negatief getest.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Erg leuk dat @:Onlogisch het niet gaat redden voor zijn prik.
Zeker wel, hij heeft waarde voor de KNVB die clubs kan dwingen op neutraal terrein te spelen als het de KNVB uitkomt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:33 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zegt de KNVB maar ik volg hier de lijn Utrecht. Uitstel is hier niet mogelijk. Het is spelen zoals gepland, verplaatsen naar neutraal terrein of verlies. Die regel heeft geen waarde als je ook mag verplaatsen.
Er is geen VI vandaagquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Ze hadden ook wel mee kunnen denken met de VI fans door die uitspraak gewoon 20:30 te doen.
Ja, daarom opper ik dan ook om die uitspraak om 20:30 te doen zodat we nog iets te kijken hebben.quote:
Uh.. ja dat klinkt logischquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daarom opper ik dan ook om die uitspraak om 20:30 te doen zodat we nog iets te kijken hebben.
Dan had het wel ergens online gestaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Of ze zijn allang bezig maar de livestream niet aangezet.
Jawel die heb ik wel aanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Of ze zijn allang bezig maar de livestream niet aangezet.
Veel plezier zondag.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
negatief getest.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGO NEEM JE ROTZOOI MEE!!!
Is die test dan nog wel geldigquote:
@onlogisch belt je wel met de uitslag.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik wilde even kijken en dan om 20:00 sporten
Nu wordt dat sowieso later
Ik ben woedend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |