abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199597975
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:16 schreef Enawh het volgende:
Als ik met een fulltime baan een 38 uur contract heb en ik daarnaast een parttime bijbaan wilt nemen van 15 uur per week.

Is het mogelijk om bij mijn bijbaan ook loonheffingskorting aan te zetten?

Ik weet dat ik het later moet terugbetalen bij de eerstvolgende belastingaangifte, maar ik kan het nu wel goed gebruiken en dat ik tegen die tijd terug gaat betalen.
Doe de loonheffingskorting altijd bij de baan waar je het meest verdient.
pi_199599157
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 10:16 schreef Chandler het volgende:
Ik zou daar zeker niet aan beginnen, sterker nog ik zou je zelfs aanraden om het overal uit te zetten en het eenmalig jaarlijks via de belasting terug te ontvangen!

Waarom?
Tot je nadenkt over automatisch sparen, stort maandelijks op de dag dat je salaris ontvangt 100 euro naar een beleggingsrekening ... zodat je (ook) geen kans het het geld uit ge teven.
Moet je eens narekenen wat je maandelijkse (eerdere) inleg doet v.s. de eenmalige inleg achteraf.

Voor wat betreft TS, alleen op je "vaste" werk de aftrek laten doen en een Voorlopige teruggaaf indienen.
Een voorlopige teruggaaf zal laten zien dat je meer terug krijgt en krijg je het geld dus maandelijks gestort alleen dan 2 weken later dan je salaris.... en op een legale manier zonder risico van boetes etc.
pi_199599617
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:39 schreef namliam het volgende:
Tot je nadenkt over automatisch sparen, stort maandelijks op de dag dat je salaris ontvangt 100 euro naar een beleggingsrekening ... zodat je (ook) geen kans het het geld uit ge teven.
Moet je eens narekenen wat je maandelijkse (eerdere) inleg doet v.s. de eenmalige inleg achteraf.
In mijn geval gaat dat niet werken, mijn loon verschilt van maand tot maand... en ik haat het om terug te betalen... dus dan maar in 1x goed! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')