Hij had er maar 8, hahahaquote:
Daar zal Pellegrini het wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou wel terecht zijn als Nizzolo nu de Italiaanse vlag mag dragen bij de spelen.
Droomplan van Jumbo...en dan wint Nizzolo ineens welquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was dit überhaupt een bewuste poging van Affini?
Omdat ie hier vandaan komt en baalt?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Een Wanty klopt pontificaal op zijn stuur, maar waarom?
Ik denk dat het geïmproviseerd was op het moment dat ie als eerste uit die bocht kwamquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was dit überhaupt een bewuste poging van Affini?
Als je het zo vaakt jinxt in je voorbeschouwingen vraag je er ook om natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje.
De werken van Aart Vierhouten.
Het heeft nog lang geduurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het zo vaakt jinxt in je voorbeschouwingen vraag je er ook om natuurlijk.
Ik niet inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliani 16e
De winnaar van de Uno-X is gekend.
Duitsers zijn de goedheid zelve.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:19 schreef wimderon het volgende:
Ik zie Kluge met Oldani in zijn wiel @:showtimer
Nee, bijna niets gezien. Interview met Kloege?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef Eisel de schuld, interview gezien?
Nee, Oldani.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, bijna niets gezien. Interview met Kloege?
Wat een lul, maar ik zou ook nooit suggereren om Kloege te spelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, Oldani.
Hij antwoordt eerst dat hij gaat aantrekken voor Kloege, waarna Eisel countert met dat hij toch vierde was een paar dagen terug. Waarna Oldani zegt dat ze wel gaan kijken in de koers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |