Meh. Geen fan van dezequote:
Ben niet jaloers, helemaal niet. Ben echt helemaal niet jaloers. Nee hoor, ben nooit jaloers. Jaloers? Ik? Nooit!quote:
Pff jaloers. Veel plezier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Klinkt als een gave ervaringquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef Felixa het volgende:
Wat een concert! Twee nummers waren er anders t.o.v. de setlist hierboven. I.p.v Bliss speelden ze Map Of The Problematiqueen i.p.v. Stockholm Syndrome speelden ze New Born
. Nou is Matt Bellamy altijd al een spring-in-het-veld geweest maar na twee jaar coronapauze was hij net zo’n lammetje dat voor het eerst de wei in mag en zich van blijdschap geen raad weet. Mooiste was nog dat hij op een gegeven moment al springend in de microfoon van de bassist probeerde te zingen! Verder geen poespas: alleen een bescheiden lichtwandje op de achtergrond. Hele publiek uit z’n dak natuurlijk de hele avond. Alles meezingen, springen. Zelfs op het balkon waar ik zat. Heerlijk om ze weer ‘s in zo’n relatief kleine setting te zien.
Groot compliment trouwens voor de dame die voor/naast het podium stond in het volle spotlicht die het hele concert (en ook het voorprogramma) in gebarentaal heeft omgezet. Ze had een standaard bij zich met alle teksten erop en was zeer expressief. Tijdens instrumentale stukken danste ze mee en probeerde zelfs toen iets van de passie van de muziek over te brengen. Geweldig om te zien!
Sowquote:
Klinkt leuk hoor, het refrein doet me wel heel erg denken aan The Beautiful People van Marilyn Manson.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
En weer een totaal andere sound dan de vorige twee. Ook erg aanstekelijk
Lijkt me ook een hele duidelijk 'nod' ja. Beetje een mix van dat, Uprising en New Kind of Kick (The Cramps cover die ze een paar jaar geleden deden).quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:16 schreef A.C.R. het volgende:
[..]
Klinkt leuk hoor, het refrein doet me wel heel erg denken aan The Beautiful People van Marilyn Manson.
Aanstekelijk is in ieder geval een mooie omschrijving!quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt me ook een hele duidelijk 'nod' ja. Beetje een mix van dat, Uprising en New Kind of Kick (The Cramps cover die ze een paar jaar geleden deden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |