Ja ik vraag me af of dat aan t verschuiven is misschien.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het zelf niet heel Disney eigenlijk.
Yaya? Je bedoelt Raya?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vond ik dus echt super cute
Zou dit t voorfilmpje geweest zijn voor Yaya, als ie in de bios zou zijn gekomen?
Ach, zootopia had geen liedjes, net als raya dus. Ze wisselen heg prima afquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of dat aan t verschuiven is misschien.
Kinderen willen sneller, meer actie, misschien dus ook minder liedjes.
Niks mis mee als Disney met z'n tijd meegaat.
Raya jaquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Yaya? Je bedoelt Raya?
Ik dacht dat alleen Pixar dat soort filmpjes had.
Ik heb begrepen dat je easter eggs herkend als je Wanda eerst hebt gekeken.quote:Op zondag 13 juni 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je Loki kijken als je Wanda en Falcon/Winter Soldier nog niet hebt gezien? Denk het wel toch?
Nee.quote:
Us again gezien... Heel tof. Leuk hoe beeld en geluid een worden.quote:
Niks mis met beiden hoor. Even wennen aan de animatiestijl. Mickey is hilarisch en de Ducktales zijn… beter dan het origineel!!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:15 schreef speknek het volgende:
Niet zo erg als nieuwe Mickey Mouse en Ducktales, maar ik blijf het een lelijke tekenstijl vinden.
Ja makkelijk. Heeft namelijk niks met die 2 series te maken tot nu toequote:Op zondag 13 juni 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je Loki kijken als je Wanda en Falcon/Winter Soldier nog niet hebt gezien? Denk het wel toch?
Die nieuwe Mickey’s vind ik inderdaad erg leuk. Doet me aan SpongeBob denken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Niks mis met beiden hoor. Even wennen aan de animatiestijl. Mickey is hilarisch en de Ducktales zijn… beter dan het origineel!!
Alle releases van Disney+ Originals verplaatsen van vrijdag naar woensdag binnenkort.
Welkom in het topic!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:47 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
nieuw hier op dit topic!
Ik ben pas lid geworden van Disney+. Ik heb the Mandalorian gekeken. Ik vond t erg goed!
Ik wou nu eigenlijk beginnen met de Marvel series maar ik las hier net iets over de nieuwe Mickey en Ducktales,die lijken mij wel ideaal om te kijken in een bankhang weekend
Afgelopen weekend op stedentrip met vrienden gekeken (want alles sloot natuurlijk om 22:00).quote:
Prima kinderfilm, maar op een stedentrip met vrienden zou ik toch wat anders opzettenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen weekend op stedentrip met vrienden gekeken (want alles sloot natuurlijk om 22:00).
Niet de beste, maar zeker ook niet de slechtste. Wel lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |