abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 mei 2021 @ 09:09:26 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199622993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:02 schreef papert het volgende:

[..]

Ook als je het vergelijkt met FB Renato Sanches, FB Vidal, TOTS Naingolan? Is Essien dan nog beter?
Beter dan Sanches niet imo, die vind ik persoonlijk beter. Vidal heb ik niet, en met Nainggolan heb ik 2 potjes gespeeld en die lijkt beter te zijn, maar is nog lastig in te schatten en is relatief lastig te linken als je niet de serie A route op wil, of KDB hebt.


Ik speelde met Sanches - Essien tot dat ik Kimmich packte. Nu speel ik met Sanches - Kimmich op het middenveld, en Essien als CB in een 3-5-2 of 5-2-1-2. Aangezien toch niemand een voorzet geeft in dit spel maakt zijn lengte niet heel veel uit, maar voor het geval dat heb ik hem niet als centrale CV staan. Desalniettemin heb ik hem liever op het middenveld dan in de verdediging, maar dat is omdat hij overal tussen zit en lekker snel aanvoelt aan de bal om de aanval op te zetten. Zijn enige probleem is dat Kimmich nog beter is :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:47:09 #177
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199625660
Ik ben klaar met dit grafspel. Dwz het spel op zich niet maar wel met de community die echt de aids van gaming is.
Er is echt geen fuck meer aan.

Achterlijke kleine grafkinderen overal, die niets anders doen dan anderen uitschelden en irriteren omdat ze zelf een kutleven hebben.

En ja, ik win nog steeds meer wedstrijden dan ik verlies en zit inmiddels diep in divisie 5 maar de lol is er echt vanaf alleen maar door de community.

Leuk een wedstrijdje voetballen is er niet meer bij...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:51:59 #178
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_199625733
Ik speel al jaren niet meer online omdat ik ook gek werd van de community. Ik mis het ook niet echt.. en je kan je berichten ook uitzetten.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_199625794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben klaar met dit grafspel. Dwz het spel op zich niet maar wel met de community die echt de aids van gaming is.
Er is echt geen fuck meer aan.

Achterlijke kleine grafkinderen overal, die niets anders doen dan anderen uitschelden en irriteren omdat ze zelf een kutleven hebben.

En ja, ik win nog steeds meer wedstrijden dan ik verlies en zit inmiddels diep in divisie 5 maar de lol is er echt vanaf alleen maar door de community.

Leuk een wedstrijdje voetballen is er niet meer bij...
Dit kom ik dus nooit tegen ;(
Nait Soezn Moar Broezn
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2021 @ 12:57:52 #180
364681 over_hedge
pi_199625825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben klaar met dit grafspel.
alweer?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:59:30 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199625845
Berichten sowieso uitzetten of niet lezen joh, heb je helemaal niets aan. :P En als iemand je irriteert leg je lekker de controller neer, als je zelf tijd hebt, dan is het altijd gauw afgelopen met de geintjes omdat ze inzien dat het hen ook tijd gaat kosten. In de tussentijd doe je lekker wat anders, beetje opruimen, wat lezen etc.

Als er in friendlies bijvoorbeeld op pauze wordt gedrukt na een goal zorg ik altijd dat ik mijn objective voor elkaar krijg en daarna leg ik de controller neer. Heb toch geen haast :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:15:29 #182
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199626083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben klaar met dit grafspel. Dwz het spel op zich niet maar wel met de community die echt de aids van gaming is.
Er is echt geen fuck meer aan.

Achterlijke kleine grafkinderen overal, die niets anders doen dan anderen uitschelden en irriteren omdat ze zelf een kutleven hebben.

En ja, ik win nog steeds meer wedstrijden dan ik verlies en zit inmiddels diep in divisie 5 maar de lol is er echt vanaf alleen maar door de community.

Leuk een wedstrijdje voetballen is er niet meer bij...
Je laat je wel snel opnaaien he, waarom lees je die zooi want je kan het allemaal heel simpel uitzetten.
pi_199626496
Ik heb mijn berichtjes 3 weken geleden opengezet, want ik was wel benieuwd hoe de community was. Heb op 2 bedank berichtjes (nadat ik wedstrijden weg gaf) helemaal niks gehad. Zit dan waarschijnlijk in de goede divisie. Niet te hoog, en niet te laag.
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:49:03 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199626599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:43 schreef papert het volgende:
Ik heb mijn berichtjes 3 weken geleden opengezet, want ik was wel benieuwd hoe de community was. Heb op 2 bedank berichtjes (nadat ik wedstrijden weg gaf) helemaal niks gehad. Zit dan waarschijnlijk in de goede divisie. Niet te hoog, en niet te laag.
En so what als iemand een bericht stuurt daar lach je om en je gaat verder met je dag. Daar wordt je toch niet boos om :')

Als je een kill maakt in warzone heb je toch dat je die enemy soms even hoort janken daar wordt je toch ook niet boos om.

Je had tijdens MW2 MP moeten spelen daar werd pas getrashtalked en gescholden :')

[ Bericht 8% gewijzigd door LitmanenAFCA op 26-05-2021 13:55:41 ]
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2021 @ 14:11:26 #185
364681 over_hedge
pi_199626943
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je had tijdens MW2 MP moeten spelen daar werd pas getrashtalked en gescholden
League of legends is nog erger. Maar met cod was het altijd wel mooi ja als je iemand killde die de mic aan had :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:21:00 #186
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199629070
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je laat je wel snel opnaaien he, waarom lees je die zooi want je kan het allemaal heel simpel uitzetten.
Gaat vooral om het irriteren.
Ik krijg ook geen berichten van mensen meer sinds iemand vind dat ik een prick was omdat ik geen golden goal leave deed nadat hij op pauze drukte voor mij.

Mij gaat het er vooral om dat ik gewoon lekker wil voetballen zonder dat ik telkens alle celebrations moet afkijken, zonder dat iemand vanaf minuut 20 omdat ie voorkomt gaat tijdrekken, zonder dat ie als ik voorkom gaat irriteren in de hoop dat ik wegga.

Het gaat er mij om dat het spelen zelf geen fuck meer aan is.
Als ik merk dat ik Fifa opstart en dat het dan gelijk alweer als werk voelt dat ik beter kan stoppen en m'n tijd leuker kan gaan besteden.

Ik heb de game ook al van m'n ps5 gegooid en daarvoor in de plaats horizon zero dawn en Returnal gezet en ik voel me er nu al beter door :)

Volgende fifa nieuwe kans, want in het begin is het altijd leuker bij Fut.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:23:54 #187
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199629136
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En so what als iemand een bericht stuurt daar lach je om en je gaat verder met je dag. Daar wordt je toch niet boos om :')

Als je een kill maakt in warzone heb je toch dat je die enemy soms even hoort janken daar wordt je toch ook niet boos om.

Je had tijdens MW2 MP moeten spelen daar werd pas getrashtalked en gescholden :')
RUST, dat is pas een game waarin er momenteel veel trashtalk plaatsvind.

Echt verschrikkelijk kinderachtig vind ik dat. Je speelt een game toch voor jezelf en niet om anderen te irriteren?

Als je wel zo iemand bent mag je van mij een nekschot krijgen.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:25:11 #188
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199629161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

League of legends is nog erger. Maar met cod was het altijd wel mooi ja als je iemand killde die de mic aan had :D
In het quake 2 tijdperk was communicatie tussen spelers alleen mogelijk via Roger wilco oid. Bijna niemand gebruikte dat, heerlijk, geen trashtalk, geen gescheld. Lekker gamen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:40:10 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199629460
Wie wil er een wedje leggen voor 5 euro dat Dopekoe volgende week weer FIFA speelt?
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:43:43 #190
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199629535
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

In het quake 2 tijdperk was communicatie tussen spelers alleen mogelijk via Roger wilco oid. Bijna niemand gebruikte dat, heerlijk, geen trashtalk, geen gescheld. Lekker gamen :)
Dan blokkeer je berichten en als iemand je doet irriteren dan leave je lekker. Je gaat je toch niet op laten naaien door een klein kind :')
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:04:14 #191
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199629986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie wil er een wedje leggen voor 5 euro dat Dopekoe volgende week weer FIFA speelt?
Count me in dat dat niet gebeurt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_199630138
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:25 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

In het quake 2 tijdperk was communicatie tussen spelers alleen mogelijk via Roger wilco oid. Bijna niemand gebruikte dat, heerlijk, geen trashtalk, geen gescheld. Lekker gamen :)
Ik durf het niet. Wil wel een wedje leggen dat Jorienvdherik binnen 2 weken niet zo tevreden is met 1 van zijn wereldspelers, en weer op zoek gaat naar iets beters ;-)
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:14:08 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199630182
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:04 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Count me in dat dat niet gebeurt :)
Vorige keer speelde je in dezelfde week alweer toen je al je munten ging verneuken.
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:14:57 #194
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199630191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan blokkeer je berichten en als iemand je doet irriteren dan leave je lekker. Je gaat je toch niet op laten naaien door een klein kind :')
Het gaat niet alleen om opnaaien, het gaat er om dat het gewoon niet leuk meer is. Het is een uitzondering als je een keer een leuke wedstrijd hebt.

Daar heeft ea zelf voor gezorgd door te zorgen dat er zulke grote uitslagen zijn. Dat schoten uit een bepaalde hoek altijd raak zijn. Dat pace en snelheid zo belangrijk zijn. Dat skillmoves oneindig doorgespammed kunnen worden.

Ze hebben het voetbal in fifa zo verneukt dat de echt goede spelers zoals ramos, Suarez, Lewandowski en wie nog meer onbruikbaar worden geacht door deze zieke community omdat ze niet extreem hoge pace hebben.

Als ik het voor het zeggen had bij EA, zou ik zeggen dat de pace stats door een seizoen niet kunnen veranderen bij een speler en dat ze accurater omgaan met pace toewijzingen. Dat huntelaar door een speciale kaart er 39 pace bij krijgt is gewoon onzin. Voor flashback kaarten geld dat niet, evenals voor icons.

Simpel te implementeren en lost een hele hoop shit op.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2021 @ 17:16:54 #195
364681 over_hedge
pi_199630223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:14 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om opnaaien, het gaat er om dat het gewoon niet leuk meer is. Het is een uitzondering als je een keer een leuke wedstrijd hebt.

Daar heeft ea zelf voor gezorgd door te zorgen dat er zulke grote uitslagen zijn. Dat schoten uit een bepaalde hoek altijd raak zijn. Dat pace en snelheid zo belangrijk zijn. Dat skillmoves oneindig doorgespammed kunnen worden.

Ze hebben het voetbal in fifa zo verneukt dat de echt goede spelers zoals ramos, Suarez, Lewandowski en wie nog meer onbruikbaar worden geacht door deze zieke community omdat ze niet extreem hoge pace hebben.

Als ik het voor het zeggen had bij EA, zou ik zeggen dat de pace stats door een seizoen niet kunnen veranderen bij een speler en dat ze accurater omgaan met pace toewijzingen. Dat huntelaar door een speciale kaart er 39 pace bij krijgt is gewoon onzin. Voor flashback kaarten geld dat niet, evenals voor icons.

Simpel te implementeren en lost een hele hoop shit op.
Is een makkelijke oplossing voor. Speel tegen vrienden. of met co op. Veel leuker. Doe ik ook en dan is het gewoon een prima spel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:17:56 #196
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_199630239
Ik zou zeggen: ga alleen SB spelen op world class (legendary word je soms ook niet goed van) en menu grinden. Waarom is de Serie A gegarandeerde TOTS SBC er eigenlijk maar 1 dag? Ik kreeg een Argentijn en het was De Paul. Lautaro had ik al uit een player pick.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:18:02 #197
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199630240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vorige keer speelde je in dezelfde week alweer toen je al je munten ging verneuken.
Heb ik nu weer gedaan, maar met die kanttekeningen dat ik de game niet meer heb geïnstalleerd staan en ik echt geen ambitie heb de komende maanden verder te gaan :)

Heb echt wel belangrijkere zaken aan m'n hoofd de komende maand
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_199630277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou zeggen: ga alleen SB spelen op world class (legendary word je soms ook niet goed van) en menu grinden. Waarom is de Serie A gegarandeerde TOTS SBC er eigenlijk maar 1 dag? Ik kreeg een Argentijn en het was De Paul. Lautaro had ik al uit een player pick.
Ik denk omdat er nog een tweede komt.
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:35:24 #199
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199630439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:18 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Heb ik nu weer gedaan, maar met die kanttekeningen dat ik de game niet meer heb geïnstalleerd staan en ik echt geen ambitie heb de komende maanden verder te gaan :)

Heb echt wel belangrijkere zaken aan m'n hoofd de komende maand
Je zal maar een maand lopen zeveren over Eredivisie TOTS om vervolgens 1 dag later ermee te kappen ik vind het hilarisch eerlijk gezegd
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:00:57 #200
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199630751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je zal maar een maand lopen zeveren over Eredivisie TOTS om vervolgens 1 dag later ermee te kappen ik vind het hilarisch eerlijk gezegd
Dat mag jij vinden :')

Heb Koopmeiners even geprobeerd maar Fer was beter.
Antony speelde ook wel lekker weg, maar de rest heb ik niet geprobeerd :)

Wat maakt het overigens uit wanneer iemand er mee kapt. Als het klaar is is het klaar :)

Heb het al langer volgehouden dan in Fifa 17, 18 en 19 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')