Slaat ook nergens op, een individu uit zo'n markt spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom wil je de gemiddelde bitcoiner straffen voor wat Musk heeft “gedaan”? Bovendien waarom zou hij nu opeens panic sellen? En als Tesla het echt nog op de balans heeft staan, nou prima toch?
De gene die geen genoegen nam met klein spul en wachtte op de echte crashquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:55 schreef viceversa het volgende:
[..]
Sorry maar wie heeft er nu nog geld om de dip te kopen na al de dips van afgelopen tijd
Die van 2 dagen geleden was groot.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De gene die geen genoegen nam met klein spul en wachtte op de echte crash
De bull market draait ook op hype en vertrouwen van retail. Dat gaat wel een beetje deaud nu.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak me niet zo druk eigenlijk. Het is wel duidelijk dat de grote spelers spelletjes aan het spelen zijn.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iedereen die riemen om? Daar gaan we weer
Dus de exchanges doen er aan mee volgens deze theorie?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:54 schreef viceversa het volgende:
Ben benieuwd of we straks weer een gevalletje krijgen van...
[ twitter ]
De ECB gaat zowat iedereen miljonair maken, niet crypto.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik dacht dat je met crypto binnen een maand schatrijk zou worden.
Wat een mispeer.
Als ze even doorgaan met QE zit dat er wel in.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
De ECB gaat zowat iedereen miljonair maken, niet crypto.
Dan gaat het langzamer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:33 schreef Apekoek het volgende:
Als iets gedecentraliseerd is, wat voor een impact zou het hebben als China niet meer mined? Wat gebeurt er als je 50% van de miners direct uitzet? Begrijp dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |