Ja maar vraag het dan gewoon niet als je toch doet wat je zelf wilquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, dat heet advies vragen, dat betekent niet altijd dat je er iets mee moet doen.
Het is geen bindend referendum
Jij past wel heel erg vaak je team aan btw. Als je nou eerst eens voor een goeie basis zorgt en dan af en toe een positie gaat upgraden met een flinke verbetering, dan hou je veel meer coins over.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk...
De verdedigers zijn dungezaaid en dat is toch waar de serie a om bekend staat normaal gesproken.
Ik wacht op de eredivisie tots, pas daarna ga ik m'n team aanpassen
Ik speel al zeker sinds m'n skill rating op 0 stond met hetzelfde team.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij past wel heel erg vaak je team aan btw. Als je nou eerst eens voor een goeie basis zorgt en dan af en toe een positie gaat upgraden met een flinke verbetering, dan hou je veel meer coins over.
Zie het maar als een second opinion, die hoef je ook niet op te volgenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar vraag het dan gewoon niet als je toch doet wat je zelf wil
Mensen nemen de moeite om je te helpen of je vraag te beantwoorden en 9 van de 10 keer doe je er toch niks mee.
Heerlijk, je had ook best wat packs zeker?quote:
Paar rare mega packs en de 81x25, 83x25 en 84x20. Ze kwamen uit de laatste. Voor de rest wat "high rated" fodder zoals Kroos, Benzema, Hazard, Casemiroquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:52 schreef papert het volgende:
[..]
Heerlijk, je had ook best wat packs zeker?
Ga je Lozano nog doen met het fodder? Die ziet er wel goed uit.
Lekker teampje hoor. Er komt deze week vast wel een SBC voor een CV of een back die je voor Leiva kan inzetten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:21 schreef Divje het volgende:
Teampje op dit moment:
https://www.futbin.com/21/squad/8434989
Switch in-game naar een 4-4-2 of 4-1-2-1-2.
Zoek nog wel een vervanger voor Lucas Leiva, maar voor nu voldoet hij wel op cb.
Ik vind het knap hoe jij het voor elkaar krijgt om die SBC's zo makkelijk te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is een 86 en een 84 dat is toch niks. Je kan die caicedo al in die 86 doen dan hoef je alleen wat rommel er bij te doen.
Dan doe je iets fout denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:49 schreef papert het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe jij het voor elkaar krijgt om die SBC's zo makkelijk te doen.
Ik heb Allison (91) en van Dijk in die 86 zitten, en dan nog heel wat 84 spelers erbij. Die op dit moment wel echt behoorlijk duur zijn.
Doe morgen avond wat upgrades dan heb je zo fodder bij elkaar als je dan nog een tots erbij doet dan heb je zo een 86 rated team.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:49 schreef papert het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe jij het voor elkaar krijgt om die SBC's zo makkelijk te doen.
Ik heb Allison (91) en van Dijk in die 86 zitten, en dan nog heel wat 84 spelers erbij. Die op dit moment wel echt behoorlijk duur zijn.
Ik weet niet of je de moeite hebt gedaan om Amiri of Corona te unlocken? Dat soort kaarten gaan bij mij meteen een goede sbc in.quote:
Hetzelfde hier, Amiri en Corona allebei ingeleverd voor Tapsoba. Tuurlijk, zijn grappige kaarten, maar ga ik ze echt gebruiken? Amiri komt niet eens in mijn Bundesliga team voor swaps, en ik heb totaal geen amibitie om met een Liga NOS of Mexicaans team te spelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de moeite hebt gedaan om Amiri of Corona te unlocken? Dat soort kaarten gaan bij mij meteen een goede sbc in.
Nope, divisie 6 momenteelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:31 schreef papert het volgende:
[..]
Lekker teampje hoor. Er komt deze week vast wel een SBC voor een CV of een back die je voor Leiva kan inzetten.
Voor Dybala geldt waarschijnlijk hetzelfde.
Ik heb nu 15 zeldzaam megapakketen, 2 ultimate pakketten, en nog heel wat elektrum en gemengde spelers pakketten. De helft daarvan ga ik maandagavond openen.
En dan de 84 x 20 ook.
De rest bewaar ik dan tot volgende week zondagavond.
Edit; zou jij willen sturen hoe jij Lozano vind spelen?
Ik heb hem klaar staan, maar ben benieuwd wat iemand van een vergelijkbaar niveau van hem vind.
(Volgens mij speelde jij ook divisie 2/3 toch?)
Ja, die heb ik beide. Amiri staat bij mij momenteel in de basis, die is verassend goed. Met Corona vind ik het lastig dat die SBC's een best hoge chem vragen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de moeite hebt gedaan om Amiri of Corona te unlocken? Dat soort kaarten gaan bij mij meteen een goede sbc in.
Daar kan je toch behoorlijk wat SBCs mee doen? Oblak of Ederson kan er in, en dan kunnen Sosa, Corona, Milinkovic-Savic, Rodri, Te Vrede, Pukki, Bamford er ook prima in imo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:33 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, die heb ik beide. Amiri staat bij mij momenteel in de basis, die is verassend goed. Met Corona vind ik het lastig dat die SBC's een best hoge chem vragen.
Maar kan de komende 2 weken nog wel wat SBC's doen als het uitkomt met chem.
Heb nu 1 miljoen. Een aantal grote pakketten, en;
Oblak; 96
Courtois; 94
Ederson; 94
Isak; 92
Carrasco; 92
Sabitzer; 92
Rodri;91
Navas; 91
Dybala; 91
Suarez; 91
Sosa; 90