8 bier? Dan mag die wel een 2e hypotheek aanvragen. De tering wat was dat duurquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:28 schreef Fretwork het volgende:
Strakke show met wel wat hoogtepunten. Prima sfeer en goed meezingend publiek.
Vond het wel jammer dat er na elke keer een plaat waarop mensen los gingen gelijk een pauze kwam in de vorm van een tussenfilmpje, maar dat zullen bewuste keuzes zijn.
Over 3 weken weerdan maar proberen in het voorvak te komen.
Wel geërgerd aan de Dutch Disease, met mensen die hele verhalen doen naast je, wel gegniffeld toen ze bij Starlight nog 8 bier gingen halen en bij de laatste noten van Knights of Cydonia weer terug waren.
5,10 voor 35 cl. Hoe kan zo'n klein bekertje nou een groot biertje zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
8 bier? Dan mag die wel een 2e hypotheek aanvragen. De tering wat was dat duur
Ja ik was ook verbaast dat dit een "groot" biertje moest voorstellenquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5,10 voor 35 cl. Hoe kan zo'n klein bekertje nou een groot biertje zijn?
Wij stonden wat aan de zijkant. Veel gepraat en lopende mensen. Niet echt goed voor de concertbeleving. Laatste half uur was er de meeste sfeer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:28 schreef Fretwork het volgende:
Strakke show met wel wat hoogtepunten. Prima sfeer en goed meezingend publiek.
Vond het wel jammer dat er na elke keer een plaat waarop mensen los gingen gelijk een pauze kwam in de vorm van een tussenfilmpje, maar dat zullen bewuste keuzes zijn.
Over 3 weken weerdan maar proberen in het voorvak te komen.
Wel geërgerd aan de Dutch Disease, met mensen die hele verhalen doen naast je, wel gegniffeld toen ze bij Starlight nog 8 bier gingen halen en bij de laatste noten van Knights of Cydonia weer terug waren.
Volgens de beveiliger bij de ingang: zolang er genoeg plek was in het voorvak (dat was tot zeker 19.00 het geval) kon iedereen gewoon in en uit het vak lopen. Zodra het te druk werd en het vak vol zat (dat hielden ze in de gaten met camera's) mocht er niemand meer in en kreeg je een bandje als je eruit ging, en mochten alleen mensen met bandje weer terug.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:47 schreef Goover het volgende:
Lekkere show hoor, weer genoten.
Weet iemand hoe het werkte met die bandjes vooraan? Wij snapten er niets van (geen bandje, wel vooraan gestaan).
Ja dat stond ook in het Parool: https://www.parool.nl/kun(...)t-lang-uit~b3de3e7f/ (betaalmuur)quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik wel beetje vond. Ze doen niet veel met het publiek. Het is een eigen ding doen en klaar. Op 2x klappen na.
Dat is wel anders als ik het vergelijk met een show van Foo fighters of zo. Als nog erg van genoten hoor. Daar niet van
Ja helemaal eens met die reviewquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in het Parool: https://www.parool.nl/kun(...)t-lang-uit~b3de3e7f/ (betaalmuur)
Die van Oor was echtquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:07 schreef Harmankardon het volgende:
Prima geamuseerd, wat zure recensies her en der maar Muse doet wat Muse doet en het ging lekker. 10e keer dat ik ze zag na de eerste keer in ‘99
Net gelezen, wtfquote:
Dat was echt bizar ja. Er zaten wel passages bij waarvan ik dacht 'ik kan dit best begrijpen', maar dat hele toontje was echt walgelijkquote:
Ja die recensent heeft een persoonlijk issue met de band verward met een recensie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt bizar ja. Er zaten wel passages bij waarvan ik dacht 'ik kan dit best begrijpen', maar dat hele toontje was echt walgelijk
Nou bizar hè, toen ik het las dacht is dat ik naar een sketch, of grappig bedoelde column zat te kijken, maar diegene meende het.quote:
Hahaha, ik ben 2.04 dus heb geen probelemen met het zicht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:00 schreef Limone het volgende:
Ik vond het vet. Ben helemaal niet zo’n concertganger, maar zo’n show meemaken is wel gaaf hoor. Wel opvallend: wat veel lange mensen! Ik ben zelf niet klein en maak me nooit zo’n zorgen over de plaats waar we staan: ik kan het toch altijd wel zien. Maar gister moest ik soms echt op mijn tenen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |