Blijkbaar niet goed genoegquote:
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg
Daar komt bij 'Lekker genieten''gooi deze troep op facebook en laat ons met rust
VIESMAD!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2021 13:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg
Daar komt bij 'Lekker genieten''gooi deze troep op facebook en laat ons met rust
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Laatst naar de mac geweest om muntthee te drinken, zaten daar OOK van die luizen in de thee
Eens. Echt de meest ranzige theequote:Op zondag 23 mei 2021 13:48 schreef okselzweet het volgende:
Muntthee is toch wel één van de goorste dingen die er bestaan
Niet al sinds 10:15 aan de halve liters zitten
Waarom giet je die thee dan niet door een oersimpele ouderwetse zeef?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik maak dus altijd verse muntthee, want heb een muntplant in de tuin staan. Honing erin, lekker genieten![]()
Maar daar zitten altijd van die bladluizen op. En hoe goed je ook spoelt, er blijven altijd wat van die luizen op zitten.
Dus dan maak je die thee, en zie je weer van die dooie luizen drijven
Klacht: luizen die niet honoreren dat ik rustig thee wil drinken zonder ze te consumeren en derhalve even bedenken om op te sausen
Men wil tegenwoordig veel koffie en thee drinken valt me op. Zelf zit ik ook liever aan een despo of een wodka ginger ale.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:48 schreef okselzweet het volgende:
Muntthee is toch wel één van de goorste dingen die er bestaan
Niet al sinds 10:15 aan de halve liters zitten
ik stuur je volgende week trouwens een DM. Kan nu nog niet versturen. Tenminste als ik het goed had had je mij een DM gestuurdquote:
Kloptquote:Op zondag 23 mei 2021 14:52 schreef Liekedb het volgende:
[..]
ik stuur je volgende week trouwens een DM. Kan nu nog niet versturen. Tenminste als ik het goed had had je mij een DM gestuurd
bedankt habibtiquote:Op zondag 23 mei 2021 14:53 schreef Liekedb het volgende:
[..]
ic toch goed jongen. Ik vind het geen probleem
Luister, dat heb ik allang gedaan, maar die luizen glippen er doorheen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:13 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waarom giet je die thee dan niet door een oersimpele ouderwetse zeef?
Voorbeeld nr. 1000.0000 van mensen die de simpelste oplossingen links laten liggen die "vroegah" doodnormaal waren.
https://www.hema.nl/koken(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Vertel eens hoe wel dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Heet water over munt gieten is geen muntthee maken.
Dan weet je het verschil niet tussen een zeef en een vergiet.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Luister, dat heb ik allang gedaan, maar die luizen glippen er doorheen.
Misschien moet jij de jassen van de kids eens apart hangen op school Ahmed, het is maar een idee, net zoals dat je je je smerige sokken niet in bed laat liggenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Tuurlijk Fatimamisschien moet je eens een keer je haren wassen vies zwijn.
Hier mijn zeef, als je dit een vergiet noemt ben je niet lekkerquote:Op zondag 23 mei 2021 17:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan weet je het verschil niet tussen een zeef en een vergiet.
Een echte zeef laat alleen maar water door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |