SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
handig zo'n spiegelend bord op de foto zettenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/Meerd(...)305537626050560?s=20
Gvd ik moet lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje uit de OP ziet mijn piel voor het eerst.
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Was net even in een Poolse supermarkt hier, nieuw in het centrum van Emmen. Zag wel interessante dingen daar.
Lekker schraal.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
En dan nét geen minimum loon bieden maar de helft van de reiskosten betalen.
wow dat is wel een hele debiele redenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Hier zit er ook eentje, eigenlijk nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Buda zijn oude dorp zit ook zo'n Poolse supermarkt, ben er alleen nog nooit naar binnen durven gaan
Ik was eens te hoog opgeleidquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker schraal.
De meest debiele reden waarop ik afgewezen werd was: "we zoeken een meer outgoing iemand."
Oke, veel succes.
Moet ik dan ook bij alles wat ik in mijn mandje stop kurwa roepen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen, ze hebben wel lekkere en interessante producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |