ESF / [UPDATES] Hoe gaat het nu met Salvador Sobralquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:22 schreef Greys het volgende:
Is er nog een werkende zoekfunctie op FOK? Ik krijg op m'n mobiel de topicreeks van Salvador Sobral niet gevonden. Heeft iemand die voor mij ajb?
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:40 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF / [UPDATES] Hoe gaat het nu met Salvador Sobral
AlstuDit is het nieuwste deel, al heeft dat wel een andere naam dan de delen ervoor.
Je kan de zoekfunctie mobiel bereiken via mycroft.fok.nl of door linksboven op het driehoekje naast forum te klikken en dan te kiezen voor zoeken
Edit: de zoekfunctie is ook beschikbaar door eerst op index te drukken. Dan verschijnt ie rechts in die balk
Ik heb wel een reactieveld, maar dat kan ook door mijn speciale duistere krachten komen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
Help @:H_T .. In dat gelikte topic kan ik niet posten. Er is geen reactievenster. Is dat omdat het te oud is oid?
Ja nu kon het welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel een reactieveld, maar dat kan ook door mijn speciale duistere krachten komen natuurlijk
Ik plaats er wel even wat, kijken of dat helpt. Haal ik die post weer weg als je gereageerd hebt.
Hij is nog steeds open zover ik het kan zien. Dus je zou je top in kunnen en posten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:36 schreef Arcee het volgende:
ESF / Wat vind jij de beste Nederlandse inzendingen ooit?
Mag deze weer open?
Dat komt omdat jij moderator bent.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is nog steeds open zover ik het kan zien.
Volgens mij kunnen users het ook, maar moet je eerst het reactieveld open klikken. Of dat ook kan op de telefoon weet ik niet, maar ik heb sowieso geen account waarmee ik het kan testenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij moderator bent.Maar H_T heeft 'm weer geopend.
Nee, kunnen users niet. Er is geen reactieveld in gesloten topics.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen users het ook, maar moet je eerst het reactieveld open klikken. Of dat ook kan op de telefoon weet ik niet, maar ik heb sowieso geen account waarmee ik het kan testen
Deze was niet gesloten, er was alleen heel lang niet gereageerd. Op de pc staat er dan een melding dat er al xxx dagen niet gereageerd is. Die melding kan je open klikken en dan verschijnt het reactieveld ook weer. Ten minste, zo gaat dat in mijn geheugenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, kunnen users niet. Er is geen reactieveld in gesloten topics.
Klopt, maar eenvoudige users zoals ik kunnen er dan niet in posten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze was niet gesloten, er was alleen heel lang niet gereageerd.
Soms staat die melding er en die kun je dan inderdaad open klikken. Bij oudere topics is dat vaak niet zo en moet je een modje vragen om het topic te openen. Geloof mij als ik zeg dat dat hier ook zo was.quote:Op de pc staat er dan een melding dat er al xxx dagen niet gereageerd is. Die melding kan je open klikken en dan verschijnt het reactieveld ook weer. Ten minste, zo gaat dat in mijn geheugen
Dat zal wel zijn omdat iedereen daar speciale rechten heeft om daar te kunnen posten.quote:» Er is al 7072 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
I stand correctedquote:Op zondag 14 april 2024 10:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar eenvoudige users zoals ik kunnen er dan niet in posten.
[..]
Soms staat die melding er en die kun je dan inderdaad open klikken. Bij oudere topics is dat vaak niet zo en moet je een modje vragen om het topic te openen. Geloof mij als ik zeg dat dat hier ook zo was.
Bij dit iets minder oude topic staat die melding er bijvoorbeeld wel: ESF / Inventarisatie: online escape
Het hangt ook van het subforum af. In Oldies Only bijvoorbeeld kun je nog in elk topic posten, ook al is het 20 jaar oud.
[..]
Dat zal wel zijn omdat iedereen daar speciale rechten heeft om daar te kunnen posten.
Op "open nieuw deel" klikkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:08 schreef Zigsky het volgende:
Blijkbaar heb ik het Noorwegen topic gesloten en helemaal vergeten hoe ik een nieuwe open op mobiel. Hopelijk is dit het goede topic om te vragen.
Vond al raar dat het was verdwenen.
Godver, wat simpelquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op "open nieuw deel" klikken
Bllauwe tekst linksonder in het topc bij de laatste post
YW!quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:13 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Godver, wat simpel. Het is gelukt, thanks.
Waarom word ik dan naar hier verwezen ? Terwijl ik een briljant, leuk off topic postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |