abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 13:37:29 #76
5428 crew  miss_sly
pi_199694156


Janssen, dus ik ben klaar *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 31 mei 2021 @ 13:52:58 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199694334
Bepfizerd!

5 juli de tweede.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 31 mei 2021 @ 14:21:11 #78
46794 Berkery
Fat bastard
pi_199694706
Eerste lading Moderna binnen, 5 juli deel 2
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_199696846
Moderna gekregen. Schijnt minder bijwerkingen te hebben bij mensen die allergisch zijn voor antibiotica.
Heel gek, binnen een paar minuten na de prik ging mijn speekselproductie flink omhoog, loop nog net niet te kwijlen :)
  maandag 31 mei 2021 @ 17:58:32 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199696905
Tweede Pfizer gehad hier

Ik was één van de laatste voor de grote prikhal in Schiedam vandaag bleek, om kwart over vier kon daar het slot op de deur.

Nu hopelijk minder bijwerkingen dan van de eerste
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 mei 2021 @ 20:45:21 #81
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199699423
Weet iemand welk nummer er gebeld kan worden als een online gemaakte afspraak verdwenen is uit het account? Geen bevestiging via de mail of sms gehad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 31 mei 2021 @ 20:47:11 #82
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199699451
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:58 schreef Molo het volgende:
Tweede Pfizer gehad hier

Ik was één van de laatste voor de grote prikhal in Schiedam vandaag bleek, om kwart over vier kon daar het slot op de deur.

Nu hopelijk minder bijwerkingen dan van de eerste
Bij mij kwamen ze een dag later }:| spierpijn en doodmoe.

Nu weer allemaal over *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 20:55:41 #83
5428 crew  miss_sly
pi_199699579
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:45 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand welk nummer er gebeld kan worden als een online gemaakte afspraak verdwenen is uit het account? Geen bevestiging via de mail of sms gehad.
0800-7070
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 31 mei 2021 @ 21:11:58 #84
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199699831
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

0800-7070
Thanks ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199713634
zo gisteren 1ste shotje moderna gekregen in rijswijk,
grote priklocatie. erg druk, maar strak georganiseerd.

alleen een pijnlijke schouder, verder gelukkig geen bijwerkingen :)
pi_199720800
Rond het middaguur vandaag m'n eerste Pfizer vaccinatie gekregen.
Was prima geregeld, rustig, toen ik weer weg kon was het aanzienlijk drukker.
Vooralsnog alleen last van m'n arm op prikplek, spierpijn bij bepaalde bewegingen.

Hopelijk blijft het daarbij :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_199721042
Vorige week vrijdag geprikt met Janssen. Weinig bijwerkingen gehad. De volgende dag lichte hoofdpijn en spierpijn, welke verdwenen met een dosis paracetamol.
pi_199725067
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:58 schreef Molo het volgende:
Tweede Pfizer gehad hier

Ik was één van de laatste voor de grote prikhal in Schiedam vandaag bleek, om kwart over vier kon daar het slot op de deur.

Nu hopelijk minder bijwerkingen dan van de eerste
En?
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 juni 2021 @ 22:57:58 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199725106
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

En?
Twee dagen niet lekker en spierpijn en gewrichtspijn overal. Maar wordt al stuk minder nu.
Vorige keer begon het heftigste vier dagen later dus ben nog huiverig daarvoor maar als dit het is voel ik me gezegend

Autoimmuunziekte hier wat het wel anders maakt dan voor de gemiddelde mens hoor. Om me heen hoor ik aanzienlijk minder bijwerkingen qua duur en hevigheid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199725670
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was vorige week woensdag dat ik op de seh terecht kwam. Pijnlijk rechter been, kuit ook duidelijk dikker dan links. En omdat dat tromboseverhaal van Janssen en Astrazenica in mijn hoofd zat wilde ik niet naar de huisarts, want het leek mij hoogst idioot als ik nu trombose zou hebben. Dus dat was het absoluut niet.

Dat was het wel :') Uiteindelijk maar een afspraak bij de ha gemaakt omdat ik een heel erg pijnlijke voet niet meer kon plaatsen onder 'waarschijnlijk spier verrekt/scheurtje'.

Spoedarts zei dat hij niet kon uitsluiten dat het vaccin een rol heeft gespeeld. Maar de gevreesde trombose door de vaccinatie, die super zeldzame bijwerking, die geeft ook een tekort aan bloedplaatjes. Dat heb ik niet.
De kans dat dit toeval is is natuurlijk een miljoen keer kleiner dan dat het met het vaccin te maken heeft... Overal duiken verhalen op over trombose na vaccinaties. En hoeveel tromboses heb jij in je hele leven hiervoor gehad?

En dan 8 dagen na vaccinatie ineens wel?

Ik zet al het geld wat ik heb en al mijn bezittingen in dat het wel met de vaccinatie te maken heeft.

Goed, hoe gaat het nu verder? Geen permanente schade door opgelopen? En nog andere klachten?
pi_199726499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:43 schreef matigeuser het volgende:

[..]

De kans dat dit toeval is is natuurlijk een miljoen keer kleiner dan dat het met het vaccin te maken heeft... Overal duiken verhalen op over trombose na vaccinaties. En hoeveel tromboses heb jij in je hele leven hiervoor gehad?

En dan 8 dagen na vaccinatie ineens wel?


Ik zet al het geld wat ik heb en al mijn bezittingen in dat het wel met de vaccinatie te maken heeft.

Goed, hoe gaat het nu verder? Geen permanente schade door opgelopen? En nog andere klachten?
Tja, wil niet zeggen dat er een causaal verband is
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een auto-ongeluk gehad, maar stel dat ik die in de week na vaccinatie wel krijg, is het vaccin dan de oorzaak?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199726646
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:43 schreef matigeuser het volgende:

De kans dat dit toeval is is natuurlijk een miljoen keer kleiner dan dat het met het vaccin te maken heeft... Overal duiken verhalen op over trombose na vaccinaties. En hoeveel tromboses heb jij in je hele leven hiervoor gehad?

En dan 8 dagen na vaccinatie ineens wel?

Ik zet al het geld wat ik heb en al mijn bezittingen in dat het wel met de vaccinatie te maken heeft.

Goed, hoe gaat het nu verder? Geen permanente schade door opgelopen? En nog andere klachten?
Nooit trombose gehad, komt ook niet in familie voor en echt heel actief. Ik zit ook niet uren achter elkaar of zo. Ook niet obees oid.

En nu halen ze Janssen ineens uit het vaccinatieprogramma voor onder de 60. Het zal allemaal wel toevallig wezen, maar toch. (niet dat ik bedoel dat dat met mij t emaken heeft :D maar er zullen wel meer signalen zijn geweest waardoor ze dit nu wel besloten)

Geen permanente schade kan je nog niet zeggen. Post-trombotisch syndroom kan nog tot 2 jaar na de trombose ontwikkelen -O- Daarvoor nu dus een steunkous en nu ben ik een zeurkous geworden omdat dat echt heel rot is met dit weer :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199726661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:47 schreef Wantie het volgende:

Tja, wil niet zeggen dat er een causaal verband is
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een auto-ongeluk gehad, maar stel dat ik die in de week na vaccinatie wel krijg, is het vaccin dan de oorzaak?
Volgens de spoedarts: grote kans dat het toevallig was, maar we kunnen niet uitsluiten dat het vaccin het laatste zetje in de cascade van stolling heeft gegeven.

Dus ik ga zelf ook maar voor toevallig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:36:08 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_199726769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Twee dagen niet lekker en spierpijn en gewrichtspijn overal. Maar wordt al stuk minder nu.
Vorige keer begon het heftigste vier dagen later dus ben nog huiverig daarvoor maar als dit het is voel ik me gezegend

Autoimmuunziekte hier wat het wel anders maakt dan voor de gemiddelde mens hoor. Om me heen hoor ik aanzienlijk minder bijwerkingen qua duur en hevigheid
Ik heb met je te doen ..hopelijk blijft het meevallen, ik duim voor je :*
Ik ben ook huiverig voor de 2e..was zo fakking ziek van de 1e..maar idd net wat je aangeeft autoimmuun ziekte hier ook wat het niet handiger maakt, wat wel een extra drijfveer is voor mij al die tijd om corona niet op te lopen.
Ik kreeg trouwens gisteren weer een oproep brief binnen :') ze zijn een beetje dubbel bezig met bepaalde groepen.
Zullen vast wel meer mensen hebben gok ik..qua tekst dekt de GGD zich in..gewoon weggooien staat er al in :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:41:51 #95
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_199726812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nooit trombose gehad, komt ook niet in familie voor en echt heel actief. Ik zit ook niet uren achter elkaar of zo. Ook niet obees oid.

En nu halen ze Janssen ineens uit het vaccinatieprogramma voor onder de 60. Het zal allemaal wel toevallig wezen, maar toch. (niet dat ik bedoel dat dat met mij t emaken heeft :D maar er zullen wel meer signalen zijn geweest waardoor ze dit nu wel besloten)

Geen permanente schade kan je nog niet zeggen. Post-trombotisch syndroom kan nog tot 2 jaar na de trombose ontwikkelen -O- Daarvoor nu dus een steunkous en nu ben ik een zeurkous geworden omdat dat echt heel rot is met dit weer :')
@Isabeau!!!!! Wat een horror verhaal ;( mooi kak dus..
Sterkte..dat lijkt me wel flink schrikken. En ja steunkous met dit weer is mega kak..dus even klagen mag best *) hoop in iedergeval dat blijvende schade je bespaart blijft :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:56:10 #96
1234 HiZ
Istanbullu
pi_199726905
quote:
11s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:08 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Gekozen voor gegevens niet delen?
Bij mij staat het ook niet..had gekozen voor gegevens niet delen..alsnog gek dat het niet in mijn dossier komt.
Het RIVM geeft geen prikken, dus als jij kiest voor niet delen mogen ze ook echt niet weten dat je een prik hebt gehad.
Keuzes hebben echte gevolgen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:12:58 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_199728316
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het RIVM geeft geen prikken, dus als jij kiest voor niet delen mogen ze ook echt niet weten dat je een prik hebt gehad.
Keuzes hebben echte gevolgen.
ja die wist ik inmiddels al. En is helemaal prima. :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_199728710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, wil niet zeggen dat er een causaal verband is
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een auto-ongeluk gehad, maar stel dat ik die in de week na vaccinatie wel krijg, is het vaccin dan de oorzaak?
Komaan joh, zo naïef kun je niet zijn.

Ga eens googelen op covid-vaccinaties en trombose en je komt ontzettend veel verhalen tegen. Onofficieel nog veel meer dan officieel.

Je hebt in theorie gelijk, er hoeft geen causaal verband te zijn. Het kan toeval zijn. Maar het is overweldigend meer waarschijnlijk dat de vaccinatie er wel wat mee te maken heeft.

Nogmaals, het is een mogelijk bijverschijnsel. En, ik weet niet hoe oud Isabeau is maar ik zeg even 40 jaar. Dan is mevrouw 14.600 dagen op deze planeet. Zonder trombose. Dan neemt ze een vaccinatie met trombose als mogelijke bijwerking en dan 8 dagen later krijgt ze een trombose.

En dan zijn er mensen die zeggen 'zal wel toeval zijn?'

Dat is reinste naïviteit. Draai het om. Het 'zal wel de vaccinatie zijn'. Ook al is dat niet 100% zeker. Wel, 99.999%. Genoeg om al je geld op in te zetten in ieder geval. Betere odds krijg je niet.
pi_199730546
Eerste Pfizer zit erin *O*
pi_199731304
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:45 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Komaan joh, zo naïef kun je niet zijn.

Ga eens googelen op covid-vaccinaties en trombose en je komt ontzettend veel verhalen tegen. Onofficieel nog veel meer dan officieel.

Je hebt in theorie gelijk, er hoeft geen causaal verband te zijn. Het kan toeval zijn. Maar het is overweldigend meer waarschijnlijk dat de vaccinatie er wel wat mee te maken heeft.

Nogmaals, het is een mogelijk bijverschijnsel. En, ik weet niet hoe oud Isabeau is maar ik zeg even 40 jaar. Dan is mevrouw 14.600 dagen op deze planeet. Zonder trombose. Dan neemt ze een vaccinatie met trombose als mogelijke bijwerking en dan 8 dagen later krijgt ze een trombose.

En dan zijn er mensen die zeggen 'zal wel toeval zijn?'

Dat is reinste naïviteit. Draai het om. Het 'zal wel de vaccinatie zijn'. Ook al is dat niet 100% zeker. Wel, 99.999%. Genoeg om al je geld op in te zetten in ieder geval. Betere odds krijg je niet.
Daarmee blijft de kans op trombose nog altijd een stuk kleiner dan de kans op Corona.
En de kans dat het soort trombose wat zij heeft dodelijk afloopt is ook weer een stuk kleiner dan de kans dat een coronabesmetting dodelijk afloopt.

Het blijft een loterij, maar ik weet wel op welk risico ik mijn geld inzet.

Heb ingezet, eigenlijk. Ben jonger dan 60, AZ gehad toen dat nog aan die groep werd gegeven en…. geen trombose.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')