Hoezo jammer?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:13 schreef potjecreme het volgende:
Mercedes heeft elk seizoen wel een weekend dat het niet lekker loopt. Jammer dat het in Monaco is.
Dan wel, maar als hij gewoon een goed weekend heeft dan is het hosannaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden we ervan als Max crasht deze Monaco? Ik vind dat we dan hard moeten oordelen, geen excuses.
De eerste keer een goed weekend in Monaco heeft hij nog niet gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden we ervan als Max crasht deze Monaco? Ik vind dat we dan hard moeten oordelen, geen excuses.
Dat hangt het er nog altijd vanaf wat de oorzaak is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik bekijk alle crashes objectief.kan dan pas een oordeel geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die prijst vooral Lewis en daarmee zichzelf. Want hij is degen die Lewis heeft verslagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Rosberg heeft Mercedes schijnbaar al afgeschreven, en die staat er wel om bekend om dat team iedere keer weer de hemel in te prijzen.
Zoals er ook hard geoordeeld werd in 2018, bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Welke boot is van jou in Monaco? @:neef_wuppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Interessanter is of Latifi nog mee kan doenquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
Ziggo Go ligt eruit wtfHeeft Ziggo het nu al opgegeven?
Werkt hier op de telefoon gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo bereidt je alvast voor op volgend jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |