Was al heel snel weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:31 schreef Blues het volgende:
Kan er geveegd en geband worden in het Claude topic, dankje!
Als je niet aan die ene regel kunt glhouden ben je idd weg ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:37 schreef bianconeri het volgende:
Toch bijzonder hoe je hier niets 'politieks' mag benoemen met een algehele ban als straf.
Terwijl ESF alleen maar om politiek gaat (zie Israël op #2).
Blijkbaar snap je de ironie niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je niet aan die ene regel kunt glhouden ben je idd weg ja.
Wat mij betreft is daar prima ruimte voor.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:47 schreef Benny het volgende:
Is er ruimte voor een topic over de Russische tegenhanger van het ESF, het Intervisie Songfestival, wat op 20 september wordt gehouden? Of wordt dit als te politiek beschouwd?
Ik ben geen mod meer maar ik snap wel dat 'ie weg is hoor. Foto's van doorgesneden pezen horen niet in een nieuwtjestopic over het ESF. Als ik dat wil zien ga ik wel naar NWS of zet ik het journaal aan. Die post was één grote 'ik heb gelijk en jullie zijn fout in de oorlog want zie deze foto's'. Dat gaat toch allemaal veel te ver joh, wat je gevoel ook is bij deze kwestie. Daarbij riep ze ook nog 'geef mij maar een ban voor het leven'. Wat moeten mods daar nou mee. Het is veel te emotioneel en woedend allemaal. Zeker voor in een ESF nieuwtjes topic, dat past daar écht niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vroeg me af of en waarom de post van Summer is weggehaald in het ‘nieuwtjes’-topic?
Prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer maar ik snap wel dat 'ie weg is hoor. Foto's van doorgesneden pezen horen niet in een nieuwtjestopic over het ESF. Als ik dat wil zien ga ik wel naar NWS of zet ik het journaal aan. Die post was één grote 'ik heb gelijk en jullie zijn fout in de oorlog want zie deze foto's'. Dat gaat toch allemaal veel te ver joh, wat je gevoel ook is bij deze kwestie. Daarbij riep ze ook nog 'geef mij maar een ban voor het leven'. Wat moeten mods daar nou mee. Het is veel te emotioneel en woedend allemaal. Zeker voor in een ESF nieuwtjes topic, dat past daar écht niet.
En het is niet zo dat andere meningen standaard verwijderd worden ofzo, die andere posts van mensen die het oneens zijn staan er daarom ook gewoon nog wel. Maar dat zijn geen rechtstreekse 'jullie zijn fout in deze oorlog' beschuldigingen met bloederige foto's. Dat zal net het verschil maken.
Mijn 2 centen.
Nogmaals even voor de zekerheid: ik ben al een tijd geen mod meer, dus dit sprak hier niet namens de ESF mods. (Sorry mods als ik in iemands vaarwater zat hierquote:
Het is soms wat lastig loslaten voor me. Nog steeds.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:04 schreef yvonne het volgende:
En wat betreft @:greys, ik blijf in de ontkenningsfase dat ze geen mod meer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |