abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:55:23 #226
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199609025
Na de F1 gaat nu ook het darten weg bij de Nederlandse zenders. En naar hetzelfde Zweedse bedrijf waar je los zult moeten betalen.

Nu kijk ik zelden naar Darts, dus voor mij niet zo schokkend. Maar ik vrees wel dat dit bedrijf meer sporten gaat opkopen.

Wordt bij elkaar wel steeds vervelender met al die verspreiding waardoor je veel moet betalen om van alles te kunnen zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 mei 2021 @ 10:55:36 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_199609030
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:54 schreef Strani het volgende:

[..]

JIJ

KRIJGT

DIE

LACH

NIET VAN MIJN GEZICHTTTTT
А в нашого Шума зеленая шуба
Дівки гуляли, шубу порвали
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:55:58 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199609034
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:54 schreef Strani het volgende:

[..]

JIJ

KRIJGT

DIE

LACH

NIET VAN MIJN GEZICHTTTTT
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 10:56:30 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199609042
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
Na de F1 gaat nu ook het darten weg bij de Nederlandse zenders. En naar hetzelfde Zweedse bedrijf waar je los zult moeten betalen.

Nu kijk ik zelden naar Darts, dus voor mij niet zo schokkend. Maar ik vrees wel dat dit bedrijf meer sporten gaat opkopen.

Wordt bij elkaar wel steeds vervelender met al die verspreiding waardoor je veel moet betalen om van alles te kunnen zien.
Ik denk dat de NOS wel vast gaat proberen te houden aan wielrennen en schaatsen. Voor RTL en SBS blijft er straks weinig over.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:56:54 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199609049
Ik ben helemaal in een melancholische bui vandaag. Dat het nu weer business as usual is :')

Het was zo'n raar ESF jaar. Zoveel ups en downs. Eerst durfde ik me er helemaal niet echt op te verheugen omdat ik bang was dat ik zwaar teleurgesteld ging worden. Dat er geen publiek bij zou zijn, dat het een erg uitgeklede versie zou worden. Dus heb ik me zo min mogelijk bezig gehouden met het hele ESF.
En toen steeds meer goede berichten, de artiesten zouden wel komen, er zou publiek bij zijn, kers op de taart: ik had kaartjes :D . Dan toch opeens weer razendveel enthousiasme voelen en alles zoveel mogelijk proberen op te slurpen, in een paar weekjes :D .

Alle inzendingen toch maar gaan luisteren. De rehearsalweek met alle toppers en floppers, cringen om Koos bij Turquiose Carpet, onze eigen hoofden volgen, prachtige semi's op TV. De grote schrik dat er toch besmettingen zijn bij IJsland en Duncan, er zullen er toch niet meer volgen :? , valt het dan tóch in het water? Tot het laatste moment niet zeker weten of je wel naar de live show kunt, stel je voor dat jij toch positief test... Dan zit je in Ahoy, je ziet alle optredens, bij zo'n geweldige strakke show, zo'n heerlijke sfeer, alsof er geen corona is. 's Avonds op TV genieten van alles wat je die middag live hebt gezien en jouw favoriet die wint in jouw land O+

En dan is het heel plotseling ook opeens weer voorbij en blijf je met zo'n jetlaggevoel achter :')

/liefdagboek
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:57:02 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199609053
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
Na de F1 gaat nu ook het darten weg bij de Nederlandse zenders. En naar hetzelfde Zweedse bedrijf waar je los zult moeten betalen.

Nu kijk ik zelden naar Darts, dus voor mij niet zo schokkend. Maar ik vrees wel dat dit bedrijf meer sporten gaat opkopen.

Wordt bij elkaar wel steeds vervelender met al die verspreiding waardoor je veel moet betalen om van alles te kunnen zien.
Kunnen ze bij rtl7 weer normale dingen gaan uitzenden. :P

Maar het is voor de consument niet wenselijk dat je voor ieder dingetje ergens anders een abonnement moet gaan afsluiten. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 mei 2021 @ 10:57:58 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_199609063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
spotifycharts · Playlist · 50 songs · 1.7M likes

Deze lijst volledig overgenomen door het ESF. _O_
In deze lijst doet James Newman het niet zo slecht! Hier laat hij meerdere andere inzendingen achter zich 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:58:42 #233
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199609067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:54 schreef H_T het volgende:
Niet alleen is de natest op een andere locatie, ook krijg je mail van andere partijen en krijg ik nu een code van 6 cijfers via e-mail in plaats van een code van 5 cijfers via SMS. Iets zegt me dat hier dubbel werk is verricht |:)
Ja, hier ook hoor. Moet nu ook een stukje verder rijden maar hey, het ligt wel naast de KFC :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
Na de F1 gaat nu ook het darten weg bij de Nederlandse zenders. En naar hetzelfde Zweedse bedrijf waar je los zult moeten betalen.

Nu kijk ik zelden naar Darts, dus voor mij niet zo schokkend. Maar ik vrees wel dat dit bedrijf meer sporten gaat opkopen.

Wordt bij elkaar wel steeds vervelender met al die verspreiding waardoor je veel moet betalen om van alles te kunnen zien.
Zijn er echt veel mensen die darten kijken :@ ?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 mei 2021 @ 10:59:54 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_199609080
Ook vandaag weer geen corona *O* Dan alleen donderdag nog, en dat is dan hopelijk de laatste
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 11:00:41 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199609093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:57 schreef H_T het volgende:

[..]

In deze lijst doet James Newman het niet zo slecht! Hier laat hij meerdere andere inzendingen achter zich 8-)
Go_A nummer 2 wereldwijd. Ik heb nu tijdens werk een album van GO_a opgezet :)
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:00:53 #236
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199609096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:57 schreef H_T het volgende:

[..]

In deze lijst doet James Newman het niet zo slecht! Hier laat hij meerdere andere inzendingen achter zich 8-)
Waarom staat een liedje van de Backyardigens op nummer 1 _O-
Mijn dochter keek die filmpjes grijs vroeger O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:01:13 #237
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199609100
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
Na de F1 gaat nu ook het darten weg bij de Nederlandse zenders. En naar hetzelfde Zweedse bedrijf waar je los zult moeten betalen.

Nu kijk ik zelden naar Darts, dus voor mij niet zo schokkend. Maar ik vrees wel dat dit bedrijf meer sporten gaat opkopen.

Wordt bij elkaar wel steeds vervelender met al die verspreiding waardoor je veel moet betalen om van alles te kunnen zien.
-O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:03:27 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199609123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, hier ook hoor. Moet nu ook een stukje verder rijden maar hey, het ligt wel naast de KFC :')
[..]

Zijn er echt veel mensen die darten kijken :@ ?
Als ik FOK! mag geloven wel, maar wellicht zijn dat de enige kijkers. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 mei 2021 @ 11:04:48 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_199609132
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kunnen ze bij rtl7 weer normale dingen gaan uitzenden. :P
Komt het vaak voor dat je de normale RTL 7-programmering echt mist omdat er darten op is? Meestal hebben ze in de avond een film, dus het is niet zo dat je uit een serie gehaald wordt omdat er darten op is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zijn er echt veel mensen die darten kijken :@ ?
Gisteravond trok de show gemiddeld 233.000 kijkers, met ruim 900.000 kijkers die minimaal een minuut hebben gezien. Tijdens het WK zijn het er een stuk meer overigens. Ik denk wel dat veel mensen die nu darts kijken er geen apart abonnement voor gaan nemen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199609144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal in een melancholische bui vandaag. Dat het nu weer business as usual is :')

Het was zo'n raar ESF jaar. Zoveel ups en downs. Eerst durfde ik me er helemaal niet echt op te verheugen omdat ik bang was dat ik zwaar teleurgesteld ging worden. Dat er geen publiek bij zou zijn, dat het een erg uitgeklede versie zou worden. Dus heb ik me zo min mogelijk bezig gehouden met het hele ESF.
En toen steeds meer goede berichten, de artiesten zouden wel komen, er zou publiek bij zijn, kers op de taart: ik had kaartjes :D . Dan toch opeens weer razendveel enthousiasme voelen en alles zoveel mogelijk proberen op te slurpen, in een paar weekjes :D .

Alle inzendingen toch maar gaan luisteren. De rehearsalweek met alle toppers en floppers, cringen om Koos bij Turquiose Carpet, onze eigen hoofden volgen, prachtige semi's op TV. De grote schrik dat er toch besmettingen zijn bij IJsland en Duncan, er zullen er toch niet meer volgen :? , valt het dan tóch in het water? Tot het laatste moment niet zeker weten of je wel naar de live show kunt, stel je voor dat jij toch positief test... Dan zit je in Ahoy, je ziet alle optredens, bij zo'n geweldige strakke show, zo'n heerlijke sfeer, alsof er geen corona is. 's Avonds op TV genieten van alles wat je die middag live hebt gezien en jouw favoriet die wint in jouw land O+

En dan is het heel plotseling ook opeens weer voorbij en blijf je met zo'n jetlaggevoel achter :')

/liefdagboek
Zo herkenbaar O+ :* Het vloog echt alle kanten op dit jaar, nog meer dan anders. En dan is het ook nog eens híer in Nederland.

Lekker even bijkomen de komende tijd, en de herinneringen koesteren O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 mei 2021 @ 11:06:28 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_199609151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Waarom staat een liedje van de Backyardigens op nummer 1 _O-
Mijn dochter keek die filmpjes grijs vroeger O+
Geen idee :D Ik heb nog een tijdje de viral 50 van Liechtenstein op Spotify gevolgd, vooral voor de vrij random selectie van nummers die daarin stonden. Met zo weinig inwoners heb je niet heel veel luisteraars nodig om ineens in die lijst te komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:07:11 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199609159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:04 schreef H_T het volgende:

[..]

Komt het vaak voor dat je de normale RTL 7-programmering echt mist omdat er darten op is? Meestal hebben ze in de avond een film, dus het is niet zo dat je uit een serie gehaald wordt omdat er darten op is.
[..]

Nee, ik moet zeggen dat ik nooit rtl7 op heb staan eigenlijk. Hoogstens af en toe voor een film. Maar dat komt ook niet vaak voor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:07:20 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199609162
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:56 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik denk dat de NOS wel vast gaat proberen te houden aan wielrennen en schaatsen. Voor RTL en SBS blijft er straks weinig over.
Wielrennen is deels al naar Eurosport dus daar blijft al wat minder van over. Maar dat is dan nog wel steeds vrij gemakkelijk te zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199609171
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
Ook vandaag weer geen corona *O* Dan alleen donderdag nog, en dat is dan hopelijk de laatste
Weet je eigenlijk hoe het zit met de datum en tijd van het evenement selecteren?

Want ik kan geen datum in het verleden aanklikken :?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:09:05 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199609188
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, hier ook hoor. Moet nu ook een stukje verder rijden maar hey, het ligt wel naast de KFC :')
[..]

Zijn er echt veel mensen die darten kijken :@ ?
In Nederland nog wel behoorlijk wat. Zeker bij het WK. En het heeft op FOK! ook een eigen subforum :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 11:10:18 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199609199
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kijk, ik ga haar dit later ook ff laten lezen. De meeste verhalen op het internet zijn nl wel de 'horrorverhalen', slechte ervaringen worden immers sneller gedeeld, maar dit klinkt allemaal een stuk redelijker en meer in lijn met mijn verwachting.

En maaltijden heel strak plannen is iets wat ik vanuit de keukens toch al gewend ben.
Nog meer na het afgelopen jaar. Niet naar de winkels, maar boodschappen per week laten bezorgen gecombineerd met beperkte bestedingsruimte is een geweldige manier om te leren alles uit een product te halen en te eten met beperkingen. :P

Hoop natuurlijk wel dat er 'gewoon iets simpels' gevonden wordt, maar dit geeft iig een iets genuanceerder beeld van de eventuele volgende stap.
Dank je. ^O^
Eventueel kan ik je de documenten die ik heb gekregen doormailen? Mocht je dat interessant vinden om eens door heen te bladeren om nog een beter beeld te krijgen. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 11:10:44 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199609204
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
EL DIABLO
WOOOOOOOOOOOOOOOHOHOOOOOOOOOOOOHOOOOOO
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:10:56 #248
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199609207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Weet je eigenlijk hoe het zit met de datum en tijd van het evenement selecteren?

Want ik kan geen datum in het verleden aanklikken :?
Ik kreeg bericht dat ik de testdag moest kiezen en dan 7 uur 's avonds. Dus 27 mei.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:12:19 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199609219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal in een melancholische bui vandaag. Dat het nu weer business as usual is :')

Het was zo'n raar ESF jaar. Zoveel ups en downs. Eerst durfde ik me er helemaal niet echt op te verheugen omdat ik bang was dat ik zwaar teleurgesteld ging worden. Dat er geen publiek bij zou zijn, dat het een erg uitgeklede versie zou worden. Dus heb ik me zo min mogelijk bezig gehouden met het hele ESF.
En toen steeds meer goede berichten, de artiesten zouden wel komen, er zou publiek bij zijn, kers op de taart: ik had kaartjes :D . Dan toch opeens weer razendveel enthousiasme voelen en alles zoveel mogelijk proberen op te slurpen, in een paar weekjes :D .

Alle inzendingen toch maar gaan luisteren. De rehearsalweek met alle toppers en floppers, cringen om Koos bij Turquiose Carpet, onze eigen hoofden volgen, prachtige semi's op TV. De grote schrik dat er toch besmettingen zijn bij IJsland en Duncan, er zullen er toch niet meer volgen :? , valt het dan tóch in het water? Tot het laatste moment niet zeker weten of je wel naar de live show kunt, stel je voor dat jij toch positief test... Dan zit je in Ahoy, je ziet alle optredens, bij zo'n geweldige strakke show, zo'n heerlijke sfeer, alsof er geen corona is. 's Avonds op TV genieten van alles wat je die middag live hebt gezien en jouw favoriet die wint in jouw land O+

En dan is het heel plotseling ook opeens weer voorbij en blijf je met zo'n jetlaggevoel achter :')

/liefdagboek
Hier heb ik ook wel wat last van, vooral dat eerste stuk. Na de enorme deceptie van 2020 nergens meer op willen hopen, ik was dan ook nog niet meer hier actief en heb een jaar lang 0,0 Eurovisienieuws tot me gekregen (behalve die gemiddeld anderhalve seconde per maand dat het journaal er iets over zei). :o

Het begon pas echt weer te kriebelen toen de mail binnen kwam met de code voor de kaartverkoop voor eerdere kaarthouders. En het is maar net dat mijn moeder vlak daarvoor haar eerste vaccinatie had gekregen dat ze me kon overhalen toch voor een kaartje te gaan, ondanks de risico's die ik maar bleef zien. :@

Daarna hier weer eens ingelogd en geprobeerd in twee weken alles tot me te nemen wat in mijn hoofd paste, al die tijd met die knagende vrees dat het vlak voor het eind toch nog mis zou gaan. Wat dat betreft is het een intense tijd geweest, waar nu dan ineens een eind aan lijkt te zitten. ;(

Maar ik had het voor geen goud willen missen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:13:33 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199609229
Ik begin dat Franse liedje steeds beter te waarderen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')