abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199525162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Als Sieneke niet als vervanger wordt opgedraven ga ik protesteren :(
Ja laten we die nog even de grond intrappen met zijn allen!
pi_199525594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:10 schreef Andromache het volgende:
Romy Monteiro? Wie?? Belachelijk staaltje omroeppolitiek. Waar is Lenny Kuhr, Getty Kaspers of desnoods Ilse Delange?
oh Lenny zou geweldig zijn O+
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:19:55 #78
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199527102
Neem Sieneke als pumtenvoorlezer. Ook Avrotros-materiaal maar heeft wel degelijk iets aan het ESF bijgedragen. Belachelijk, Romy Monteiro. Echt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199528351
Ze hadden gewoon nog een jaartje moeten wachten, als je al een jaar moet overslaan kan een tweede ook nog wel.

Dan was je veel verder geweest met vaccinaties en had je al dit gezeik niet gehad, dan had ook iedereen kunnen optreden.

Gewoon geduld oefenen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199533938
Ik denk dat het niet waar is.

Na zijn deelname en overwinning in 2019 heeft hij last gekregen van extreme angsten, ik denk dat hij het gewoon geestelijk niet aankan, en nu op een voor hem minder belastende manier toch te zien zal zijn, onder het mom van corona.
pi_199533971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch wel een faal van jewelste van de organisatie. In een bubbel kan dit niet, dan hoor je het van tevoren al.
Eens hoor, IMO gewoon een uitvlucht, voor zo'n event neem je ALLE denkbare voorzorgsmaatregelen met je grootste overwinnaar aller tijden.

Laurence kampte ookal met paniekaanvallen bij de alternatieve uitzending van het Songfestival afgelopen mei '20. Op het laatste moment is toen besloten dat hij niet live zou zingen, maar er gebruik zou worden gemaakt van de opname van de repetitie.

Ik begrijp het wel, er is heel veel op hem afgekomen, en het is een kwetsbare jongen.

Dit alles imo, wellicht heeft hij echt corona, maar ik geloof er niets van.

[ Bericht 13% gewijzigd door Za op 21-05-2021 00:38:18 ]
pi_199534146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:25 schreef Za het volgende:
Ik denk dat het niet waar is.

Na zijn deelname en overwinning in 2019 heeft hij last gekregen van extreme angsten, ik denk dat hij het gewoon geestelijk niet aankan, en nu op een voor hem minder belastende manier toch te zien zal zijn, onder het mom van corona.
Nouja dan moest hij er wel héél zeker van zijn dat dit anderen niet zou treffen, dat Edsilia ineens niet meer mocht presenteren enzo.

Dus nee, lijkt me sterk.
pi_199534686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:52 schreef Em31 het volgende:

Nouja dan moest hij er wel héél zeker van zijn dat dit anderen niet zou treffen, dat Edsilia ineens niet meer mocht presenteren enzo.

Dus nee, lijkt me sterk.
Indien hij het niet heeft kan het anderen ook niet treffen via hem dan.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 04:37:52 #84
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199534803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:43 schreef Prego het volgende:
[ twitter ]
Had dan liever Emma Wortelboer weer gevraagd.

Romy Monteiro. :{
pi_199534911
Alle opmerkingen over paniekaanvallen: niet waar, hij heeft een positieve test uitslag. Heeft Sietse gisteravond nogmaals bevestigd.
pi_199534965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:25 schreef Banaanvragen het volgende:
wie?
Hallo
pi_199535123
Gelukkig zijn ze een aantal jaar geleden begonnen we het sturen van onbekende talenten. Je kon er anders de klok op gelijk zetten dat Romy Monteiro Nederland een keer zou vertegenwoordigen.
pi_199535137
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:38 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
:')
pi_199535271
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:10 schreef Andromache het volgende:
Romy Monteiro? Wie?? Belachelijk staaltje omroeppolitiek. Waar is Lenny Kuhr, Getty Kaspers of desnoods Ilse Delange?
Wij willen Waylon @superniger
pi_199535310
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 03:05 schreef Za het volgende:

[..]

Indien hij het niet heeft kan het anderen ook niet treffen via hem dan.
Wel als hij er voor gezorgd had dat mensen in quarantaine moesten omdat ze te lang in zijn buurt waren geweest.

Dus nee, ik kan het me echt niet voorstellen.
pi_199535411
Alles is een complot!

:')_________________!
A303C808I909D
Iedere vrijdagavond een online muziek pubquiz!
www.pubpopquiz.nl
pi_199542312
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 07:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Wij willen Waylon @:superniger
eens
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199542482
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 07:57 schreef Document1 het volgende:
Alles is een complot!

:')_________________!
ESF = 5G!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 21:10:43 #94
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199546314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:31 schreef Breekfast het volgende:
Misschien had de overheid de belangrijkste personen die tijdens de shows een rol hebben toch even voorrang moeten geven met vaccineren.

Als Chantal weg zou vallen bijvoorbeeld dan ben je echt de sjaak.
_O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199551487
Ik neem aan dat AvroTros iemand moest kiezen met wie ze al een contract hadden. Op zo'n korte termijn nog een oud-winnaar of oud-deelnemer laten opdraven is niet onmogelijk, maar wel behoorlijk lastig. Dan is Romy Monteiro, als presentatrice van junior Eurovisie, op zich best een logische keus.
pi_199554500

Duncan Laurence sprakeloos na eerbetoon op Rotterdamse toren
Duncan Laurence wordt dit weekend geëerd met een bijzondere laserprojectie op de Rotterdamse Zalmhaventoren. De winnaar van het Eurovisie Songfestival 2019 is tot zijn grote verdriet vanavond niet aanwezig bij de finale vanwege een coronabesmetting. Als hart onder de riem staat op de toren immens groot ‘we love Duncan’. De artiest vindt het ‘ongelofelijk’.

,,Je moet als zakenman eigenlijk niet emotioneel zijn, maar dit vond ik wel heel sneu’’, zegt Michel Povée van Resal Lasers. Zijn bedrijf verzorgt dit jaar de lasertechniek op het songfestival, zoals bij het openingsoptreden van Duncan in de eerste halve finale afgelopen dinsdag. Toen Povée donderdag hoorde dat Duncan er op de grote avond niet bij kan zijn, moést hij wel iets doen.

Hoewel het project oogt alsof er weken planning aan voorafgingen, ontstond het idee spontaan tijdens zijn autorit naar huis vanuit Ahoy. Povée zocht contact met de kunstmakers van het bedrijf Mothership, die eerder deze week al een lichtshow rond de Erasmusbrug realiseerden.

Ze kwamen al gauw uit bij de Zalmhaventoren. ,,Daarin woont nog niemand, dus niemand zou last hebben van de lasers’’, zegt Povée. ,,Het is nu zo ongeveer het grootste canvas van Europa.’’

Een bewoner van de nabijgelegen Erasmustoren stelde zijn balkon beschikbaar om de projector op te zetten en zo prijkte de tekst gisteravond urenlang kleurrijk op de toren. Vanavond is de projectie nog eens te zien, tussen 22.00 en 01.00 uur.

Duncan zag vanochtend een foto van het gebouw en was even sprakeloos. ‘Dit is ongelofelijk’, schreef hij op Twitter. ‘En zo, zo, zo lief. Bedankt voor de liefde en steun.’

,,Zo moest het aankomen, erg leuk’’, zegt Povée. ,,Hopelijk draagt dit bij aan het saamhorigheidsgevoel dat je nu in Rotterdam al heel erg ziet bij iedereen. Dat kunnen we in deze gekke tijd wel gebruiken.’’

https://www.ad.nl/songfes(...)amse-toren~a2f87ac6/
pi_199554561
Team Duncan heeft blijkbaar echt z'n best gedaan om nog wat te maken van die repetitiebeelden, inclusief de lichtman Ignace d'Haese. Ik denk dat Ilse hier voor een groot deel achter zit, die bijt zich vast in zoiets en laat niet meer los. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
pi_199554683
Ik vond het er wel mooi uitzien, het is net alsof hij tussen twee lagen water zit.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 14:32:48 #99
469185 DJ11
Radio 49
pi_199554709
Ben benieuwd wie vanavond de prijs uitreikt. Ik vind eigenlijk dat er maar twee opties mogelijk zijn:
1) Ilse deLange, al dan niet samen met Waylon. Als meest recente hoge notering van Nederland en vanwege haar rol in de begeleiding van Duncan Laurence.

2) Getty Kaspers, zangeres van Teach-In, als meest recente Nederlandse winnaar voorafgaand aan Duncan Laurence.

Elk ander scenario is op voorhand bespottelijk.
The year three thousand may still come to pass, but the music shall last
I can hear it on a timeless wavelength, never dissipating but giving us strength

.
Sterling Void
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 14:34:58 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199554731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:32 schreef DJ11 het volgende:
Ben benieuwd wie vanavond de prijs uitreikt. Ik vind eigenlijk dat er maar twee opties mogelijk zijn:
1) Ilse deLange, al dan niet samen met Waylon. Als meest recente hoge notering van Nederland en vanwege haar rol in de begeleiding van Duncan Laurence.

2) Getty Kaspers, zangeres van Teach-In, als meest recente Nederlandse winnaar voorafgaand aan Duncan Laurence.

Elk ander scenario is op voorhand bespottelijk.
Getty is toch 73 jaar? Die mag Ahoy niet in officieel :')
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')