Dat !! En daar heb ik wel moeite meequote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had er gewoon geen zin meer in. .En zodra het weer eens op slot gaat dan komt iedereen hier weer heen in het AZC
Snap ik ook wel ja..!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat !! En daar heb ik wel moeite mee
* dud0r haalt de paddle en zweep tevoorschijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van een beetje geweld ben ik ook niet vies
Hier en in de KSC en in het playstation topicquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op!!Maar ik mis je wel hoor daar, maar gelukkig ben je hier
Ik kom alleen hier eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier en in de KSC en in het playstation topic
Dan ineens is Dagbagger wel goed genoeg, dat vind ik nog het meest hypocriet van allesquote:
Lekker petsenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r haalt de paddle en zweep tevoorschijn.
Ga maar vast liggen dan
Belachelijk gedoe.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ineens is Dagbagger wel goed genoeg, dat vind ik nog het meest hypocriet van alles
paar flinke petsen. haren trekken, beetje wurgen.quote:
Oh jeequote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaan doen als DTS dicht gaat
Zodra bondage de cijfertool eruit trekt is het snel afgelopen of neemt dev dat overquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaan doen als DTS dicht gaat
Oeiquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
paar flinke petsen. haren trekken, beetje wurgen.
Dus wanneer verandert je antwoord naar ja?quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra bondage de cijfertool eruit trekt is het snel afgelopen of neemt dev dat over
Nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus wanneer verandert je antwoord naar ja?
nou ja de dagcijfers en sherlock gaan naar de fok servers en gaan daar beheerd worden maar geen idee hoe het zit met de dts puntentelling.quote:
Dev is er ook nooit meerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja de dagcijfers en sherlock gaan naar de fok servers en gaan daar beheerd worden maar geen idee hoe het zit met de dts puntentelling.
Toen ik er nog kwam had dev er ook niet echt meer zin in had ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |