Meh, dan heeft INEOS ook geen zin om daar achteraan te rijden. Lekker kwartiertje voor Tratnik, Gabburo, Albanese, Carr en Guglielmiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kans lijkt me echt bizar groot ja.
En we beklimmen een minder zware kant van de Zoncolan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na eerste col morgen heb je ook nog 30 km vallei naar Zoncolan. Dat is ook niet veel.
Wel heerlijke laatste drie kilometerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En we beklimmen een minder zware kant van de Zoncolan.
Ja, zeker met zo'n makkelijke aanloop zal het wel wachten worden tot de laatste drie kilometer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En we beklimmen een minder zware kant van de Zoncolan.
Als ze nou eens wat meer meekeken hier...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zijn ontevreden over Sabatini. Jeetje.
Noa Lang die de de tegenstander voor Joden uitmaakt is wel een van de betere rubrieken van het Belgisch voetbal.quote:
800m voordat je een dorpje inrijdt een waaier trekken is wel een buitengewoon strak plan, zien we alweer.quote:
Buitengewoon onprofessioneel ook van Karsten. Een zekere Twitteraar is het hier vast mee eens.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg teleurstellend dat Karsten mijn voorbeschouwingen niet leest.
Ik zal hem voortaan iedere dag taggen op twitter punt comquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten heeft teveel aandoeningen om zo'n lap tekst te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd even uithijgen na een trapwandeling.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karsten heeft teveel aandoeningen om zo'n lap tekst te kunnen lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |