Hoe gaat de volgorde eruit zien? Welk land moet openen en op de death spot 2? Wie mag de show sluiten? Zijn er nummers die weg gaan vallen door deze loting?quote:Eerste helft
• Spanje
• Verenigd Koninkrijk
• Israël
• Rusland
• Malta
• Cyprus
• België
• Albanië
• Portugal
• IJsland
• Zwitserland
• Servië
• Griekenland
Tweede helft
• Duitsland
• Frankrijk
• Italië
• Nederland (23e)
• Noorwegen
• Azerbeidzjan
• Litouwen
• Zweden
• Oekraïne
• Bulgarije
• Moldavië
• Finland
• San Marino
quote:De running order:
1. Cyprus
2. Albania
3. Israel
4. Belgium
5. Russia
6. Malta
7. Portugal
8. Serbia
9. United Kingdom
10. Greece
11. Switzerland
12. Iceland
13. Spain
14. Moldova
15. Germany
16. Finland
17. Bulgaria
18. Lithuania
19. Ukraine
20. France
21. Azerbaijan
22. Norway
23. The Netherlands
24. Italy
25. Sweden
26. San Marino
Tussen 12 en 13 zit meestal een langere break, dus daar kan je eventueel twee uptempo nummers kwijt. Dan kan je indien nodig 9 Zwitserland, 10 Cyprus, 11 Spanje, 12 Malta, 13 Rusland doen bijvoorbeeld. Bulgarije op de plek van Spanje zou ook nog kunnen, maar dan gaan er wel veel favorieten elkaar in de weg zitten en dat is uiteindelijk ook niet handig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:10 schreef Sableheart het volgende:
als ik dit lijstje zo zie, verwacht ik dat Rusland, Malta en Cyprus late plekken in de eerste helft gaan krijgen. Ze kunnen echter niet echt goed na elkaar, omdat ze elkaar iets te veel in de weg zitten. Als een IJsland en/of Griekenland ook nog eerste helft trekken, wordt het vreslijk lastig om een goede running order te maken.
Zoveel favorieten en outsiders 1e helft nuquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De hele rits al geloot schijnbaar?
Albanië 1e
Bulgarije 2e
Moldavië 2e
Portugal 1e
IJsland 1e
San Marino 2e
Zwitserland 1e
Griekenland 1e
Finland 2e
Servië 1e
Of andersom?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Finland plek 14-15 en Italië plek 25 denk ik. Die 2 moeten wel uit elkaar getrokken toch?
Die plek is denk ik (vrees ik) voor onze zuiderburen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:40 schreef molloot200 het volgende:
Oh wee als de mense Portugal op startplek 2 zetten hè, ik word viesmad
Italië zijn de favorieten in de odds, net als Portugal 2017, Cyprus 2018 en Nederland 2019 worden die wel aan het eind van hun helft gezet denk ikquote:
Enige mogelijkheden die ik daar zie zijn België, Albanië (maar was al plek 2 in 2019), Spanje (maar was al plek 2 in 2018) en Portugal.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:42 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Die plek is denk ik (vrees ik) voor onze zuiderburen.
Boze Belgen incomingquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Enige mogelijkheden die ik daar zie zijn België, Albanië (maar was al plek 2 in 2019), Spanje (maar was al plek 2 in 2018) en Portugal.
Dan zouden ze qua running order wel twee keer genaaid zijn door hun toch wel enige vrienden op dit festival. Moeten we hopen dat België nooit gaat organiseren, die doen dat echt terug naar onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |