de opbouwquote:Op zondag 23 mei 2021 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Je moet voor de grap eens luisteren naar de instrumentale versie. Stiekem vind ik dit nog lekkerder dan het origineel, boh:
Oh wat vet! Montaigne was ook n van mijn favorieten. Zo jammer dat ze niet door ging. Gjons Tears klinkt dan weer een beetje als vreemde eend in de bijt, maar dat maakt het misschien ook wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:00 schreef koffieleuk het volgende:
Nu gewoon op #1 in de Spotify Viral 50 wereldwijd
quote:Op zondag 23 mei 2021 11:58 schreef Momo het volgende:
Wel typisch dat veel juryleden dit helemaal onderaan hadden gezet
Gelukkig hebben ze superveel televotes gehad.
Ja, ach, de jury. Die hebben volgens mij nogal een specifieke smaak, type Eurovision zeg maar. Dat zegt in dit geval dus net niets.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:57 schreef dawigga het volgende:
Toch wel jammer dat de vakjury het maar matig kon waarderen, des te leuker om te zien dat ze 2de bij het publiek werden.
Ja, ging je opeens in turbostand?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik had deze weer aan tijdens het hardlopen vandaag, dan komt-ie ineens wel extra goed binnen
Ik stelde me bij die beat rond 1:45 voor dat je in een achtbaan naar boven klimt en dan naar beneden suist zodra de ‘Ping’ klinkt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik had deze weer aan tijdens het hardlopen vandaag, dan komt-ie ineens wel extra goed binnen
Dus om Go_A te bedanken krijgen hun opvolgers een bak geld?quote:
Die logica mis ik ookquote:Op maandag 31 mei 2021 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus om Go_A te bedanken krijgen hun opvolgers een bak geld?
Gelijk tickets gekocht!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:25 schreef Greys het volgende:
Ze komen ook naar het Grote Songfestivalfeest in Ziggo.
https://www.facebook.com/117328106329750/posts/620939099301979/
Leuk! Heb er even een nieuw topic voor gemaakt.quote:
Dit is geweldig!quote:
Als ik het goed heb begrepen had ze een tumor en is daardoor van beide longen een gedeelte verwijderd. Zie deze docu, met Engelse ondertiteling.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ik lees net ergens dat Katarina dus n long heeft. Extra knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |