Jessie J heeft erg veel stemproblemen tegenwoordig las ik vandeweek, door maagzuur heeft ze knobbeltjes in haar keel waardoor zingen erg pijnlijk is... die lijkt dus voorlopig wel wat anders aan haar hoofd te hebbenquote:
Yep, Luxemburg terug zou ik erg tof vinden. En hopelijk hebben de Montenegrijen hun auto’s afbetaald en keren ze in 2022 terug. De drang om Kazachstan op het ESF te zien heb ik niet zo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd leuker vinden als bijvoorbeeld Andorra of Luxemburg terug keert
Of dat er een nieuw land bij komt zoals Liechtenstein of Kosovo
Montenegro kan alle kanten op inderdaadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, Luxemburg terug zou ik erg tof vinden. En hopelijk hebben de Montenegrijen hun auto’s afbetaald en keren ze in 2022 terug. De drang om Kazachstan op het ESF te zien heb ik niet zo.
Die geruchten waren er voor dit jaar ook. Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Hoewel ik echt dol ben op Rupaul's Drag Race en op deze Drag Queens hoop ik stiekem niet dat dit gaat gebeuren![]()
![]()
Ik denk gewoon niet dat zij geschikt zijn om de UK uit het slijk te trekken![]()
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2022/265910/
Dan zit ik goed met mijn reservering van 12-15 mei voor Turijn. Nu nog ook daadwerkelijk daar houdenquote:
Jij durft!quote:Op maandag 12 juli 2021 20:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zit ik goed met mijn reservering van 12-15 mei voor Turijn. Nu nog ook daadwerkelijk daar houden
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2021 20:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zit ik goed met mijn reservering van 12-15 mei voor Turijn. Nu nog ook daadwerkelijk daar houden
Het wordt bijna knap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |