abonnement Unibet Coolblue
pi_199535592
De ESC Tracker is echt een slagveld... er komt totaal geen favoriet naar voren. Als ik er een moet noemen zou het Oekraïne zijn, die doet het zelfs opvallend goed op Spotify (terwijl het toch niet echt een Spotify-nummer is).
pi_199535627
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik denk Venus, of Little Green Bag.

Of We're Going to Ibiza ;)
Zou Venus niet een beetje te traag zijn voor een knallende opening?

Geloof trouwens dat de presentatoren ook zingen tijdens de opening
pi_199535631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:18 schreef blackswangreen het volgende:
De ESC Tracker is echt een slagveld... er komt totaal geen favoriet naar voren. Als ik er een moet noemen zou het Oekraïne zijn, die doet het zelfs opvallend goed op Spotify (terwijl het toch niet echt een Spotify-nummer is).
Keek net de recap en heb werkelijk ook geen idee meer wat het gaat worden
pi_199535661
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zou Venus niet een beetje te traag zijn voor een knallende opening?

Geloof trouwens dat de presentatoren ook zingen tijdens de opening
pi_199535715
Was was het een was me dat een geweldige middag gisteren zeg. Ondanks dat we bijna Ahoy uit gezet zijn. Kan wel weer iets van mijn Bucket list afstrepen. Het is me gelukt om een 'vrouw' aan het huilen te krijgen
pi_199535730
Dit is een beetje het verhaal wat er gebeurt is, zoals ik het naar een vriendin appte:

Ok komt ie.... het verhaal van vandaag. Rond half 9 stappen we beetje gespannen in de auto. Onze eerste test. Ik ben bijna meteen klaar. Fred moet wachten. Die moest een wangswab doen ivm neusproblemen. Gelukt... redelijk opgelucht rijden we naar Rotterdam. Ik krijg heel snel de resultaten. Fred krijgt wel een sms, maar geen email. Dus weer bellen. Drama allemaal, maar opgelost.

We komen in Rotterdam en richting CS. Richting Dudok voor koffie met songfestival taart. Daarna rustig richting naar Ahoy. Sfeer was echt super. Overal songfestival. Kwamen aan bij Ahoy. Mooie schilderij van Jeangu. Geweldig stoplicht met ABBA. Werden meteen gevraagd of we mee wilden werken aan een fotosessie. Door de beveiliging en kaartcontrole. Direct door naar merchandise verkoop. Shirtje gekocht. Bij de Coop stand op de foto. Jas in klusje. Door naar de zaal.

We hadden een vroeg tijdslot, moesten dus lang wachten. Langzaam stroomt ons vak vol. Lang blijft de rij voor ons leeg. Net voor de start komen er mensen. Oa 3 meisjes/jongevrouwen. Ze zijn al flink luid. Lachen en praten erg hard. Ok dat kan. Show begint, wordt al veel bier gedronken. Voor de show weten we al dat een van de 3 32 is, 3 broers heeft en al zwanger wilde zijn. De show was echt super, loopt heel snel door. Ze blijven maar beppen. Vervelend, maar oo. Blijkbaar zit er nog een vriendinnetje in de zaal. Die wordt er bij gehaald. Pffff. Blijven rusten en genieten van de show.

De intervalact begint. Zo indrukwekkend. Ontroerend en mooi. De mevrouwtjes blijven door kletsen. Ik heb het echt helemaal gehad en ontplof. En zeg kan je alsjeblieft je mond houden. Ik kom hier voor de show, niet voor je zogenaamde geweldige verhalen. Blablabla krijg ik te horen. Ik krijg dr wel stil met dat ik geen geld betaal om haar geneuzel maar voor de show. En als ze wil kletsen maar naar de Skihut moet gaan. Kort daarna blijkt de buurman naast Fred ook iets tegen ze te zeggen. Ze barst in huilen uit en ze gaan met zijn 4 weg. Kort daarna komt de beveiliging en ik moet mee komen. Mijn kant van het verhaal moet ik doen. Zij zeggen dat ik eerst naar de beveiliging in het vak had moeten gaan (welke op 2 meter naast ons zit). Omdat de show nog een paar minuten duurt, mag ik terug naar mijn stoel. Daar aangekomen vertel ik het verhaal tegen Fred. En Fred wijst die beveiliging. Die me echt moet hebben horen uitvallen want dat deed ik echt niet zachtjes. Dus die beveiliging komt naar ons. En die begint als je iets te vertellen heb, moet je dat niet achter mijn rug om doen jongen (zegt ie tegen Fred. Jochie van nog geen 25). Toen had ik het helemaal gehad en pakte onze spullen. Nog even ons verhaal verteld bij de organisatie, die blijkbaar ook gezien had wat er gebeurt was. Even stoom afgeblazen. Buiten zeiden we tegen elkaar die stomme wijven mogen onze gave dag niet verpesten. Nu heb ik het van me afgeschreven en dan was dat het
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:44:03 #157
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199535763
Ah nee, zeker niet je dag door laten verpesten! En zo kut ook altijd bij concerten, mensen die gewoon continu aan t kletsen zijn. Ga dan gewoon op visite of naar de kroeg ofzo.
pi_199535796
Dat is echt een Nederlands fenomeen, mensen gaan hier naar een concert als een soort social gathering. Pilsje pakken, lekker ouwehoeren met vrienden, en oh ja er treedt ook nog een band op. Ik denk dan altijd: waarom zou je een paar tientjes betalen voor iets wat je ook gewoon in de kroeg kunt doen? Je kunt op Youtube ook altijd horen als een live-video in Nederland is opgenomen, dan lullen er allerlei stemmen door het nummer heen.
pi_199535832
Klopt idd. Normaal zou je nog eens ergens anders kunnen gaan staan of zo. Probeerde me echt in te houden, want als het aan mij lag was ik al eerder uitgevallen.

Maar na die indrukwekkende interval was het de druppel.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 09:31:56 #160
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199536220
Joh! We vroegen ons al af wat er in hemelsnaam aan de hand was. Wij zaten helemaal bovenaan in dat vak aan het gangpad en zagen de dames wegstormen (ook op de gang stonden ze panisch te krijsen) en dus ook dat jullie door de beveiliging werden bevraagd.
We hadden wel een naughty theorie waarover de dames wellicht zich hadden beklaagd. Iets met die kilts.
Maar die jonge beveiliger heeft de hele middag uitgebreid zitten gapen dus hij had een super servicegerichte mood.
Echt waardeloos als mensen zich zo gedragen en daarmee anderen het zo moeilijk moeten maken.
pi_199536314
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:31 schreef TDHS het volgende:
Joh! We vroegen ons al af wat er in hemelsnaam aan de hand was. Wij zaten helemaal bovenaan in dat vak aan het gangpad en zagen de dames wegstormen (ook op de gang stonden ze panisch te krijsen) en dus ook dat jullie door de beveiliging werden bevraagd.
We hadden wel een naughty theorie waarover de dames wellicht zich hadden beklaagd. Iets met die kilts.
Maar die jonge beveiliger heeft de hele middag uitgebreid zitten gapen dus hij had een super servicegerichte mood.
Echt waardeloos als mensen zich zo gedragen en daarmee anderen het zo moeilijk moeten maken.
Haha al was ze de laatste vrouw op aarde ;)

Die beveiliger zat er nog geen 2 meter van ons vandaan. Hij moet mijn enorme uitval echt gehoord hebben, want het was enorm stil in de zaal. En dat ie ons dan afsnauwd met jongen. Schandalig
  vrijdag 21 mei 2021 @ 09:53:35 #162
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199536451
Oow, toen wij naar buiten liepen hoorde ik mensen achter me praten over twee mannen die waren uitgezet! En iemand anders die zei: nee ze moesten met de beveiliging praten en toen weer terug. En ik dacht al, wat kan er nu gebeuren op esf. Maar constant pratende mensen verklaart veel. :D
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:10:33 #163
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199536601
Dat snap ik ook echt niet, betaal je 50+ euro voor een kaartje, ga je lopen beppen met de girlsss.
Ga dan lekker naar een terrasje.
Ook voor corona, al gebeurt het minder snel bij metal concerten.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 10:32:25 #164
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199536828
Zo heb ik een keer ruzie gehad bij Werchter. We stonden behoorlijk vooraan, wilden de band graag horen. Vlak achter ons mensen die constant aan t praten waren. Maar het is een festival, wat is nu de moeite om ff tien meer of meer naar achter te lopen en daar te gaan kletsen...
pi_199536837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:10 schreef Momo het volgende:
Dat snap ik ook echt niet, betaal je 50+ euro voor een kaartje, ga je lopen beppen met de girlsss.
Ga dan lekker naar een terrasje.
Ook voor corona, al gebeurt het minder snel bij metal concerten.
Dat zei ik dus ook tegen dr. Ik betaal 50 euro voor de show, niet voor jouw gelul. Anders waren we samen naar de kroeg gegaan
pi_199536842
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Oow, toen wij naar buiten liepen hoorde ik mensen achter me praten over twee mannen die waren uitgezet! En iemand anders die zei: nee ze moesten met de beveiliging praten en toen weer terug. En ik dacht al, wat kan er nu gebeuren op esf. Maar constant pratende mensen verklaart veel. :D
Oh er werd over ons gepraat :) Heerlijk hahaha
pi_199538292
Weer een repetitie dagje w/

Ook benieuwd naar welk bekend NLs nummer ze gebruiken voor de opening en naar de interval act.

Blackswangreen noemde Venus. Die had ik ook in m'n gedachten en daar kun je wel een lekker dance sausje over gieten.
~The present is all there is~
pi_199538657
Hoe gaan ze trouwens IJsland in de vlaggenparade doen?
pi_199538665
Zo benieuwd naar de interval acts w/
pi_199538846
Gaan we *O*
pi_199538880
Lichtbollen over heel Europa richting Ahoy
pi_199538889
Ziet er erg cool uit zegt Mattstream
pi_199538891
Jaaa Venus *O* @blackswangreen
~The present is all there is~
pi_199538898
Ik hoor she's got it *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')