan. :) Puur om te zien wie is er enthousiast is.
Want verder hoeft het geen bekend iemand te zijn. Duncan deed het prima. En dat zou ik zonder winst ook hebben gevonden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199672424
Volgens mij is het juist beter als we niet weten welke grote namen er zouden willen gaan. Ik moet niet denken aan het gezeur dat de selectiecommissie zou krijgen als bekend zou worden dat ze voor X ipv grote naam Y hebben gekozen. Of de knauw die de beeldvorming van Y zou krijgen omdat die "niet goed genoeg voor het songfestival was".
  maandag 31 mei 2021 @ 09:15:05 #140
478082 VoMy
Seksloos kutventje
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juni 2021 @ 09:43:23 #141
163650 Greys
pi_199714607
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199716041
En alsjeblieft geen Pannekoek.

Na een paar jaar pannenkoeken heb je gewoon zin in iets anders.
pi_199716239
quote:
Na 1,5 jaar corona nul optredens kunnen doen, zou ik ook alles behalve voor een ESF kiezen, als je carrière verder heel lekker gaat. Dat ESF komt wel een ander jaar.

Ik zou het leuk vinden als ze het een keer doet maar als je in 2021 een interval act bent en in 2022 de headliner, dat vind ik ook een beetje jammer. Pauze ertussen leuker imo. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199717798
Denk sowieso dat het weer iemand word die we totaal niet kennen. Want liedje eerst. Hoop eigenlijk wel op een solo vrouw dit jaar
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juni 2021 @ 15:46:02 #145
163650 Greys
pi_199718928
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Na 1,5 jaar corona nul optredens kunnen doen, zou ik ook alles behalve voor een ESF kiezen, als je carrière verder heel lekker gaat. Dat ESF komt wel een ander jaar.

Ik zou het leuk vinden als ze het een keer doet maar als je in 2021 een interval act bent en in 2022 de headliner, dat vind ik ook een beetje jammer. Pauze ertussen leuker imo. :)
Same. Zou het zelf ook niet het jaar pal na het intervalact zijn doen als ik haar was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199740888
gewoon de snollebollekes sturen ^O^
Want het ESC is toch al zo'n carnavals bende de laatste jaren.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:49 #147
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199740914
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
gewoon de snollebollekes sturen ^O^
Want het ESC is toch al zo'n carnavals bende de laatste jaren.
Noem eens 1 nummer van deze editie wat carnaval was?
pi_199740977
die van noorwegen vond ik persoonlijk wat carnavals achtig.

MAar paar jaar geleden met lordi o.a. vond ik ook nogal een vreselijk carnavalesc nummer.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 11:27:10 #149
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199741052
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
die van noorwegen vond ik persoonlijk wat carnavals achtig.

MAar paar jaar geleden met lordi o.a. vond ik ook nogal een vreselijk carnavalesc nummer.
Ok 1 nummer dit jaar volgens jou en 1 hardrock nummer uit 2006 wat "carnaval" was? En dan is het een grote carnavals bende?
pi_199741222
Toen Lordi won, hadden we nog nooit van Barack Obama of Lady Gaga gehoord en voetbalde Frank de Boer zelf nog. Om die “paar jaar geleden” even in perspectief te plaatsen.

Wat overigens niet betekent dat we geen feestnummer zouden kunnen sturen. Ieder genre kan bij een goede uitvoering immers scoren, maar dat is niet omdat lekker gek doen per definitie scoort, dat hebben ze in Letland of Denemarken dit jaar gezien.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')