Boodschappen worden wel steeds duurder. We worden besodeflikkerd door de ECB!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:26 schreef Makrelis het volgende:
Kost ook echt geen moer. Goedkope brie van een euro, diepvrieszpinazie, kookroom en wat deeg.
Hij kiest daar zelf voor hè Oksel, zo'n levensstijl. Ik kan daar geen medelijden mee hebben. Sterker, ik vind het maatschappelijk behoorlijk asociaal hoe hij schijnt te leven. Zulke mensen zijn door eigen toedoen een aderlating op gemeenschapsgeld.quote:
Nice. Denk dat het vanavond maar ovenschotel wordt. Met een wijntje erbij ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:18 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb met kaas en spinazie gevulde ravioli gemaakt. Van die grote, 5 per persoon. Ze liggen even te rusten in de koelkast. Keuken is ook alweer opgeruimd. Hoef ze alleen in de oven te zetten.
Ja gek he als je honderd miljoen miljard euro uit het niets bijverzint, terwijl de totale hoeveelheid goederen / diensten in de economie hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boodschappen worden wel steeds duurder. We worden besodeflikkerd door de ECB!
Ik heb ook absoluut geen medelijden met hem. Vind het gewoon een bizarre verschijning.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij kiest daar zelf voor hè Oksel, zo'n levensstijl. Ik kan daar geen medelijden mee hebben. Sterker, ik vind het maatschappelijk behoorlijk asociaal hoe hij schijnt te leven. Zulke mensen zijn door eigen toedoen een aderlating op gemeenschapsgeld.
En daarom kopen we cryptoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja gek he als je honderd miljoen miljard euro uit het niets bijverzint, terwijl de totale hoeveelheid goederen / diensten in de economie hetzelfde blijft.
Twijfel of ik met een deel van mijn vakantiegeld de dip moet kopen of ffkes wat bijstort in mijn aandelen portefeuille.quote:
waarom geen vastgoed?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Twijfel of ik met een deel van mijn vakantiegeld de dip moet kopen of ffkes wat bijstort in mijn aandelen portefeuille.
Aandelen stijgen ook alleen maar door het nieuwe geld van de centrale banken. Daar gaat ook nog wel een flinke correctie komenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Twijfel of ik met een deel van mijn vakantiegeld de dip moet kopen of ffkes wat bijstort in mijn aandelen portefeuille.
klinkt wel baas habiboquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb wat zonnepanelen op de kop getikt om in te zetten in de Alpen. Ik installeer alles zelf en wil een off grid optie, maar dat vergt nog wat extra geld erin pompen. Misschien kan ik ergens een afgeserveerde industriële UPS scoren waarin ik wat componenten vervang. M'n maat heeft een pand op een zuidwestelijke berghelling. Langetermijn investering. Gaat langzaam. Ik probeer ook maar wat.
Helaas gaat die correctie pas komen als men het vertrouwen in centrale banken kwijt is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandelen stijgen ook alleen maar door het nieuwe geld van de centrale banken. Daar gaat ook nog wel een flinke correctie komen
jij zeker niet, armoedzaaier :/quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want met een jaar vakantiegeld kun je een huis kopen
Misschien. Ik heb wel erg veel geld achter de pauzeknop sinds vorig jaar. Ik moet nog steeds gewoon werken. Is ook niet erg.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij zeker niet, armoedzaaier :/
Ja true maar investeren met dat soort bedragen schiet vaak sowieso niet echt op toch.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel instappen in zo'n vastgoedfonds als je geen morele bezwaren hebt tegen een falend systeem melken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je weet wat compound interest doet is elke duizend euro die je kunt belegen een zinvolle investering.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:23 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja true maar investeren met dat soort bedragen schiet vaak sowieso niet echt op toch.
Dat zie ik eerder als aandelenbeleggen dan als vastgoedbeleggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar wel instappen in zo'n vastgoedfonds als je geen morele bezwaren hebt tegen een falend systeem melken.
Sowieso. En als de (hyper)inflatie komt stijgen de aandelen ook lekker mee. ETFje, of dividendfonds ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je weet wat compound interest doet is elke duizend euro die je kunt belegen een zinvolle investering.
Kennis van me doet dat. Is gaan samenwonen en zijn eigen huis gaan verhuren. Poen tegenaan gegooid voor wat betreft lage onderhoudskosten. Beurt 'ie leuk van en dat is dan maar 1 woning..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sowieso. En als de (hyper)inflatie komt stijgen de aandelen ook lekker mee. ETFje, of dividendfonds ofzo.
Doe al in vastgoedbeleggen in de vorm van mijn eigen woning. Ga deze niet verkopen maar verhuren denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |