SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Wordt de kabelbaan hier wel regelmatig gecontroleerd en zo ja door wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Tap tap tap
omg ben je bij Hudson geweest?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker![]()
helaas niet net zon mooie plek als kijkduin
goede vraag jaquote:Op maandag 24 mei 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt de kabelbaan hier wel regelmatig gecontroleerd en zo ja door wie?
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellenquote:
Nee is goed voor de rustquote:Op maandag 24 mei 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellen
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellen
Maar ik moet nog allemaal stofzuigen en poetsen en zulk soort ongeinquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Wasgoed kan morgen wel, douchen is wel genoeg moeite voor vandaag.
waarom moet dat?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet nog allemaal stofzuigen en poetsen en zulk soort ongein
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de weekquote:
oh ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de week
Ja zo, eerst even kaneelbroodje oppeuzelenquote:
Ga je sociaal doen?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de week
Moet verjaren ofzoquote:
Nog nietquote:Op maandag 24 mei 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dit hand in hand
broodje kameelquote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo, eerst even kaneelbroodje oppeuzelen
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo, eerst even kaneelbroodje oppeuzelen
Ok, dan ga ik maar aan de slag.quote:
Jij mag dat altijdquote:
Allemaal kroketjes zichtbaar in je badpakquote:Op maandag 24 mei 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
moet zo mijn badpak passen of ik er nog inpas voor morgen
Soort bosbes met bitterballen ipv vruchtjes.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal kroketjes zichtbaar in je badpak
Nee niet in huis en heb geen zin om naar de supermarkt gaan.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet bitterballen of mini frikandelletjes?
ja hoop het niet natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal kroketjes zichtbaar in je badpak
gewoon evt bikini van maken?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
moet zo mijn badpak passen of ik er nog inpas voor morgen
Nee veel te verwarrend. Morgen denk ik steeds dat het maandag is.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort bosbes met bitterballen ipv vruchtjes.
Komt vast goedquote:
Ik denk dat die man dood is.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Belgen steunen voortvluchtige militair Conings: 'Je hebt een hart van goud'
https://nos.nl/artikel/23(...)bt-een-hart-van-goud
Ja sneu, maar als je gaat rondrijden na een paar dreigementen te hebben geuit en raketwerpers in je auto te hebben gefrot, is het niet vreemd als mensen je graag willen pakken voor je je dreigementen uitvoert. Dan heeft eerst even thee drinken weinig zin.quote:
Dat snap ik ook wel maar nog steeds denk ik dat hij dood is.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sneu, maar als je gaat rondrijden na een paar dreigementen te hebben geuit en raketwerpers in je auto te hebben gefrot, is het niet vreemd als mensen je graag willen pakken voor je je dreigementen uitvoert. Dan heeft eerst even thee drinken weinig zin.
dat soort kinderen moeten gewoon naar kostscholen waar ze even goed (aka met harde hand) worden gekneed naar normaal..quote:Op maandag 24 mei 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ook zo'n bericht gelezen vanmorgen van het AD geloof ik, dat er heel veel dieren werden binnengebracht bij asielen die waren mishandeld door kinderen, waarschijnlijk door Corona-verveling ofzo, en dat je die niet moet gaan slaan maar dat je met ze moet gaan praten.
Gewoon allebei doen
Ik moest wel lachen vande week. kreeg ik een appje door met een foto hem en een foto van de trainer van AJax, die 2 lijken wel wat op elkaar...quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Belgen steunen voortvluchtige militair Conings: 'Je hebt een hart van goud'
https://nos.nl/artikel/23(...)bt-een-hart-van-goud
Gewoon taseren die kidsquote:Op maandag 24 mei 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ook zo'n bericht gelezen vanmorgen van het AD geloof ik, dat er heel veel dieren werden binnengebracht bij asielen die waren mishandeld door kinderen, waarschijnlijk door Corona-verveling ofzo, en dat je die niet moet gaan slaan maar dat je met ze moet gaan praten.
Gewoon allebei doen
Nee dat werkt niet want ze zijn sielug en ouders en leraren moeten met ze in gesprek gaan.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort kinderen moeten gewoon naar kostscholen waar ze even goed (aka met harde hand) worden gekneed naar normaal..
ik kreeg filmpje waarbij, in een nieuwsbericht, belgie de hulp in schakelde van het buitenland en inzet leger; om vervolgens om te schakelen naar filmpje van marcherende whermacht troepenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen vande week. kreeg ik een appje door met een foto hem en een foto van de trainer van AJax, die 2 lijken wel wat op elkaar...
Nou hier niet. Ik werd gewoon nat met boodschappen doenquote:
Iedereen taserenquote:
Zwaar levenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Kut laptop leeg en lader ligt in een andere kamer.
Niet dit weekendquote:Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou hier niet. Ik werd gewoon nat met boodschappen doen
[..]
Iedereen taseren
Het is zondag² vandaag. Geen maandag.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dit weekendHet is toch maandag.
Kijk, dat krijg je ervan als je het woord 'volgende' weglaat.,
Mensen die dieren pijn doen zijn zelf beestenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Typisch weer hier, al die mensen die meer om beesten geven dan om mensen.
Adolf gaf ook meer om beesten dan om mensen.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die dieren pijn doen zijn zelf beesten
een beest dat meer om een beest gaf dan een mens..quote:Op maandag 24 mei 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Adolf gaf ook meer om beesten dan om mensen.
Toch minder vreten danquote:
"Sterkte in deze tijd. Doodgaan is voor losers, je bent toch geen loser?"quote:Op maandag 24 mei 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een beterschapskaartje te schrijven voor iemand die op de ic ligt, maar vind dat zo lastig
Verder dan "van harte beterschap" kom ik niet en dat staat al op de kaart zelf.
Iets met 'spoedig herstel' of 'hoop dat je snel herstelt'.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een beterschapskaartje te schrijven voor iemand die op de ic ligt, maar vind dat zo lastig
Ja begrijp ik. Waarom ligt de persoon op ic?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Kanker.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Waarom ligt de persoon op ic?
Ja nee, dat gaat niet gewaardeerd worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Sterkte in deze tijd. Doodgaan is voor losers, je bent toch geen loser?"
Beetje afhankelijk hoe goed je die persoon kent en of ze dit kunnen waarderen
Dan zou ik het houden op hopen op een spoedig herstel.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaat niet gewaardeerd worden.
Meer bewegen?quote:
ja hopelijk als ik straks weer werkquote:Op maandag 24 mei 2021 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zou ik het houden op hopen op een spoedig herstel.
[..]
Meer bewegen?
hoogachtend?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Afsluiten met groetjes is te blij en liefs is te intiem.
Haat aan kaarten schrijven.
Hartelijke groet.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe ga je naar je werk straks. Met de fiets, OV, Scooter of benenwagen??quote:
Ja herkenbaar hoor. In zo'n geval typ ik het meestal eventjes uit. En dan kun je nog wat schuiven en rommelen, schrappen, aanvullen. En er later nog een keertje naar kijken.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
En het is ook een fysieke kaart. Dus dan begin je een zin en denk je halverwege "wat wilde ik ook alweer zeggen" en dan mag je het niet verkloten want dan moet je een nieuwe kaart kopen.
Kipburgerquote:
Oehquote:Op maandag 24 mei 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee, een kip burger korean style
Groet, hartelijke groet, knuffel?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
fiets. woensdag wordt de swapfiets gebrachtquote:Op maandag 24 mei 2021 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe ga je naar je werk straks. Met de fiets, OV, Scooter of benenwagen??
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fiets. woensdag wordt de swapfiets gebracht
Ja, maar je beweegt iig naar je werk, Dat vind ik alquote:
nou ja ook al ga ik met scooterquote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar je beweegt iig naar je werk, Dat vind ik al![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
marktplaats ratings
"beter communiceren"
zegt iemand over mij die zelf niet met volzinnen praat en best onbeschoft is
neequote:Op maandag 24 mei 2021 17:33 schreef dud0r het volgende:
Je begint 1 juni toch? Kunnen we al een tafeltje reserveren bij je?
quote:
Ik flikker het nog liever weg dan dat ik dingen op marktplaats verkoop. Wat een drama was dat de laatste paar keerquote:Op maandag 24 mei 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
marktplaats ratings
"beter communiceren"
zegt iemand over mij die zelf niet met volzinnen praat en best onbeschoft is
An ben je nu wel toe aan een dutje zekerquote:
Dit. Van die mensen die aan de deur weer gaan lopen afdingen als je online al een prijs hebt afgesprokenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik flikker het nog liever weg dan dat ik dingen op marktplaats verkoop. Wat een drama was dat de laatste paar keer
Ja eens. Of weggeven.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik flikker het nog liever weg dan dat ik dingen op marktplaats verkoop. Wat een drama was dat de laatste paar keer
Meer van die mensen die het willen komen halen en dan niet opdagen maar je blijft er wel de halve middag voor thuis.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit. Van die mensen die aan de deur weer gaan lopen afdingen als je online al een prijs hebt afgesproken
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer van die mensen die het willen komen halen en dan niet opdagen maar je blijft er wel de halve middag voor thuis.
1 keer gehad dat iemand ging afdingen aan de deur. Toen heb ik de deur weer dicht gedaan. Zoek het maar uit dan. Niet mijn probleem dat je niet genoeg geld hebt meegenomen.
Die nemen ook lang niet alles aan hierquote:Op maandag 24 mei 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Laatste keer heb ik gewoon de kringloop gebeld.
ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op maandag 24 mei 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Beste manier om van een oude wasmachine af te komen is gewoon een nieuwe kopenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die nemen ook lang niet alles aan hier
Had een oude wasmachine. Die wilde ze niet hebben. Op marktplaats gezet. Gratis je moet alleen helpen dat ding van de trap af te tillen.
Meerdere mensen interesse en niemand die daadwerkelijk kwam op de afgesproken dagen. Ook niet meer reageren. Dus uiteindelijk na een week het ding maar naar de stort gebracht.
Dit probeer ik echt af te leren want ik slaap 's nachts dan toch altijd minder goed merk ik.quote:
Klassiekerquote:Op maandag 24 mei 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
@Haagsquote:
Niet?quote:
Klopt het is eigenlijk heel slecht om overdag te slapen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit probeer ik echt af te leren want ik slaap 's nachts dan toch altijd minder goed merk ik.
Ik ook niet. In september eerst de Hongaarse toerismesector maar eens steunen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen plannen om naar Thailand te gaan.
zegt wie?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt het is eigenlijk heel slecht om overdag te slapen.
Ik ging sowieso nietquote:Op maandag 24 mei 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
zie je, daarom gaat het zolang duren allemaal. omdat jullie niet gaan
Miljonaire’s shortbread?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dunno..
liefst iets dat mij morgen multimiljonair maakt
ik heb geen vakantieplannen.. ondanks dat ik wel graag zou willenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen plannen om naar Thailand te gaan.
Om nou tien kilo goud te gaan kauwenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dunno..
liefst iets dat mij morgen multimiljonair maakt
Er zijn ook mensen die zichzelf aanleren om alleen korte dutjes te doen. Schijnt ook goed te werkenquote:
Als je peuter of bejaard bentquote:Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je om 0700 opstaat kan je best ff in de middag slapen toch?
In ieder geval na 2145, dan piek ik vandaag volgens co-starquote:
Ja!quote:
Als het mij om wat voor reden overkomt voel ik mij altijd 3x belabberd daarna en slaap ik 's nachts pas om een uur of 4... dus nee... geen dutjes, ook geen hele korte. Kan ik beter ff 10 minuten mediteren of zo.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zichzelf aanleren om alleen korte dutjes te doen. Schijnt ook goed te werken
Maar die mensen slapen ‘s nachts ook maar kort.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als het mij om wat voor reden overkomt voel ik mij altijd 3x belabberd daarna en slaap ik 's nachts pas om een uur of 4... dus nee... geen dutjes, ook geen hele korte. Kan ik beter ff 10 minuten mediteren of zo.
Kleine letter cquote:Op maandag 24 mei 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De man van gisteravond voldeed niet?
ik heb geleerd dat het al helpt als je ipv gratis bv bieden opgeeft..quote:Op maandag 24 mei 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
nehhh mehhhh en dan op je 50e een hartaanval?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die mensen slapen ‘s nachts ook maar kort.
Tussen de 7 en 9 uur, volgens The Body van Bill Brysonquote:Op maandag 24 mei 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nehhh mehhhh en dan op je 50e een hartaanval?
Weet niet meer waar ik dat ooit las, maar ook al denk je weinig slaap nodig te hebben dat het nog steeds niet gezond is als je maar een uur of 4/5 slaapt per nacht....
Heb ik ook weleens gelezen. Ook mensen die zeggen aan vijf uur genoeg te hebben moeten eigenlijk de 8 uur proberen te halen.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nehhh mehhhh en dan op je 50e een hartaanval?
Weet niet meer waar ik dat ooit las, maar ook al denk je weinig slaap nodig te hebben dat het nog steeds niet gezond is als je maar een uur of 4/5 slaapt per nacht....
Dat vind ik zeer kortquote:Op maandag 24 mei 2021 18:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik slaap wel redelijk lang 's nachts, ook wel met dutje, maar ik kom slecht in slaap. Lig vaak eerst een dik half uur wakker.
Ja dat las ik ook... daar zit mijn 'optimus' ook ongeveer, meer dan 9 wordt ik ook 'ziek' van en ben ik ook niet vooruit te branden.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 9 uur, volgens The Body van Bill Bryson
In de praktijk slaap ik ongeveer 7 uur. Maar ik merk dat het te weinig is.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook... daar zit mijn 'optimus' ook ongeveer, meer dan 9 wordt ik ook 'ziek' van en ben ik ook niet vooruit te branden.
Soms ook wel een uur maar ik slaap normaal vrijwel direct dus dan is een half uur ook wel lang.quote:
ja zwemmen we wel weer wegquote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bijna belangrijkste vergeten![]()
zand in je bikini
Lijkt mij zaligquote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms ook wel een uur maar ik slaap normaal vrijwel direct dus dan is een half uur ook wel lang.
Ja ik ook, rond de zeven uur.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de praktijk slaap ik ongeveer 7 uur. Maar ik merk dat het te weinig is.
Same, ik wil eigenlijk net iets meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de praktijk slaap ik ongeveer 7 uur. Maar ik merk dat het te weinig is.
Maar heb je er al één?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben die Snollebollekes juichcape reclame nu alweer helemaal ZAT.
Daar zag ik ook gewoon nooit de lol vanquote:Op maandag 24 mei 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nooit een hele nacht door kunnen halen zonder me echt helemaal kut te voelen. Heb nooit begrepen hoe anderen dat doen. Tenzij ik op de een of andere manier op adrenaline moet, maar normaal gesproken dus niet.
Door proef ondervindelijke bevinding ben ik er achter dat je echt niet dood gaat van een nacht geen slaap of uurtje of 2 slaap. Kan je ook gewoon mee werken. Moet je alleen niet langere tijd doenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger kon ik op zes uur slaap top functioneren.
Tegenwoordig meestal wel een uurtje meer
Ik acht de kans dat ik dat ga kijken zeer klein.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, wat trek je anders aan bij de GP van Zandvoort.
[ afbeelding ]
neee gewoon neee... Ik hoop daar op de tribune te zitten en wil graag ook weer levend naar huis en niet het wereldnieuws halen....quote:Op maandag 24 mei 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, wat trek je anders aan bij de GP van Zandvoort.
[ afbeelding ]
Denk dat als je niet van top tot teen in het oranje gaat dat je nog het meest opvaltquote:Op maandag 24 mei 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neee gewoon neee... Ik hoop daar op de tribune te zitten en wil graag ook weer levend naar huis en niet het wereldnieuws halen....
Ik vrees vooral 'naar links..... naar rechts.....' taferelen. Trek die gast nietquote:Op maandag 24 mei 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat als je niet van top tot teen in het oranje gaat dat je nog het meest opvalt![]()
Ik moet ook nog even een oranje jurkje scoren.
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees vooral 'naar links..... naar rechts.....' taferelen. Trek die gast niet
Ik kan me wel goed vinden in die oude man in die reclame 'pokkeherrie'quote:Op maandag 24 mei 2021 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik had niet echt iets tegen hem maar na deze irritante reclame wel.
Ik vind het stiekem best tof als zo'n hele tribune vol oranje van links naar rechts gaatquote:
En dan alleen het stukje van 0.30-0.33quote:
Niet gekliktquote:
Is gewoon d0dur hoor.quote:
DEN PAMAquote:Op maandag 24 mei 2021 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Zou ook niet klikken hoor als je het nog niet kent, het is echt kut.
Ik trek de muziek gewoon nietquote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best tof als zo'n hele tribune vol oranje van links naar rechts gaat
Nee ik ben er verder ook geen fan van hoorquote:Op maandag 24 mei 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik trek de muziek gewoon niet![]()
Maar met elkaar hard gaan is wel leuk maar dan niet in een Snollebollekes setting
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
yeah, right...
https://www.nu.nl/klopjac(...)e-visser-blijkt.html![]()
Jij doelde denk ik op deze...quote:Op maandag 24 mei 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik ben er verder ook geen fan van hoor![]()
Zou niet naar een Snollebollekes optreden gaan ofzo
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij doelde denk ik op deze...
Ik denk dan alleen maar... 'wat als die hele tribune in elkaar dendert'![]()
Ja om 06.00 uur 's ochtends al.quote:
omdat het goed isquote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is die achterlijke alcoholregel nog actief
Oh die vergeet ik steeds maar komt mss omdat ik niet drink.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Welke regel?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Het is gewoon kut dat je als je laat thuiskomt je niet nog even boodschappen kunt doen en een flesje wijn kunt halen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die vergeet ik steeds maar komt mss omdat ik niet drink.
Geen last van.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat je als je laat thuiskomt je niet nog even boodschappen kunt doen en een flesje wijn kunt halen.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nou even snel naar de appie rennen dan maar
Nep-rockerquote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
De Italiaanse zanger Damiano David, die zaterdag met zijn groep Maneskin het Eurovisie Songfestival won, is negatief getest op het gebruik van drugs. Dat heeft de European Broadcasting Union (EBU), die het Eurovisie Songfestival organiseerde, maandag laten weten.
https://www.nu.nl/songfes(...)GSNzpEwo1JPV-SBhqyMs
Met wat?quote:
Vreemde maaltijd van de Chinees?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoekjes. Had nog nét genoeg melk en boter.
Met sigarenpeuken?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoekjes. Had nog nét genoeg melk en boter.
Dat is er toch allang af?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na acht uur geen alcoholverkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |