Hoe tof Verka ook is (dat nummer zit trouwens heel goed in elkaar) dat moeten we niet willen. ESC is juist van het imago aan het afkomen dat het carnavalesk is. Dan moet dit max top 10 eindigen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:27 schreef koffieleuk het volgende:
Denk ook niet dat het gaat winnen, maar zie het wel een Verka doen.
Maneskin weet trouwens
[ twitter ]
Daar kan ik inkomenquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe tof Verka ook is (dat nummer zit trouwens heel goed in elkaar) dat moeten we niet willen. ESC is juist van het imago aan het afkomen dat het carnavalesk is. Dan moet dit max top 10 eindigen.
En nu is het nummer nog behoorlijk ingekort.. Een klein wonder dat het nog wel effectief is, dat opzwepende effect.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:06 schreef mootie het volgende:
Vreemd gefascineerd door dit nummer. Stem gaat door merg en been, maar toch werkt het perfect.
Echt hè! Ik vind dit fantastisch. Wat betreft zang en muziek vind ik dit echt bij het land passen en zoiets heeft altijd bij mij een streepje voor. Griekenland bijvoorbeeld. Leuk liedje hoor, maar dat had ook door UK gezongen kunnen worden. Om even een voorbeeld te geven. Je hoort heel weinig invloeden van het land zelf in liedjes terug en ik vind dat wel heel jammer. Hier blinkt Oekraïne duidelijk in uitquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit echt álles behalve carnavalesk. Verre van.
Ben het niet met je eens. Wat “goede muziek” is, is kwestie van smaak. Ik vind Ukraine geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe tof Verka ook is (dat nummer zit trouwens heel goed in elkaar) dat moeten we niet willen. ESC is juist van het imago aan het afkomen dat het carnavalesk is. Dan moet dit max top 10 eindigen.
Dat heb ik ook wel. Dan met iets liever Italië, Frankrijk of Zwitserland, want lang niet gewonnen. IJsland of Litouwen, want nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:03 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een gaaf nummer, maar winst hoeft voor mij niet, vooral omdat ik het niet leuk zou vinden dat Oekraïne het dan weer moet doen volgend jaar
Ik vond het direct al tof, maar ik ben het steeds beter gaan vinden. Gisteren live gezien en dat was hélemaal een feestjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:05 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik mij af: ik vond het liedje pas wat worden na minstens 2 x luisteren.
Zat mensen die het bij de finale voor het eerste keer zien en net als ik zoiets hebben van: AAAARGH, wat is dít!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |