Spread the lovequote:Op zondag 23 mei 2021 03:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probeer jij hier deugpunten te scoren allen?
quote:Op zondag 23 mei 2021 03:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent heerlijk aan het deugen. Broekje is nat.
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederlandquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegodenquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Nee joh. 4 x 0 punten genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederland![]()
En terecht!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!
Haters gonna hatequote:Op zondag 23 mei 2021 03:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.
Voor NL?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat Skyward een nummer was dat eigenlijk bedoelt was als ESC inzending.
Ik wil haar pakquote:
Tsja, waar "móet" je voor gaan? De melodie, de tekst, de kleding, het dansje, de inzet, het enthousiasme?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:13 schreef alpeko het volgende:
Jammer dat het publiek niet voor inhoud is gegaan maar voor de act...
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:20 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat nou eens de bezem door de oNaFHaNKelIJKe jUrY van Griekenland en Cyprus?
Maar bij Griekenland / Cyprus is het standaard, daar moeten ze nu echt eens mee kappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.
IJsland stemde juist heel gemiddeld. Gaven op dat moment exact de bovenste 10 landen punten minus zich zelf.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef zorro28 het volgende:
Elkaar wat punten geven is één ding, maar standaard twaalf punten als jury kan echt niet.
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.
Wilden zelf geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?
Europa kotst de arrogante Engelsen uitquote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef alpeko het volgende:
Engeland beschamend trouwens. Sowieso bijzonder. Top 2 was direct geplaatst en de laatste 4 ook.
Ik hoefde niet te kotsen, maar moest stiekem wel een beetje gniffelen. Het léék toch een beetje wraak voor het hele Brexit-gedoe. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Engeland (UK) wel bij de 'big 5' blijft.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:38 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Europa kotst de arrogante Engelsen uit
Heeft het über-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wíl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:46 schreef roos94 het volgende:
Spanje Engeland Duitsland.
Staan die niet altijd onderaan bijna elk jaar weer.
In 2010 wonnen ze nog.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heeft het über-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wíl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.
Ongeveer een vijfvoud van wat de andere landen inleggen, was altijd de standaard.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
UK weer onderaanIk vond het dit jaar ook vrij belabberd. Het liedje niet, maar die zanger.... Straalde niks uit. Daarbij de kleding wat hij aan had wtf joh.... Het leek net een pyama ofzo. Je zag gewoon dat er heel weinig tijd en moeite in het optreden gestoken was.
Liedje vind ik nog steeds wel erg leuk![]()
Ik vraag me af hoeveel geld the big five elk jaar geven om direct mee te mogen doen? Weet iemand dat?
Valt best mee. Ik dacht dat het wel meer zou zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ongeveer een vijfvoud van wat de andere landen inleggen, was altijd de standaard.
De cijfers zijn ongeveer tien jaar oud, maar toen betaalden de big five zo'n ¤300.000, waar de normale deelnemende landen zo'n ¤60.000 inleggen.
UK, 0 points! Haaaaaa!quote:Op zondag 23 mei 2021 09:29 schreef StephanL het volgende:
Uk
4 geplaatste landen met 0 punten bij televoting![]()
0quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Hoeveel punten zouden we krijgen als we de Snollebollekes sturen?
Idd. Snollebollekes is iets wat gemiddelde de Nederlander leuk vind met wat bier in de kraag, maar ik zie niet hoe dit zou werken bij andere landen. België en Duitsland zijn hier nog wel voor te porren en dan stopt het ook wel.quote:
quote:Ze weten niet waar ik het over heb
Vuile kleren, tussen ', met modder
Geel van siga 'tussen de vingers
Ik met de sigaar, lopend
Het spijt me, maar ik geloof zo veel
Dat ik deze sprong kan wagen
Zelfs als de weg bergopwaarts is
Daarom train ik nu
Goede avond dames en heren
Buiten de acteurs
Je kunt maar beter geen fouten meer maken
Je kunt maar beter stil en goed zijn
De mensen hier zijn raar, net als drugsdealers
Te veel nachten was ik buitengesloten
Mo 'ik trap ze' sti deuren
Kijk omhoog als klimmers
Het spijt me, mam, ik ben altijd weg, maar
Ik ben gek, maar anders dan zij
En je bent gek, maar anders dan zij
We zijn gek, maar anders dan zij
Ik heb bladzijden en bladzijden geschreven
Ik zag zout en dan tranen
Deze mannen in de auto
En beklim de stroomversnellingen niet
Ik schreef op een grafsteen
"In mijn huis is er geen God"
Maar als je het besef van tijd vindt
Je zult uit je vergetelheid opstaan
En er is geen wind die stopt
De natuurlijke kracht
Vanuit het juiste oogpunt
Je voelt de opwinding van de wind
Met wasvleugels op de rug
Ik zal die hoogte onderzoeken
Als je me wilt tegenhouden, probeer het dan opnieuw
Probeer mijn hoofd eraf te hakken
Waarom
Ik ben gek, maar anders dan zij
Spreek, helaas spreken mensen
Hij weet niet waar hij het over heeft
Jij brengt me naar waar ik drijf
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Maar ik ben gek, maar anders dan zij
En we zijn gek, maar anders dan zij
Wij zijn anders dan zij
Precies dit.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:57 schreef viceversa het volgende:
Wel heerlijk dat Italië even breekt met het stoffige imago van Eurovison.Al had ik het Zwitserland ook gegund, maar lijkt iets te veel op Duncan qua sfeer.
Ik denk dat je dan de min in gaat.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Zwitserland was de beste van de avond.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:42 schreef padlarf het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral blij dat Zwitserland niet won. Begreep echt niks van de jury, wat een saai baggernummer.
misschien dat het technisch allemaal wel goed in elkaar zit, maar ik vond er geen reet aanquote:
Ik zie het! Volgens mij is dat nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Gewoon geen enkele punt van de Belgische jury
En positief dat Graham Norton was op de BBC over de persoonlijkheid van de zanger en zijn optreden.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
Engeland kan zo mooi muziekland zijn en dan stuur je dit. Dan moet je afgestraft worden en dat is gelukkig gebeurd.
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:55 schreef viceversa het volgende:
Al die Engelsen op hun ook getrapt op Twitter. Lads, het was gewoon echt geen goed nummer.Niks met brexit te maken.
Voor een niet organiserend land is het vrij goedkoop avondje televisie, zeker als je ziet wat voor een productiekwaliteit je er voor terug krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik dacht dat het wel meer zou zijn.
Echt ja. Cameravoering was ook heel saai, wat een contrast.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.
Geen van beiden dus.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes. Ik dacht ik zie morgen wel of het Frankrijk of Zwitserland is geworden.
Wat een kunstmatige presentatie en wat een bizarre jurken.
Werd de spanning je te veel, meid?quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes. Ik dacht ik zie morgen wel of het Frankrijk of Zwitserland is geworden.
De presentatie was meer dan prima.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat vond ik ook wel een beetje. 4 keer een langdurende tussenstand geven als iedereen de stand kan zien vond ik ook vervelend. Knal gewoon door met die jurypunten.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes.
Dat "engels" van Jan Smit was het "ergste". Dus dat viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De presentatie was meer dan prima.En imo ook niet anders dan wat je elk jaar voorgeschoteld krijgt.
De zang was ook niet geweldig.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.
quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben nog steeds RAZEND om de winnaar.
Mijn stemmen op Oekraine en Finland zijn ook de prullenbak in gegaan @3rr0rquote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik hoor al van een aantal mensen dat hun sms niet is meegeteld. Dat vind ik vreemd want iedereen stemde ruim op tijd. Is hier al iets over bekend?
Tussen 01.00 en 05.00 vannacht 4 SMS-jes teruggekregen met de mededeling dat het stemmen gesloten was. Die zijn dus niet doorgekomen,quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik hoor al van een aantal mensen dat hun sms niet is meegeteld. Dat vind ik vreemd want iedereen stemde ruim op tijd. Is hier al iets over bekend?
Zo zie ik er vele op twitter, maar alleen van Nederlanders.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb 3 smsjes gestuurd toen je kon stemmen en vannacht 3 smsjes terug gekregen dat de stemming al gesloten isdeze stemmen zijn vast niet meegeteld...
quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
De BLM movement is al lang over haar hoogtepunt heen in Europa. Alleen Nederland schijnt dit nog niet te beseffen. Vandaar een zemelliedje over de slechte witte mannen en de zielige zwarte mens.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
De winnaar is een puur statement tegen “zemelmuziek”
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat "engels" van Jan Smit was het "ergste". Dus dat viel allemaal wel mee.
De show was erg goed. Vooral de tussenstukken met die acts op de daken waren goed gedaan. Afrojack stuk was goed gedaan. Mooi zo op de brug![]()
En nee ik ben geen ESF fan. Ik heb het vaak opstaan als er niks anders te kijken is of kijk tijdens reclames op de andere zender. Maar merkte dat ik tijdens de showelementen best wel eens bleef hangen.
De muziek van de landen zelf kon me niet zo boeien
Ze blijft toch een gemankeerde Whitney Houstonquote:Op zondag 23 mei 2021 11:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.
Ze hadden beter Davina in de finale kunnen plaatsen en als ze dan toch perse erin gepropt moest worden, Glenda in de halve finale.
Wanneer begint men daar in Hilversum nu eens door te krijgen dat het grootste deel van Nederland Glennis gewoon niet lust
Precies mijn punt. Ze haalt het echt niet bij Davina.. en dat is ook mijn smaak niet, maar die heeft meer talent. Het is echt het verschil tussen middelmatig en heel getalenteerdquote:Op zondag 23 mei 2021 11:28 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Ze blijft toch een gemankeerde Whitney Houston
Het verschil in stem en kwaliteit tussen het begin en het eind was zo groot, dat ik vermoed dat Glennis het einde (met de hoge noten) playbackte.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.
Ze hadden beter Davina in de finale kunnen plaatsen en als ze dan toch perse erin gepropt moest worden, Glenda in de halve finale.
Wanneer begint men daar in Hilversum nu eens door te krijgen dat het grootste deel van Nederland Glennis gewoon niet lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |