Ik ben vorige maand opnieuw begonnen (Legendary Edition gekochtquote:Op zondag 5 juni 2022 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gisteravond weer eens opnieuw begonnen, speel deze keer meteen vanaf het begin engineer, en omdat ik de vorige keer infiltrator was heb ik als bonus weapon de sniper rifle kunnen pakken
quote:Op zondag 5 juni 2022 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand opnieuw begonnen (Legendary Edition gekocht), maar heb het scherm waar je een class of iets kunt kiezen totaal gemist blijkbaar
Pas bij toeval kwam ik er achter dat je dat überhaupt kunt
Toeval, ik heb hem gisteren uitgespeeldquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eergister ME1 uitgespeeld, werd uiteindelijk lvl 55, en de spectre gear X viel enorm tegen nadat ik Virmire had gedaan, het spul wat ik al had was beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Council gered, Anderson councilor gemaakt. Fuck Udina. Wrexbaas uiteraard in leven gelaten op Virmire.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toeval, ik heb hem gisteren uitgespeeld
Volgens mij level 55 of 56, maar ik heb aan het eind niet echt meer gekeken. Daarvoor wel een domper:Mwhehe, ik ging ook achter Ashley aan, maar omdat die relatie maar niet op gang kwam heb ik haar op Virmire opgeofferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Council gered, Anderson councilor gemaakt. Fuck Udina. Wrexbaas uiteraard in leven gelaten op Virmire.Had al eerder tegen Liara gezegd dat ik niet in haar geïnteresseerd ben, en wie lag er ineens bij me in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Council gered, Udina councilor gemaakt ondanks dat hij een eikel is, Wrex leeft uiteraard ook nog, en tot mijn grote verbazing stond Captain "hold the line" Kirrahe ook ineens in het vrachtruimZal er wel mee te maken hebben gehad dat ik alle/zoveel mogelijk geth en Krogan naar mijn positie heb laten lokken.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwhehe, ik ging ook achter Ashley aan, maar omdat die relatie maar niet op gang kwam heb ik haar op Virmire opgeofferdHad al eerder tegen Liara gezegd dat ik niet in haar geïnteresseerd ben, en wie lag er ineens bij me in bed?
Ik wist niet dat het bij Kirrahe een keuze of iets dergelijks was, maar die stond er bij mij ook ineens jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Council gered, Udina councilor gemaakt ondanks dat hij een eikel is, Wrex leeft uiteraard ook nog, en tot mijn grote verbazing stond Captain "hold the line" Kirrahe ook ineens in het vrachtruimZal er wel mee te maken hebben gehad dat ik alle/zoveel mogelijk geth en Krogan naar mijn positie heb laten lokken.
Alarmen niet aangezet in zijn buurt, zodat de guards niet weg werden gelokt van mijn positie. Nergens voor nodig, extra XP is altijd prima. Net als bij het einde op de Citadel op een paar punten blijven staan zodat er 5-10 nieuwe Destroyers blijven spawnen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat laatste is wel mooi ja, tegen die tijd kun je 10 raketten in je giechel krijgen en het gewoon overleven. Hoezo wegduiken of schuilen? Gewoon blijven staan en knallen met die hapquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij Kirrahe een keuze of iets dergelijks was, maar die stond er bij mij ook ineens ja
Alarmen niet aangezet in zijn buurt, zodat de guards niet weg werden gelokt van mijn positie. Nergens voor nodig, extra XP is altijd prima. Net als bij het einde op de Citadel op een paar punten blijven staan zodat er 5-10 nieuwe Destroyers blijven spawnen
Lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mooi ja, tegen die tijd kun je 10 raketten in je giechel krijgen en het gewoon overleven. Hoezo wegduiken of schuilen? Gewoon blijven staan en knallen met die hap
Ook mooi trouwens, ik kwam er in deze playthrough pas achter dat je gewoon Geth Armatures en Colossi weg kunt beuken met je MakoZat me flink aan een van die dingen te ergeren, dacht "fuck it", sjeesde op zo'n Colossus af en deed nog ff een speed boost. Ding was zeker 10 sec uitgeschakeld en ik kon gewoon blijven schieten
Haha ja, de allereerste keer dat ik dat zag dacht ik "ja daag, ik kan toch nooit binnen zo'n korte tijd met al die geth afrekenen? Scheuren met die hap!"quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker
Ik weet nog dat ik de eerste keer schrok van die Geth-dingen voor de Conduit, maar nu vanwege tijdsgebrek gewoon volle bak doorheen gesprint
Die horizontale boost op de Mako is wel geweldig trouwens, die kende ik nog niet
Andromeda wil ik nog steeds een keertje proberen. Maar iets weerhoudt me ervan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde net weer eens Andromeda proberen, zag dat er een zooi fixes overheen zijn gegaan zodat ik toch mijn blanke roodharige god kon maken... en kreeg vervolgens de hele tijd de muiswijzer middenin het scherm te zienOpgezocht en blijkbaar moet je een bestandje wegmikken waardoor dat verholpen is, dus dat is nog wel te doen. Minder leuk was het dat ik vlak na het landen op Habitat 7 en het tegenkomen van de Kett naar de map werd gestuurd, waarna het spel vastliep. Laat maar weer
De algehele kwaliteit? Het regelmatig voeren van gesprekken waarbij de gesprekspartner midden in het gesprek weg loopt en je hem honderd meter verderop nog hoort praten? De vreselijke gezichten? Het matige verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andromeda wil ik nog steeds een keertje proberen. Maar iets weerhoudt me ervan.
Algeheel samengevat, dat jaquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De algehele kwaliteit? Het regelmatig voeren van gesprekken waarbij de gesprekspartner midden in het gesprek weg loopt en je hem honderd meter verderop nog hoort praten? De vreselijke gezichten? Het matige verhaal?
Jammer dat ik die net een maand of 2-3 geleden gekocht hebquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
De Legendary Editie wordt nu gratis weggeven als je Amazon Prime lid bent via: https://gaming.amazon.com
EA Origin-versie. Dat dan weer wel.
Ik heb de originele game nog op Insanity uitgespeeld. Dat was soms wel enorm tedious, vooral als iedereen zo'n invul-shield heeftquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Eos is gedaan. Ben een beetje als Adept aan het rondkachelen, maar godsamme wat krijg je elke keer veel vijanden op je dak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |