abonnement Unibet Coolblue
pi_199621930
Misschien kijken of kezman nog wat te doen heeft
pi_199622086
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:43 schreef Lemming22 het volgende:
Van Ginkel, Propper, De Jong, Willems. Is Arias alweer fit? Misschien wil Guardado ook nog wel terugkomen. En anders Locadia, die heeft blijkbaar laatst weer eens gescoord in Amerika. :{
Ik sta er ook niet van te juichen. Een fitte van Ginkel is wel echt een versterking maar dan: propper, nooit echt glansrijk geweest bij PSV, werd een beetje omhoog geschreven vond ik.

Luuk: hardwerkende spits die goed kan koppen. Maar heeft behoorlijk wat beperkingen en niet het type speler waar ik aan denk bij 'vol gas'-voetbal.

Willems: de Willems van voor zijn blessure is altijd welkom, maar dat niveau heeft hij nooit meer aangetikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199623482
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Omdat we 16 punten achter Ajax zijn geeindigd? Tenzij we denken dat een Madueke, Teze en Ihattaren (lol) volgend jaar dat gat gaan dichten zie ik spelers als Propper etc. toch vrij graag komen. De Jong is ook meer dan prima, maar daar hebben we nu Zahavi staan, dat schiet niet op, tenzij Zahavi weggaat. Die Ramalho ken ik niet.

Edit: Moet vanzelfsprekend wel een gezonde mix tussen talent en gearriveerde spelers zijn.
Dit is een foute aanname. Kampioen worden is belangrijk, maar moet niet heilig zijn. Een gezonde club op de been brengen, het volk amuseren en perspectief bieden zijn wmb belangrijker. Dan komen successen vanzelf wel.

Ajax heeft 5 jaar geleden bewust ingezet op een aantal jonge talenten die een jaar hebben mogen rijpen en fouten hebben mogen maken. Die zijn daarna voor topdollar weg gegaan waarna een aantal gearriveerde spelers zijn gekomen die het nu samen doen met een sloot aan talenten.
PSV slaat echter een stap over. Ik zeg niet dat we het voorbeeld van Ajax moeten volgen, maar dat blijkt wel een prima beleid te zijn. Ik heb jaren gelachen om het beleid in Amsterdam, maar sinds de huidige leiding er zit, zit er een duidelijk idee achter.

PSV werd altijd geroemd om haar beleid. Spelers jong oppikken en stevig verkopen. Prima businessmodel. Ik word niet gelukkig van de geruchten die ik momenteel allemaal hoor. Al vind ik een ervaren centrale verdediger prima en mag er ook een ervaren middenvelder (Van Ginkel) bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 26-05-2021 11:26:55 ]
pi_199623499
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 06:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik sta er ook niet van te juichen. Een fitte van Ginkel is wel echt een versterking maar dan: propper, nooit echt glansrijk geweest bij PSV, werd een beetje omhoog geschreven vond ik.

Luuk: hardwerkende spits die goed kan koppen. Maar heeft behoorlijk wat beperkingen en niet het type speler waar ik aan denk bij 'vol gas'-voetbal.

Willems: de Willems van voor zijn blessure is altijd welkom, maar dat niveau heeft hij nooit meer aangetikt.
Ik vond Pröpper wel heel erg goed. Maar ik ben ook wel gecharmeerd van dat type speler. :)
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:38:39 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199624823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is een foute aanname. Kampioen worden is belangrijk, maar moet niet heilig zijn. Een gezonde club op de been brengen, het volk amuseren en perspectief bieden zijn wmb belangrijker. Dan komen successen vanzelf wel.

Ajax heeft 5 jaar geleden bewust ingezet op een aantal jonge talenten die een jaar hebben mogen rijpen en fouten hebben mogen maken. Die zijn daarna voor topdollar weg gegaan waarna een aantal gearriveerde spelers zijn gekomen die het nu samen doen met een sloot aan talenten.
PSV slaat echter een stap over. Ik zeg niet dat we het voorbeeld van Ajax moeten volgen, maar dat blijkt wel een prima beleid te zijn. Ik heb jaren gelachen om het beleid in Amsterdam, maar sinds de huidige leiding er zit, zit er een duidelijk idee achter.

PSV werd altijd geroemd om haar beleid. Spelers jong oppikken en stevig verkopen. Prima businessmodel. Ik word niet gelukkig van de geruchten die ik momenteel allemaal hoor. Al vind ik een ervaren centrale verdediger prima en mag er ook een ervaren middenvelder (Van Ginkel) bij.
dit lijkt wel een beetje op paniekvoetbal inderdaad, als ik naar afgelopen seizoen kijk was het vooral een behoorlijke VM die ontbrak
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:46:21 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199624946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit lijkt wel een beetje op paniekvoetbal inderdaad, als ik naar afgelopen seizoen kijk was het vooral een behoorlijke VM die ontbrak
Centraal achterin is het ook best armoede bij PSV. Maar wellicht heeft Zahavi aangegeven weg te willen uit NL na die overval dan snap ik wel dat je voor LdJ gaat.

Slappe hap wel als die weer terug naar PSV wil :')
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:49:35 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199624988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Centraal achterin is het ook best armoede bij PSV. Maar wellicht heeft Zahavi aangegeven weg te willen uit NL na die overval dan snap ik wel dat je voor LdJ gaat.

Slappe hap wel als die weer terug naar PSV wil :')
eens maar dat was niet de zwakste schakel, het lag vooral aan die 2 VM's die geen ruimtelijk inzicht hebben zowel verdedigend als aanvallend
  woensdag 26 mei 2021 @ 11:56:25 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199625082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is een foute aanname. Kampioen worden is belangrijk, maar moet niet heilig zijn. Een gezonde club op de been brengen, het volk amuseren en perspectief bieden zijn wmb belangrijker. Dan komen successen vanzelf wel.

Ajax heeft 5 jaar geleden bewust ingezet op een aantal jonge talenten die een jaar hebben mogen rijpen en fouten hebben mogen maken. Die zijn daarna voor topdollar weg gegaan waarna een aantal gearriveerde spelers zijn gekomen die het nu samen doen met een sloot aan talenten.
PSV slaat echter een stap over. Ik zeg niet dat we het voorbeeld van Ajax moeten volgen, maar dat blijkt wel een prima beleid te zijn. Ik heb jaren gelachen om het beleid in Amsterdam, maar sinds de huidige leiding er zit, zit er een duidelijk idee achter.

PSV werd altijd geroemd om haar beleid. Spelers jong oppikken en stevig verkopen. Prima businessmodel. Ik word niet gelukkig van de geruchten die ik momenteel allemaal hoor. Al vind ik een ervaren centrale verdediger prima en mag er ook een ervaren middenvelder (Van Ginkel) bij.
Grotendeels met je eens, maar ik snap je punt niet over het vergelijken met het Ajax beleid.

Volgens mij is dit namelijk exact wat Ajax doet, alleen doen die het met duurdere spelers. Ook Ajax haalt gefaalde ervaren spelers uit het buitenland op/terug (Tadic, Haller, Klaassen, Blind), omdat die voor Eredivisie begrippen top zijn, en vullen dit aan met eigen jeugd en talent.

Als je spelers als Teze, Madueke, Gakpo en nog 1 a 2 talenten kunt omringen met ervaren spelers als De Jong, Propper/v Ginkel, Gotze, Max dan lijkt mij dat juist een prima beleid. Als het goed is, en je de juiste spelers haalt (wat toch vooral een probleem lijkt te zijn voor PSV), dan overwinter je in Europa en spelen je talenten zich in de kijker.

Helaas groeien spelers als De Ligt en De Jong niet aan een boom, dus is het niet echt realistisch om te verwachten dat wij even spelers gaan verkopen voor topdollar imo. Tenzij jij bijvoorbeeld een speler als Teze voor 75 miljoen weg ziet gaan. Mikken op transfers als die van Bergwijn/Depay zijn imo meer realistisch, en zelfs dat is al lastig genoeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:01:14 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199625131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Grotendeels met je eens, maar ik snap je punt niet over het vergelijken met het Ajax beleid.

Volgens mij is dit namelijk exact wat Ajax doet, alleen doen die het met duurdere spelers. Ook Ajax haalt gefaalde ervaren spelers uit het buitenland op/terug (Tadic, Haller, Klaassen, Blind), omdat die voor Eredivisie begrippen top zijn, en vullen dit aan met eigen jeugd en talent.

Als je spelers als Teze, Madueke, Gakpo en nog 1 a 2 talenten kunt omringen met ervaren spelers als De Jong, Propper/v Ginkel, Gotze, Max dan lijkt mij dat juist een prima beleid. Als het goed is, en je de juiste spelers haalt (wat toch vooral een probleem lijkt te zijn voor PSV), dan overwinter je in Europa en spelen je talenten zich in de kijker.

Helaas groeien spelers als De Ligt en De Jong niet aan een boom, dus is het niet echt realistisch om te verwachten dat wij even spelers gaan verkopen voor topdollar imo. Tenzij jij bijvoorbeeld een speler als Teze voor 75 miljoen weg ziet gaan. Mikken op transfers als die van Bergwijn/Depay zijn imo meer realistisch, en zelfs dat is al lastig genoeg.
Tadic en Klaassen zijn toch geen gefaalde spelers in het buitenland? Haller heeft een domme keuze gemaakt met WHU dat was bij Eintracht echt een klasbak.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:24:52 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199625379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tadic en Klaassen zijn toch geen gefaalde spelers in het buitenland? Haller heeft een domme keuze gemaakt met WHU dat was bij Eintracht echt een klasbak.
We gaan toch niet doen alsof spelers die in de Premier League of de Bundesliga tegen degradatie lopen te strijden niet falen? Kom op. Als ze zo goed waren hadden ze niet op plek 17 (Tadic) en 16 (Klaassen) geeindigd in het jaar voor ze naar Ajax kwamen. Tadic heeft het wat beter gedaan in de eerste jaren bij Southampton inderdaad, maar ik ken de in’s en out’s niet waarom hij wegging, maar als Tadic zo’n topspeler/vedette was bij Southampton lijkt het me stug dat ze hem voor 14 miljoen van de hand doen.

Haller deed het prima bij Frankfurt, net als iedere andere aanvaller in dat team dat jaar. Rebic en Jovic gingen ook als de brandweer daar. Zijn ook allebei niet helemaal geworden wat mensen dachten, maar die zouden ook allebei in de Eredivisie er 30 inschieten. Ik zeg ook zeker niet dat het slechte spelers zijn, maar als ze niet gefaald/minder gepresteerd hadden in het buitenland hadden ze nooit naar Ajax of de Eredivisie terug gekomen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:45:39 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199625635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

We gaan toch niet doen alsof spelers die in de Premier League of de Bundesliga tegen degradatie lopen te strijden niet falen? Kom op. Als ze zo goed waren hadden ze niet op plek 17 (Tadic) en 16 (Klaassen) geeindigd in het jaar voor ze naar Ajax kwamen. Tadic heeft het wat beter gedaan in de eerste jaren bij Southampton inderdaad, maar ik ken de in’s en out’s niet waarom hij wegging, maar als Tadic zo’n topspeler/vedette was bij Southampton lijkt het me stug dat ze hem voor 14 miljoen van de hand doen.

Haller deed het prima bij Frankfurt, net als iedere andere aanvaller in dat team dat jaar. Rebic en Jovic gingen ook als de brandweer daar. Zijn ook allebei niet helemaal geworden wat mensen dachten, maar die zouden ook allebei in de Eredivisie er 30 inschieten. Ik zeg ook zeker niet dat het slechte spelers zijn, maar als ze niet gefaald/minder gepresteerd hadden in het buitenland hadden ze nooit naar Ajax of de Eredivisie terug gekomen.
Falen vind ik een wat te groot woord maar geschikt voor de top is wat anders, er ontbreekt bij allen iets wat nodig is voor de top, bij Tadic, Haller en ook Blind bijvoorbeeld snelheid, neemt niet weg dat die spelers heel nuttig kunnen zijn als er met de gebreken rekening wordt gehouden.
Punt is wel fitheid, je hebt aan Götze kunnen zien dat dit echt wel belangrijk is, ook Van Ginkel hoe knap ik het ook vind dat hij een comeback maakt heb ik sterke twijfels over z'n niveau, op die manier heb je weinig aan routiniers.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:47:17 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199625662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Falen vind ik een wat te groot woord maar geschikt voor de top is wat anders, er ontbreekt bij allen iets wat nodig is voor de top, bij Tadic, Haller en ook Blind bijvoorbeeld snelheid, neemt niet weg dat die spelers heel nuttig kunnen zijn als er met de gebreken rekening wordt gehouden.
Punt is wel fitheid, je hebt aan Götze kunnen zien dat dit echt wel belangrijk is, ook Van Ginkel hoe knap ik het ook vind dat hij een comeback maakt heb ik sterke twijfels over z'n niveau, op die manier heb je weinig aan routiniers.
Absoluut, als je routiniers een half seizoen niet kunnen spelen heb je er bijzonder weinig aan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:52:59 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199625751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Absoluut, als je routiniers een half seizoen niet kunnen spelen heb je er bijzonder weinig aan.
ook als ze spelen moeten ze een minimaal niveau aantikken
pi_199625819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Grotendeels met je eens, maar ik snap je punt niet over het vergelijken met het Ajax beleid.

Volgens mij is dit namelijk exact wat Ajax doet, alleen doen die het met duurdere spelers. Ook Ajax haalt gefaalde ervaren spelers uit het buitenland op/terug (Tadic, Haller, Klaassen, Blind), omdat die voor Eredivisie begrippen top zijn, en vullen dit aan met eigen jeugd en talent.

Als je spelers als Teze, Madueke, Gakpo en nog 1 a 2 talenten kunt omringen met ervaren spelers als De Jong, Propper/v Ginkel, Gotze, Max dan lijkt mij dat juist een prima beleid. Als het goed is, en je de juiste spelers haalt (wat toch vooral een probleem lijkt te zijn voor PSV), dan overwinter je in Europa en spelen je talenten zich in de kijker.

Helaas groeien spelers als De Ligt en De Jong niet aan een boom, dus is het niet echt realistisch om te verwachten dat wij even spelers gaan verkopen voor topdollar imo. Tenzij jij bijvoorbeeld een speler als Teze voor 75 miljoen weg ziet gaan. Mikken op transfers als die van Bergwijn/Depay zijn imo meer realistisch, en zelfs dat is al lastig genoeg.
Dat hebben ze kunnen doen door bewust een stapje achteruit te doen, in die periode een aantal talenten tot wasdom brengen om ze daarna voor een prima prijs te verkopen. Die stap wordt - wanneer je een beleid gaat voeren waarbij je allemaal oude spelers aantrekt in de hoop het hoofdtoernooi te bereiken - wat mij betreft dan overgeslagen. Er lijkt momenteel weinig lijn in het beleid te zitten. Iets waar PSV tot voor een jaar of 5 gelden gewoon om bekend stond. Dit is allemaal een beetje hak-op-de-tak. Spelers zonder restwaarde worden opgepikt en krijgen vorstelijk betaald.

Breng je talenten op niveau, stel dat kampioenschap niet als ultieme doel en doe Europees eens een seizoen echt leuk mee. Door dat laatste verkoop je je talenten voor een goede prijs, trek je een sloot nieuwe open - want er loopt echt wel voldoende rond op de Herdgang - en doe die exercitie dan, maar met voldoende liquide middelen zodat je tegenvallers op een goede manier kunt opvangen en wel eens een risico kunt nemen zonder dat dat direct financiële gevolgen heeft. Vroeger had PSV bijna geen missers op de transfermarkt, nu is het iedere keer maar weer afwachten.

Alles valt of staat echter met goed presteren in Europa of toevalligerwijs op een eindronde. Doe je dat niet, verkoop je niet aan een goede prijs.
pi_199625913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

We gaan toch niet doen alsof spelers die in de Premier League of de Bundesliga tegen degradatie lopen te strijden niet falen? Kom op. Als ze zo goed waren hadden ze niet op plek 17 (Tadic) en 16 (Klaassen) geeindigd in het jaar voor ze naar Ajax kwamen. Tadic heeft het wat beter gedaan in de eerste jaren bij Southampton inderdaad, maar ik ken de in’s en out’s niet waarom hij wegging, maar als Tadic zo’n topspeler/vedette was bij Southampton lijkt het me stug dat ze hem voor 14 miljoen van de hand doen.

Haller deed het prima bij Frankfurt, net als iedere andere aanvaller in dat team dat jaar. Rebic en Jovic gingen ook als de brandweer daar. Zijn ook allebei niet helemaal geworden wat mensen dachten, maar die zouden ook allebei in de Eredivisie er 30 inschieten. Ik zeg ook zeker niet dat het slechte spelers zijn, maar als ze niet gefaald/minder gepresteerd hadden in het buitenland hadden ze nooit naar Ajax of de Eredivisie terug gekomen.
Spelers die in de premier league niet slagen blijken prima voor de Nederlandse competitie. De stap naar de PL is voor nagenoeg iedere eredivisie speler een te grote. De weg terug betekent dat ze - in veel gevallen - behoren tot de beste spelers van de eredivisie. :) Ik weet 100% zeker dat wanneer je Bergwijn terug zou halen hij in de eredivisie een van de beste spelers zou zijn.

Wmb heeft Klaassen inderdaad gefaald bij Everton. Over Tadic, Haller en Blind waren de supporters van die clubs erg blij dat ze weg gingen. In het geval van Tadic en Blind zien ze inmiddels ook wel in dat dat niet per se aan de spelers lag en is iedere keer dat ze een goede wedstrijd spelen er weer de "waarom hebben we onze beste speler ook alweer weggedaan" roep. Erg hypocriet allemaal, maar zo zit de voetbalwereld nu eenmaal in elkaar hè.
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:09:41 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199626009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

We gaan toch niet doen alsof spelers die in de Premier League of de Bundesliga tegen degradatie lopen te strijden niet falen? Kom op. Als ze zo goed waren hadden ze niet op plek 17 (Tadic) en 16 (Klaassen) geeindigd in het jaar voor ze naar Ajax kwamen. Tadic heeft het wat beter gedaan in de eerste jaren bij Southampton inderdaad, maar ik ken de in’s en out’s niet waarom hij wegging, maar als Tadic zo’n topspeler/vedette was bij Southampton lijkt het me stug dat ze hem voor 14 miljoen van de hand doen.

Haller deed het prima bij Frankfurt, net als iedere andere aanvaller in dat team dat jaar. Rebic en Jovic gingen ook als de brandweer daar. Zijn ook allebei niet helemaal geworden wat mensen dachten, maar die zouden ook allebei in de Eredivisie er 30 inschieten. Ik zeg ook zeker niet dat het slechte spelers zijn, maar als ze niet gefaald/minder gepresteerd hadden in het buitenland hadden ze nooit naar Ajax of de Eredivisie terug gekomen.
Tadic kon naar Spurs geloof ik die was echt wel een uitblinker bij Southampton. Klaassen was de beste middenvelder bij Werder dat jaar in een voor hem totaal nieuwe rol dan kun je toch niet spreken van gefaald kom op zeg. Haller is bij West ham niks geworden dat klopt maar die heeft het toch gewoon laten zien in de Bundesliga een van de sterkste competities.

Natuurlijk zijn het allemaal spelers met een manko anders speelde ze wel voor Real dat lijkt me nog duidelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door LitmanenAFCA op 26-05-2021 13:17:24 ]
pi_199626157
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tadic kon naar Spurs geloof ik die was echt wel een uitblinker bij Southampton. Klaassen was de beste middenvelder bij Werder dat jaar in een voor hem totaal nieuwe rol dan kun je toch niet spreken van gefaald kom op zeg. Haller is bij West ham niks geworden dat klopt maar die heeft het toch gewoon laten zien in de Bundesliga een van de sterkste competities.
Tadic was echt niet de uitblinker bij Southampton. Althans niet volgens de fans. Die waren opgelucht dat die weg was. Gekocht voor 14 miljoen van Twente, verkocht voor 11 miljoen aan Ajax. Dat doe je niet met je uitblinker.

Inmiddels zijn de supporters er ook wel achter dat dit niet aan de speler lag, maar aan het systeem en de perceptie die zij hebben waarbij een buitenspeler minimaal 20 kilometer per wedstrijd aflegt op een gemiddeld tempo van 35 km/u. :D
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:25:59 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199626217
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tadic was echt niet de uitblinker bij Southampton. Althans niet volgens de fans. Die waren opgelucht dat die weg was. Gekocht voor 14 miljoen van Twente, verkocht voor 11 miljoen aan Ajax. Dat doe je niet met je uitblinker.

Inmiddels zijn de supporters er ook wel achter dat dit niet aan de speler lag, maar aan het systeem en de perceptie die zij hebben waarbij een buitenspeler minimaal 20 kilometer per wedstrijd aflegt op een gemiddeld tempo van 35 km/u. :D
kom je meteen tot de essentie en dat is spelers in hun kracht laten spelen ipv iets opleggen wat ze niet kunnen
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:26:44 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199626232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tadic was echt niet de uitblinker bij Southampton. Althans niet volgens de fans. Die waren opgelucht dat die weg was. Gekocht voor 14 miljoen van Twente, verkocht voor 11 miljoen aan Ajax. Dat doe je niet met je uitblinker.

Inmiddels zijn de supporters er ook wel achter dat dit niet aan de speler lag, maar aan het systeem en de perceptie die zij hebben waarbij een buitenspeler minimaal 20 kilometer per wedstrijd aflegt op een gemiddeld tempo van 35 km/u. :D
Ja wat de fans zeggen zal me een worst wezen natuurlijk daar zitten ook types tussen zoals PSVVCL.

Een gefaalde speler noem ik bijvoorbeeld Hazard bij Real geen Tadic, Blind of Klaassen.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 13:44:56 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_199626527
Er mislukken wel veel spelers bij PSV

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199626870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

kom je meteen tot de essentie en dat is spelers in hun kracht laten spelen ipv iets opleggen wat ze niet kunnen
Ik denk niet dat hij - met zijn speelstijl - thuishoort in de PL. Als aanvallende middenvelder had dat denk ik wel prima gepast, maar op de flank komt hij gewoon snelheid tekort.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:07:18 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199626883
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tadic was echt niet de uitblinker bij Southampton. Althans niet volgens de fans. Die waren opgelucht dat die weg was. Gekocht voor 14 miljoen van Twente, verkocht voor 11 miljoen aan Ajax. Dat doe je niet met je uitblinker.

Inmiddels zijn de supporters er ook wel achter dat dit niet aan de speler lag, maar aan het systeem en de perceptie die zij hebben waarbij een buitenspeler minimaal 20 kilometer per wedstrijd aflegt op een gemiddeld tempo van 35 km/u. :D
Tadic was volgens mij jarenlang de speler de MVP van Southampton, maar hij mocht weg voor een laag bedrag omdat hij een afspraak had gemaakt met de club. Al past hij natuurlijk sowieso niet bij een degradatiekandidaat in Engeland qua speelstijl, maar hij was wel één van hun beste spelers.
Oh.
pi_199626893
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja wat de fans zeggen zal me een worst wezen natuurlijk daar zitten ook types tussen zoals PSVVCL.

Een gefaalde speler noem ik bijvoorbeeld Hazard bij Real geen Tadic, Blind of Klaassen.
Je ziet mij dan ook nergens zeggen dat hij gefaald heeft. Wel dat hij zeker niet de uitblinker bij Southampton was.

Voor wat betreft Klaassen is slagen bij Werder natuurlijk prima te doen. Maar je kunt niet zeggen dat zijn periode bij Everton geslaagd was.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:09:05 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199626909
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja wat de fans zeggen zal me een worst wezen natuurlijk daar zitten ook types tussen zoals PSVVCL.

Een gefaalde speler noem ik bijvoorbeeld Hazard bij Real geen Tadic, Blind of Klaassen.
Klaassen is natuurlijk wel een enorme miskoop bij Everton geweest, dus die past wel in dat rijtje. Bij Werder was hij dan wel weer beter en bruikbaar. Blind deed gewoon waar hij voor gekomen is bij United, een goede roulatiespeler.
Oh.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:12:11 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199626955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij - met zijn speelstijl - thuishoort in de PL. Als aanvallende middenvelder had dat denk ik wel prima gepast, maar op de flank komt hij gewoon snelheid tekort.
gaat me niet zozeer om de PL, is gewoon in het algemeen dat een trainer moet kijken wat hij heeft aan spelersmateriaal ipv z'n eigen speelwijze heilig verklaren, dat laatste kan je alleen doen als je voldoende keuze hebt en dat heb je als Ajax of PSV niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')