abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 13:26:50 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199611296


Naam: Mass Effect: Andromeda
Platform(s): PS4/Xbox One/PC
Releasedate: 23 Maart 2017

A new adventure awaits in the universe with Mass Effect: Andromeda, the first next-generation game in the expansive sci-fi RPG franchise Mass Effect created by acclaimed studio Bioware. Mass Effect Andromeda takes place far away from and long after the events of the original trilogy. With stunning visuals and a new galaxy to discover, BioWare delivers the next generation of space exploration.

Mass Effect: Andromeda takes players far beyond the boundaries of the Milky Way into the depths of the Andromeda galaxy. Become the Pathfinder and lead humanity's search for a new home in this uncharted and unforgiving region of space. Discover the secrets of a vast galaxy, battle hostile alien threats, build your crew and tap into deep progression and customization systems to make them your own. This is the story of humanity's next chapter, and your choices throughout the game will ultimately determine our survival and place in the Andromeda Galaxy. As you unravel the mysteries of Andromeda -- with the future of our species resting on your shoulders - you must ask yourself ... How far will you go?

Trailers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiële Mass Effect Companion App
* De officiële Mass Effect Wiki-site

Reviews:
PC: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-andromeda
PS4: http://www.metacritic.com(...)ass-effect-andromeda
Xbox One: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/mass-effect-andromeda

SPOILER: Mass Effect 3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post over Andromeda:

quote:
It shows just how amazing N7 operatives actually are, and indirectly puts Shepard on a higher pedestal than he's ever been before.
I just finished the first mission, playing it on Hardcore difficulty, and I have to say it was tough. I died more times than I'd like to admit, trying to keep track of the controls, figuring out what kinds of cover work and what kinds don't, just how much risk I can get away with in a fight, etc.
And then I met Alec Ryder.
I started that part of the mission playing cautiously as I had everywhere else, going from cover to cover as Alec leaped into the Kett base, but once I realized he was already 50 feet ahead of me and going strong, I got the fuck out of cover and followed suit. He bulldozed through the base like it was nothing. All I managed to do was kill a couple of stragglers. When he reached the locked doorway, he put all his resources to deciphering the alien language that barred his passage, and when that wasn't enough, he put his engineering savvy to work to open it up.
And it hit me.
This is what watching Shepard work must have been like.
Playing as Commander Shepard for 3 games in a row, you have no sense of perspective for how amazing many of the things you're doing actually are. You kill anything and everything that threatens the Milky Way galaxy, you find solutions to problems other people couldn't even comprehend. Just like Ryder. And here I am, an untested novice with a couple of soldiers in tow, who can barely get through a firefight with the Kett without dying, sprinting just to keep up with the path of destruction the Pathfinder creates as he blows away every enemy that comes his way, solving riddles and opening pathways like a boss.
This won't mean a god damn thing to anyone who isn't a fan of the ME franchise going in. But for me, this was a huge moment in the franchise. I was floored by the game's subtle appreciation for what it means to be a weathered N7 operative. Just goes to show the sort of care and love that was taken in making the game.

https://www.reddit.com/r/(...)_first_mission_does/


[ Bericht 10% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-11-2023 18:31:21 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:22:52 #2
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199614002
Het is toch juist dat priority missions afronden ervoor zorgt dat side quests verdwijnen ipv andersom?

Gewoon iedere keer alles wegwerken voordat je verdergaat met een priority missie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games woensdag 26 mei 2021 @ 00:18:12 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199621559
Als je je afvraagt waarom je alweer Tali niet kan romancen in het eerste deel van Mass Effect.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 15:20:23 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199627849
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:22 schreef PirE het volgende:
Het is toch juist dat priority missions afronden ervoor zorgt dat side quests verdwijnen ipv andersom?

Gewoon iedere keer alles wegwerken voordat je verdergaat met een priority missie.
Kan best, maar toen ik jaren geleden vrolijk een zooi sidequests aan het doen was kreeg ik ineens het bericht dat Grissom Academy gevallen was, ofwel door Cerberus, ofwel door Reapers, ik weet het niet meer, maartoch :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 15:24:09 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199627912
Inmiddels heb ik al een groot aantal priority missions gedaan, heb de genophage gecured, Mordin kwijtgeraakt ;( , Udina neergeschoten en ben lvl 51 of 52. De grootste opdracht die ik nu open heb staan is achter Leviathan aan gaan, maar ik wil eerst nog meer kleine dingen vinden om zoveel mogelijk stootkracht te hebben tijdens de invasie. Denk aan die vlag ofzo waar een paar turians over praten in de Purgatory Bar, en iets anders kleins waar een volus diplomat over praat met een human en een turian.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:54:26 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199628469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inmiddels heb ik al een groot aantal priority missions gedaan, heb de genophage gecured, Mordin kwijtgeraakt ;( , Udina neergeschoten en ben lvl 51 of 52. De grootste opdracht die ik nu open heb staan is achter Leviathan aan gaan, maar ik wil eerst nog meer kleine dingen vinden om zoveel mogelijk stootkracht te hebben tijdens de invasie. Denk aan die vlag ofzo waar een paar turians over praten in de Purgatory Bar, en iets anders kleins waar een volus diplomat over praat met een human en een turian.
Die laatste 2 moet je voor Priority: Tuchanka doen ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 16:00:18 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199628589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Die laatste 2 moet je voor Priority: Tuchanka doen ;).
Hmm, ik ben gisteravond nog ff naar Dranek gevlogen om die dinges voor Barla Von te vinden, maar de scanner pikte niks op. Dat was ná Tuchanka, dus gok dat ik die troepen niet krijg. Ach ja, boeiend.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:02:38 #8
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199647615
Normaal laat ik Mordin de genophage fixen maar ik heb het Renegade pad gedaan en hem neergeschoten in ruil voor steun van de Salarians. Nu denkt Wrex dat ze genezen zijn maar dat is dus niet zo, ik voel me best een klootzak nu.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 12:09:02 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199653901
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef PirE het volgende:
Normaal laat ik Mordin de genophage fixen maar ik heb het Renegade pad gedaan en hem neergeschoten in ruil voor steun van de Salarians. Nu denkt Wrex dat ze genezen zijn maar dat is dus niet zo, ik voel me best een klootzak nu.
Ik krijg de neiging je hiervoor te noten 8.gif
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 12:32:50 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199654167
Heb gistermiddag en -avond trouwens weer flink zitten spelen, zowel de Quarians als de Geth aan de fleet toegevoegd, Cerberus base aangevallen en ben op aarde geland, gaat echt zo ziek snel met Engineer, overal een antwoord op :9 Ik nam ook steeds vaker James mee omdat die echt bruut is met z'n granaten, en squad incendiary ammo is genot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 17:10:20 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199657724
Zo, uitgespeeld en synthesis gekozen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:41:39 #12
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199658046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, uitgespeeld en synthesis gekozen.
You've been indoctrinated.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 21:09:14 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199661461
Kak, ik heb Jack (die m'n chick is) nooit in Purgatory gezien, dus kan ik haar nu ook niet uitnodigen voor de party in Anderson's appartement :{

edit: ze was er toch, nice :7

[ Bericht 22% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-05-2021 22:13:12 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 17:31:34 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199670578
Ze hebben het laatste stuk op aarde trouwens iets aangepast:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:00:33 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199670791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging je hiervoor te noten [ afbeelding ]
Het wordt nog erger. Wrex kwam er toch nog achter en ik heb hem neergeschoten. De Krogan vechten nog steeds omdat het door C-sec afgedaan is als een schietpartij na een ruzie over gokschulden.

Ik heb het pad waarbij je alle goede beslissingen neemt al gezien en nu heb ik dit pad ook gezien. Om het te compenseren heb ik Yeoman Chambers gered.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:37:12 #16
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_199671130
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze hebben het laatste stuk op aarde trouwens iets aangepast:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hadden ze destijds al gedaan. Kleine patch nav al de kritiek op het einde
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 20:56:45 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199672609
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:37 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat hadden ze destijds al gedaan. Kleine patch nav al de kritiek op het einde
Ah, dat wist ik niet :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 31 mei 2021 @ 09:33:01 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199691308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, uitgespeeld en synthesis gekozen.
Even getwijfeld tussen synthesis en destroy. Uiteindelijk voor destroy gegaan en had genoeg readiness om het te overleven.

ME1 geen romance, ME2 Thane en blijkbaar Chambers, ME3 Thane.
Tussen alle grappen en grollen in Citadel is de afscheidsdienst van Thane wel goed gedaan (ook qua voice-acting) en ook de slotscene van Citadel met zijn geest is mooi.

En je kan Mordin redden als je Wrex doodschiet in ME1, de data van Maelon vernietigd in ME2, dan krijg je na een aantal Renegade-interrupts een optie waarbij Mordin onderduikt ipv doodgaat. Je krijgt hem dan als asset.

Nu met de 2e playthrough begonnen voor de laatste achievements. Ik mis de paramour in alle 3 de delen en wat tech kills (zo'n beetje alles met Liara/Kaidan gedaan in ME3). Lekker casual op normal speedrunnen na de insanity run. Insanity is niet heel moeilijk maar het kost gewoon teveel tijd.

En kan je saves van de originele trilogie importeren in ME3? Ik heb een save waarbij ik bijna iedereen vermoord heb in de suicide missie op de meest nutteloze na zodat je het wel overleefd en ik denk dat je dan wel leuk feestje hebt op de Citadel :D. Ik heb geen zin om die opnieuw te doen omdat het niet heel leuk is om je team bewust te vermoorden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 31 mei 2021 @ 11:48:26 #19
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199692823
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:33 schreef PirE het volgende:

[..]

En kan je saves van de originele trilogie importeren in ME3? Ik heb een save waarbij ik bijna iedereen vermoord heb in de suicide missie op de meest nutteloze na zodat je het wel overleefd en ik denk dat je dan wel leuk feestje hebt op de Citadel :D. Ik heb geen zin om die opnieuw te doen omdat het niet heel leuk is om je team bewust te vermoorden.
Speel je op PC? Op https://masseffectsaves.com/ hebben ze een lading saves staan, vast ook eentje waar iedereen dood is. Komt als het goed is ook een voor de LE.
pi_199693031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef PirE het volgende:
Normaal laat ik Mordin de genophage fixen maar ik heb het Renegade pad gedaan en hem neergeschoten in ruil voor steun van de Salarians. Nu denkt Wrex dat ze genezen zijn maar dat is dus niet zo, ik voel me best een klootzak nu.
:{

  maandag 31 mei 2021 @ 13:40:39 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199694185
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:48 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Speel je op PC? Op https://masseffectsaves.com/ hebben ze een lading saves staan, vast ook eentje waar iedereen dood is. Komt als het goed is ook een voor de LE.
Ik heb de save zelf nog op mijn pc staan. Ik probeer het vanavond wel even.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 31 mei 2021 @ 19:41:41 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199698320
Gevonden en je kan hem gewoon importeren in de LE :D.



Squadmates die nog leven zijn Miranda en Jacob.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:43 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199719426
Wat ik trouwens niet begrijp, ik kon niet bij de "uitvaart" van Thane zijn, en kon aldus Kolyat niet uitnodigen voor het feestje. Kan dat alleen als hij de LI van femshep is?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_199801946
bohh wat een goden trilogie blijft dit
deeltje 1 bijna uit :)
  woensdag 9 juni 2021 @ 02:02:07 #25
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_199801971
Net de Platinum voor deel 2 gehaald op Insanity, op naar Arrival (morgen) en dan met deel 3 beginnen *O*
Zo blij met de LE :9

Op m'n PS3 ook al meerdere keren uitgespeeld, maar soepeler en kortere laadtijden zijn heel erg welkom :Y
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')