SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze post strookt niet met je ondertitel
K ga je niet bellen :pquote:Op zondag 23 mei 2021 13:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben al de hele ochtend belletjes aan het plegen, dm mijn nummer wel even
Ik moest het even opzoeken. Staat raar vind ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo'n ringetje onder binnenkant bovenlip, echt heel lelijk.
Neem een hondquote:
Neem een katquote:Op zondag 23 mei 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heben we het al over gehad toch :p. Kan niet
Een slang?quote:
frituur een bitterbal en doe er een lijntje omquote:Op zondag 23 mei 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heben we het al over gehad toch :p. Kan niet
Zeker bij iemand die zovaak op tv is, maargoed ieder z'n dingquote:Op zondag 23 mei 2021 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken. Staat raar vind ik.
Taart met ledverlichting maken voor GRMBLquote:Op zondag 23 mei 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet. Heb k wel vaker. Misschien nu extra o.dat je allemaal mensen buiten samen ziet
Binnenkort lekker weer onder de mensen op het werkquote:Op zondag 23 mei 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet. Heb k wel vaker. Misschien nu extra o.dat je allemaal mensen buiten samen ziet
Heeft ze die nodig?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk een lief vriendinnetje voor bitterbal
Ah dat is niet leukquote:Op zondag 23 mei 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze is een beetje alleen en eenzaam.
Huehue?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Binnenkort lekker weer onder de mensen op het werk
ja dat maakt ook wel verschil iddquote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Binnenkort lekker weer onder de mensen op het werk
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon in je hoodie stoppen en ermee rond lopen. Vinden ze lekker warmquote:
Ik zie haar nooit op tv. Misschien komt dat omdat ik geen tv kijk 🤔🤔🤔quote:Op zondag 23 mei 2021 14:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker bij iemand die zovaak op tv is, maargoed ieder z'n ding
Hallo mevrouwtje liefbaarquote:
dud0rquote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon in je hoodie stoppen en ermee rond lopen. Vinden ze lekker warm
[..]
Ik zie haar nooit op tv. Misschien komt dat omdat ik geen tv kijk 🤔🤔🤔
[..]
Hallo mevrouwtje liefbaar
Zo dan dat is wel heftig zeg, zelfs een kabelbaan is niet veiligquote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Flory het volgende:
Cabine van kabelbaan stort neer bij Lago Maggiore in Italië: minstens 5 doden https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210523_94354284
oh wat ergquote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Flory het volgende:
Cabine van kabelbaan stort neer bij Lago Maggiore in Italië: minstens 5 doden https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210523_94354284
Giro hierzoquote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijken jullie ook Feyenoord - Fc Utrecht?
Voorbeschouwing F1quote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Oja dat is er ook op, dat kijk ik eigenlijk bijna nooitquote:
nee ik heb geen espn, feyenoord nog voor met 1-0quote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit jaquote:
Ik kijk graag wielrennen, maar de giro heeft me nooit echt kunnen boeienquote:
Afschuwelijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:09 schreef Flory het volgende:
2-0 gewonnenquote:Op zondag 23 mei 2021 14:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik heb geen espn, feyenoord nog voor met 1-0
Sinds Corona kijk ik best veel koersquote:Op zondag 23 mei 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk graag wielrennen, maar de giro heeft me nooit echt kunnen boeien
Ik heb nu een abo genomen op GCN+quote:
hmm ik ben voor Ajax, maar gefelicteerd en succes in Europaquote:
Ik voor Fc Groningen..quote:Op zondag 23 mei 2021 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ik ben voor Ajax, maar gefelicteerd en succes in Europa
Voorlopig toch geen concurrentie voor de landstitel
quote:Op zondag 23 mei 2021 14:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
......................................[ afbeelding ]
Zekerquote:
Gaaf!quote:Op zondag 23 mei 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu een abo genomen op GCN+
dus ik kan nu echt de meest obscure kermiskoersjes van overal kijken
Volgens mij is dat ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik hou het maar bij de eurosport player.
Moet ik ook nog doen eigenlijk. Maar heb er helemaal geen zin inquote:
Ja ik heb net even gekeken, kende het niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ongeveer hetzelfde.
CGN en Eurosport werken samen
Lekkerrrrquote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aioli met gerookte zalm en stokbrood ;P
zat ik in de buurtquote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aioli met gerookte zalm en stokbrood ;P
Vind het een naar mannetje maar dit gun ik hem nou ook weer nietquote:
Gisteren ja.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel echt schattigquote:Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een roodborstje in de tuin hoppen die gisteren het nest verlaten heeft
De rest zit nog in het nestje?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is ook leuk om te kijken
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/vijver
Is wel leuk om af en toe te kijken op die site..quote:
Nestje zit in de schuur en ik kan niet zien hoeveel er in zitten.quote:
En vrolijkquote:
Dat is een groene bootquote:Op zondag 23 mei 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat het is maar er kwam weer iets voorbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/HDk7KT9
En dat vaart zomaar langs je huisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Scheepsbouwer IHC bouwt krachtigste baggerschip ter wereld
Scheepsbouwer IHC heeft vanochtend de Spartacus te water gelaten in Krimpen aan den IJssel. De Spartacus is een snijkopzuiger, een baggerschip dat door stenige zeebodem heen kan snijden en zo tot 45 meter diep kan baggeren.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ter-wereld~ab35b61d/
TER WERELD![]()
En jij zit er met je neus opquote:Op zondag 23 mei 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Scheepsbouwer IHC bouwt krachtigste baggerschip ter wereld
Scheepsbouwer IHC heeft vanochtend de Spartacus te water gelaten in Krimpen aan den IJssel. De Spartacus is een snijkopzuiger, een baggerschip dat door stenige zeebodem heen kan snijden en zo tot 45 meter diep kan baggeren.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ter-wereld~ab35b61d/
TER WERELD![]()
Proefrit zou ik sowieso wel doen. Misschien fiets die niet eens fijnquote:Op zondag 23 mei 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel of ik een proefrit moet maken of gewoon kan bestellen
Ja kan ik wel doen, dinsdag er heen gaanquote:Op zondag 23 mei 2021 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Proefrit zou ik sowieso wel doen. Misschien fiets die niet eens fijn
Maar ik bestel dan ook niet gauw zoiets online
Waarom niet bij een fiets winkel kijken?
het eten?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:32 schreef Karzai het volgende:
maar ik vind het allemaal vrij matig allemaal voor wat het kost
bij decathlon hebben ze wel goede fietsen voor weinig geldquote:Op zondag 23 mei 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja moet wel een fiets ofzo. savonds door die tunnel lopen zie ik niet zitten
eensquote:Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat F1 gedoe is net zo spannend als naar een groeiende cactus kijken.
als je niet veel fietst nu is proefrit wel verstandig denk ikquote:Op zondag 23 mei 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel of ik een proefrit moet maken of gewoon kan bestellen
fiets vrijwel nooitquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als je niet veel fietst nu is proefrit wel verstandig denk ik
Dan is een proefrit wel handig.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is een proefrit wel handig.
Misschien kan @:flory dan een gifje voor je maken zoals @:shiitake ook heeft. Alleen. Dan met een fietsende bitterbal
Nou nog in formaat smiley en bewegende wieltjes en klaarquote:
Zal het onthouden voor als ik weer in een crea bui benquote:Op zondag 23 mei 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nog in formaat smiley en bewegende wieltjes en klaar
Ben je in Monaco?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat F1 gedoe is net zo spannend als naar een groeiende cactus kijken.
Geneuzelquote:Op zondag 23 mei 2021 16:35 schreef Flory het volgende:
Na cocaïnerel op Eurovisiesongfestival: Italiaanse winnaar zal drugstest laten afnemen https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210523_95131625
Man3 wat een gedoe weer
quote:
Twee of drie jaar geleden zat mijn zwager daar op een jacht, hele ruim vol babes voor na de wegstrijdquote:
heb je nog een gesigneerd slipje?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Twee of drie jaar geleden zat mijn zwager daar op een jacht, hele ruim vol babes voor na de wegstrijd
Swapfiets niets voor jouquote:Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb jij je nieuwe fiets gekocht?
hoe vaak denk je dat ding te gebruiken?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook naar gekeken maar msischien weer te duur
Dat kan je zelf wel doen afhankelijk van de soort fietsquote:Op zondag 23 mei 2021 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe vaak denk je dat ding te gebruiken?
een gekochte fiets moet je ook onderhouden he..
ja voor werk. dus das denk ik zon 4 keer keer per weekquote:Op zondag 23 mei 2021 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe vaak denk je dat ding te gebruiken?
een gekochte fiets moet je ook onderhouden he..
Superfietsenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb jij je nieuwe fiets gekocht?
Dan is een swapfiets zo gek nog niet denk ik. Heb je het minste gezeik mee.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor werk. dus das denk ik zon 4 keer keer per week
ja 13,50 per maand zie ik en natuurlijk eigen risco als die wordt gestolenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is een swapfiets zo gek nog niet denk ik. Heb je het minste gezeik mee.
Kwestie van goed op slot doen. Zie er hier best veel studenten op rondfietsen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 13,50 per maand zie ik en natuurlijk eigen risco als die wordt gestolen
is toch veel beter om gewoon eigen fiets te hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwestie van goed op slot doen. Zie er hier best veel studenten op rondfietsen.
Keer minder sushi per maand en je hebt het er al uit.
groot voordeel voorvelen zal zijn dat als hij defect is je kan bellen en je fiets gewisselt wordt..quote:Op zondag 23 mei 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch veel beter om gewoon eigen fiets te hebben?
je hebt mijn avontuur van gisteren toch gelezenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet niet hoe lang je op een neer moet rijden; maar een GoSharing scooter kan dan ook nog natuurlijk. Neem aan dat je erin Rotterdam ook over struikelt.
Natuurlijk. Op de langere termijn een stuk goedkoper.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch veel beter om gewoon eigen fiets te hebben?
Uiteraard; maar er is vast wel een smaakje scooter die wel bij jou neergezet mag worden toch. Alleen hier rijden er al 2-3 verschillende dingen rond.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt mijn avontuur van gisteren toch gelezen
die eerste geberutenis is wel erg specifiekquote:Op zondag 23 mei 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk. Op de langere termijn een stuk goedkoper.
Alleen zie ik bij jou wel gebeuren dat een van onderstaande dingen je overkomt:
- de tweedehands fiets toch gestolen is en je op het terras de rechtmatige eigenaar tegenkomt
- je 2x een lekke band hebt de eerste maand en dan toch gaat lopen
- je voorwiel gestolen wordt
- het stuur afbreekt
ja 2 denk ik aan mijn kant maar ze staan niet altijd voor de tunnel en dat gaat denk ik ook aantikken.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteraard; maar er is vast wel een smaakje scooter die wel bij jou neergezet mag worden toch. Alleen hier rijden er al 2-3 verschillende dingen rond.
Over zo'n Maaspaling heenrijden waardoor het voorwiel weg slipt.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk. Op de langere termijn een stuk goedkoper.
Alleen zie ik bij jou wel gebeuren dat een van onderstaande dingen je overkomt:
- de tweedehands fiets toch gestolen is en je op het terras de rechtmatige eigenaar tegenkomt
- je 2x een lekke band hebt de eerste maand en dan toch gaat lopen
- je voorwiel gestolen wordt
- het stuur afbreekt
Ik heb het idee dat swapfietsen ook iets minder gestolen worden; die hebben sowieso 2 sloten als ik me niet vergis. En als je dan nog een leuk slot erbij koopt dan is het sowieso teveel moeite om te jatten.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die eerste geberutenis is wel erg specifiek
aannemelijk iddquote:Op zondag 23 mei 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over zo'n Maaspaling heenrijden waardoor het voorwiel weg slipt.
Mijn broeken beginnen vaak te scheuren aan de hoekjes van de achterzakken. Zag dat er bij één broek al een flink gaatje zitquote:
Beter een scheur in je broek, dan een broek in je scheurquote:
Kun je niet stilzitten als je op de bank zit?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen vaak te scheuren aan de hoekjes van de achterzakken. Zag dat er bij één broek al een flink gaatje zit
EuroParcs in Susteren, Limburg. Pizza's besteld bij Domino's in Maaseikquote:
Hmm, het is meer dat daar de meeste trekkrachten huehue op staan.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet stilzitten als je op de bank zit?
Exotischquote:Op zondag 23 mei 2021 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
EuroParcs in Susteren, Limburg. Pizza's besteld bij Domino's in Maaseik
smac? die blikken rommel is dat toch?quote:
Lekker swappenquote:
Die heeft bij elk werkwoord perverse gedachtenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
prima, zolang je US niet tegen komt.. die heeft er wat perverse gedachte bij
hij moet duidelijk weer eens naar de dames van lichte zedenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft bij elk werkwoord perverse gedachten
Is dat gewoon vrij zwemmen dus dat er ook allemaal andere mensen in de weg zwemmen of in banen?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik een uur mag zwemmen.
en is dat bad verwarmd? zal wel?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik een uur mag zwemmen.
Nee, banen. Met maximaal 26 mensen in het bad.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat gewoon vrij zwemmen dus dat er ook allemaal andere mensen in de weg zwemmen of in banen?
Moet ook eens uitzoeken of dat hier kan, echt al veel te lang niet gezwommen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, banen. Met maximaal 26 mensen in het bad.
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 mei 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een fiets van ¤10.500 en nog een paar.
Jullie hebben een lekker bad. Heel vaak gezwommen. Al is dat nu wel 20 jaar geledenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ook eens uitzoeken of dat hier kan, echt al veel te lang niet gezwommen.
Ik heb een fiets van 500 euro.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een fiets van ¤10.500 en nog een paar.
ziet er goed uitquote:Op zondag 23 mei 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een lekker bad. Heel vaak gezwommen. Al is dat nu wel 20 jaar geleden
Ja voor mij is het ook best een tijdje dat ik hier ben geweest, is geloof ik inmiddels wel redelijk verjaard en ze zijn een nieuwe aan het plannenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een lekker bad. Heel vaak gezwommen. Al is dat nu wel 20 jaar geleden
Het oude bad zag er wat gezelliger uit.quote:
Ik heb er mijn b-diploma gehaald met schoolzwemmenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor mij is het ook best een tijdje dat ik hier ben geweest, is geloof ik inmiddels wel redelijk verjaard en ze zijn een nieuwe aan het plannenVroeger als kind kwam ik er wekelijks, en in de zomer ook naar dat buitenbad bij jou
Natuurwater is ook lekkerquote:Op zondag 23 mei 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
vroeger bij mijn ouders ging ik zwemmen in de put. Dat is natuurwater met kapers. Maar nu is er altijd blauwalg dus kan je er niet meer zwemmen
puppiesquote:Op zondag 23 mei 2021 18:42 schreef Flory het volgende:
Deze is ook leuk @:bitterbal![]()
https://explore.org/livec(...)on/service-puppy-cam
A, B en Basisquote:Op zondag 23 mei 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er mijn b-diploma gehaald met schoolzwemmen
A heb ik gehaald in Oudenbosch en drie snorkeldiploma’s in Fijnaartquote:Op zondag 23 mei 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
A, B en BasisOp de basisschool was er ook elk jaar zo'n zwemwedstrijd voor alle scholen die dan tot 's avonds laat doorging, dat was echt fantastisch
Lekker naar de Appelzak in het restwater van de Shell zwemmenquote:
quote:
Daar ben ik nooit geweestquote:Op zondag 23 mei 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker naar de Appelzak in het restwater van de Shell zwemmen
Dat kan ik nog niequote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of dit nieuwe bad nog chloor bevat. Moderne baden stappen vaak over op infraroodbehandeling.
Vroeger was dat nog wel een populaire plek voor kinderfeestjes of van de sportclub, ben er ook echt al heel lang niet meer geweest. Zwem in natuurwater ook liever in de zee eigenlijkquote:
In Hongarije ga ik ook liever naar de baden waar ze geen chloor gebruiken. Daar wordt het water gewoon constant ververst met nieuw bronwater.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ik nog nie![]()
Maar als ik kan kiezen tussen zeewater en chloor kies ik voor zee. In thailand is helaas in de periode dat ik er ben vaak te weinig water op stranden dus dan ga ik toch vaker naar een zwembad
Maar met chloor heb je juist dat nostalgische gevoelquote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of dit nieuwe bad nog chloor bevat. Moderne baden stappen vaak over op infraroodbehandeling.
maar in de baden zwem je ook of zt je alleen?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije ga ik ook liever naar de baden waar ze geen chloor gebruiken. Daar wordt het water gewoon constant ververst met nieuw bronwater.
Ik ben wel een paar keer in Bosbad Hoeven geweest. Dat was ook wel tofquote:Op zondag 23 mei 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was dat nog wel een populaire plek voor kinderfeestjes of van de sportclub, ben er ook echt al heel lang niet meer geweest. Zwem in natuurwater ook liever in de zee eigenlijk
Dat was ook leuk jaquote:Op zondag 23 mei 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar keer in Bosbad Hoeven geweest. Dat was ook wel tof
Ik moet ook nodig eens naar Griekenland, mijn opa en oma gingen er elk jaar heen en mijn opa ging er ook nog jarenlang heen nadat mijn oma was overleden. Mijn ouders zijn er ook helemaal gek op, maar ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 23 mei 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
dat ik nooit eerder ben gegaan he![]()
https://imgur.com/a/9tP3pGi
ook op het strand liggen?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig eens naar Griekenland, mijn opa en oma gingen er elk jaar heen en mijn opa ging er ook nog jarenlang heen nadat mijn oma was overleden. Mijn ouders zijn er ook helemaal gek op, maar ik ben er nog nooit geweest
Uiteraardquote:
Beetje eilandhoppenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UiteraardEn een beetje door de omgeving trekken, natuur en cultuur zien en zulks
Waar zijn de flitsende glijbanen?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriete plek op aarde om banen te trekken![]()
[ afbeelding ]
nog uit de Habsburgse tijdquote:Op zondag 23 mei 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriete plek op aarde om banen te trekken![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel apart dat zijn begeleiders filmpjes van hem blijven maken.quote:
En lekker veel vretenquote:
Wegspoelen met ouze en retsina en nog wat baklava toequote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Griekenland goed in verbrand vlees met tzaziki
Zoveel kruiden dat je niet proeft dat er eigenlijk al maden aan het groeien zijn in het vlees.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Griekenland goed in verbrand vlees met tzaziki
Zijn gewoon extra eiwittenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel kruiden dat je niet proeft dat er eigenlijk al maden aan het groeien zijn in het vlees.
Die worden vakkundig gepoft op de grillquote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel kruiden dat je niet proeft dat er eigenlijk al maden aan het groeien zijn in het vlees.
Wat is er zonnestraaltje?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De komende dagen is het meer [ afbeelding ]
Is zelfs hier in Nederland, vlees dat niet zo goed meer is of er al wat minder uitziet daar gaan een kwak kruiden op of ze plakken het aan elkaar, hallo zigeunerschnitzel.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch heeft US wel een punt. In de Transsylvaanse keuken heb je ook een gerecht met sterk gekruid vlees. Daar gebruikten ze vroeger vlees voor dat niet zo lekker meer was.
Ja, rond deze tijd had ik stralend weer in Limland.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja echt onbegrijpelijk
volgens mij liep ik nu vorig jaar al op het strand
Op de schaal waarop we hier vlees consumeren is dat gewoon restvleesquote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zelfs hier in Nederland, vlees dat niet zo goed meer is of er al wat minder uitziet daar gaan een kwak kruiden op of ze plakken het aan elkaar, hallo zigeunerschnitzel.
Zigeunerschnitzelquote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zelfs hier in Nederland, vlees dat niet zo goed meer is of er al wat minder uitziet daar gaan een kwak kruiden op of ze plakken het aan elkaar, hallo zigeunerschnitzel.
Volgens mij heb ik vorig jaar al vanaf april in korte broek gelopen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja echt onbegrijpelijk
volgens mij liep ik nu vorig jaar al op het strand
Yup en daar is niets mis mee, gaat verspilling van het beestje tegen en mensen vreten het toch wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op de schaal waarop we hier vlees consumeren is dat gewoon restvlees
ja maar dan is het nog steeds goedquote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en daar is niets mis mee, gaat verspilling van het beestje tegen en mensen vreten het toch wel.
ja daarom eten moslims en joden ook geen varkensvlees bvquote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat dit soort praktijken stammen uit tijden dat koeling nog niet zo vanzelfsprekend was.
Op mijn verjaardag was het vorig jaar iets van 25+quote:
ergens wandelen niet te warm?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eens gaan nadenken over mijn vakantie in september
dat bedoel ikquote:Op zondag 23 mei 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag was het vorig jaar iets van 25+
Mja, alsof kip niet groen wegrent na een dag zonder koelingquote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom eten moslims en joden ook geen varkensvlees bv
nee maar die konden ze in een keer op eten :pquote:Op zondag 23 mei 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, alsof kip niet groen wegrent na een dag zonder koeling
Ik mis Boedapest.quote:
Hmm, daar heb jij het vanquote:Op zondag 23 mei 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die konden ze in een keer op eten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |