SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Wordt de kabelbaan hier wel regelmatig gecontroleerd en zo ja door wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Tap tap tap
omg ben je bij Hudson geweest?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker![]()
helaas niet net zon mooie plek als kijkduin
goede vraag jaquote:Op maandag 24 mei 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt de kabelbaan hier wel regelmatig gecontroleerd en zo ja door wie?
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellenquote:
Nee is goed voor de rustquote:Op maandag 24 mei 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellen
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas kun je mij een schop onder mijn kont komen geven, zit nog niet eens aan de helft van mijn stappen en ben ook het opruimen al aan het uitstellen
Maar ik moet nog allemaal stofzuigen en poetsen en zulk soort ongeinquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Wasgoed kan morgen wel, douchen is wel genoeg moeite voor vandaag.
waarom moet dat?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet nog allemaal stofzuigen en poetsen en zulk soort ongein
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de weekquote:
oh ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de week
Ja zo, eerst even kaneelbroodje oppeuzelenquote:
Ga je sociaal doen?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het wel een beetje netjes moet zijn voor de visite van de week
Moet verjaren ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |