Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
We gaan gewoon door, alleen dan zonder punten. Veel plezier wees lief voor elkaar!
Ja Murp lees ik maar waarom? Ze gingen mycroft toch toevoegen aan FOK! ofzo en dan kon het doorgaan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul heeft dts voor goed dicht gedaan
Ik heb altijd wel om hem kunnen lachen...quote:
Maar mycroft heeft niks met dts te maken héquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja Murp lees ik maar waarom? Ze gingen mycroft toch toevoegen aan FOK! ofzo en dan kon het doorgaan?
Oke, maar de server van bondage in ieder geval..quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar mycroft heeft niks met dts te maken hé
Tja, van mij had het ook niet dicht gehoeven.. maar goedquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke, maar de server van bondage in ieder geval..
Dat is wel nice, maar kan je ook zoiets dan toevoegen aan de op..en dat ie lijst elke keer geupdate wordt?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Wel jammer, was al met een script bezig om de telling bij te houden namelijk de laatste paar dagen af en toe
Ja het principe is niet zo moeilijk alleen wel even wat werk (voor mij althans).quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel nice, maar kan je ook zoiets dan toevoegen aan de op..en dat ie lijst elke keer geupdate wordt?
Welke topic bedoel jequote:Op donderdag 20 mei 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
True, maar toch nu komen veel mensen niet meer terug in een topic
Daar zitten we nu ook we zitten dubbel hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |