abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8140704
Steek ik net over op een zebra hier in Rotterdam op de Oudedijk.
Word ik door een vrouw die niet goed uitkijkt met haar auto opeens omver gereden.

Ik heb geen idee meer hoe het gebeurde, alleen dat ik zag dat er geen auto's dichtbij waren toen ik overstak, en toen ik half was overgestoken werd ik ineens geraakt door een auto van links.

Een harde klap en opeens lag ik op de weg, meteen een hoop mensen eromheen. Maar ik stond gelijk weer op, deed het lacherig af en raapte mijn schoen op die een paar meter verderop lag. Nog even naam en telefoonnummer opgeschreven van de vrouw die me aanreed (die was erg geschrokken.)
Het gekke was dat ik geen herinnering had van het moment van de klap. Ik lag gewoon plotseling op straat.

Ik liep door naar de supermarkt waar ik even boodschappen wou doen. Onderweg merkte ik dat ik erg pijn had aan mijn been.
Ik kwam iemand tegen in de supermarkt die het had zien gebeuren, en zei: laat het maar even nakijken bij de dokter.

Ik heb de hele tijd lopen denken hoe het nou kon gebeuren.
Ik stak over, zij kwam van links, mijn rechter scheenbeen is geraakt (dat doet pijn en is geschaafd), mijn schoen lag meters verderop (hoe kan je schoen nou uitvliegen??) en haar linker buitenspiegel lag eraf. Maar waar heb ik dat ding dan geraakt? Op mijn jas of wat dan ook is niks te zien.. en verder heb ik ook nergens pijn.

Ook zo raar. Zij vroeg mijn telefoonnummer, en ik wist het echt niet meer. Ik moest een hele tijd nadenken voor ik het weer wist. Tot op dit moment (het is ongeveer een uur geleden) weet ik nog amper wat links en rechts is.

pi_8140721
je moet even naar dokter gaan hoor... misschien is er iets aan de hand
  maandag 27 januari 2003 @ 20:51:57 #3
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_8140738
zou je niet eens een foto oid laten maken?
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_8140809
Lees je verhaal na, en concludeer dat een bezoekje aan het ziekenhuis geen kwaad kan.
pi_8140813
Ja, ik zou ook naar de fotograaf gaan.

Nah.. je moet eventjes naar de EHBO toe van het ziekenhuis, laat je zelf maar ff na checken.

Moet dit ?
pi_8140856
Ik zou zeker ff naar de dokter gaan, ook wel normaal als je bent aangereden
Built for Speed
  maandag 27 januari 2003 @ 20:56:00 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8140862
klinkt wel beetje als een lichte hersenschudding...
pi_8140864
viel je op je hoofd? Want anders heb je een grote kans dat je een lichte/zware hersenschudding hebt. Trouwens hoe hard kwam ze aanrijden of heb je dat ook niet kunnen zien?

Veel succes ermee

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  maandag 27 januari 2003 @ 20:56:21 #9
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_8140873
Stel dat je een hersenschudding hebt, dan wil je ook niet dat je er vannacht ineens in blijft ofzo. Even lachen voor het vogeltje zou ik zeggen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 januari 2003 @ 20:56:43 #10
39446 303
(C) Roland
pi_8140881
Voor iemand die niet goed meer weet wat links en rechts is kan je goed typen...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  maandag 27 januari 2003 @ 20:57:34 #11
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8140903
Ik weet het:

Je bent ontvoerd door buitenaardse wezentjes die testen hebben uitgevoerd op je schedel en je been. Na lange testen die jaren duurden hebben ze je terug in de tijd gestuurd en je daarna gedumpd uit hun vliegende schotel waarbij je tijdens de val de zijspiegel van die auto geraakt hebt. Je weet van niks meer omdat ze je brainwashen met Dreft

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 27 januari 2003 @ 20:57:41 #12
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8140910
Rij ff langs de EHBO,laat ze er voor alle zekerheid ff naar kijken,fototje van laten maken dan weet je het gewoon zeker,want vag klinkt het wel[en gewoon ff gaan,ik werk in het ziekenhuis dus volg dit advies maar op!!]
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8140924
zou maar effe naar ziekenhuis gaan om effe een foto te laten trekken.
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
pi_8140931
Ga jij je eens heel snel melden bij de dokter / ziekenhuis

Serieus, dit is niet iets om mee rond te blijven lopen, klinkt inderdaad als een hersenschudding maar je weet maar nooit..

Sterkte in ieder geval

Home is where my guitar is
pi_8140943
als je een hersenschudding hebt,,,,,,,
moet jue niet gaan slapen

dan krijg je strax BRAIN DAMAGE...
dan kan je niet meer fokken...

pi_8140949
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:57 schreef Ella het volgende:
Rij ff langs de EHBO,laat ze er voor alle zekerheid ff naar kijken,fototje van laten maken dan weet je het gewoon zeker,want vag klinkt het wel[en gewoon ff gaan,ik werk in het ziekenhuis dus volg dit advies maar op!!]
zal ik doen zuster
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  maandag 27 januari 2003 @ 21:00:48 #17
35589 Floyty
Kiss my aura
pi_8140988
quote:
[b].
Ook zo raar. Zij vroeg mijn telefoonnummer, en ik wist het echt niet meer. Ik moest een hele tijd nadenken voor ik het weer wist. Tot op dit moment (het is ongeveer een uur geleden) weet ik nog amper wat links en rechts is.
Klinkt als een lichte shock. Kzou toch effe jezlef na laten kijken bij een arts of ziekenhuis.
- Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
- You got an issue..? Here's a tissue..!
  maandag 27 januari 2003 @ 21:00:59 #18
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8140995
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:57 schreef Ella het volgende:
Afdeling personeelszaken zeker
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 27 januari 2003 @ 21:01:04 #19
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_8140998
Ga inderdaad maar even naar het ziekenhuis.

Dat is de 1e straat rechts, dan de 2e links, zebrapad over, en na 5 minuten waggelen de straat rechts. Dan loop je er zo tegenaan. Rem dus op tijd en kijk goed uit...

Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 27 januari 2003 @ 21:05:01 #20
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8141074
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:00 schreef kwib het volgende:

[..]

Afdeling personeelszaken zeker

Not dus..
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8141102
Diagnose: hersenschudding met retrogarde amnesie mogelijk doorlopend tot het heden. Als je zelfs nu nog dingen aan het vergeten bent zou ik maar snel naar de dokter gaan. Laat hem/haar de ernst bepalen. Doe er niet te lichtzinnig over. Een schaafwond geneest wel maar een genegeerde hersenschudding kan je je hele leven blijven achtervolgen.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  maandag 27 januari 2003 @ 21:11:51 #22
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_8141241
Naar de dokter lijkt me 't verstandigst. Denk ook dat er een lichte hersenschudding in zit!

1 ding is me niet echt duidelijk! Volgens jouw verhaal raakte die auto je van links, maar hoe kan je rechterbeen dan pijn doen? Is je linkerbeen gewoon nog goed? Klinkt beetje onlogisch vind ik.

Maar dat kan komen doordat jijzelf ook niet weet hoe het nou precies gebeurd is... maar goed!
Sterkte iig!

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 januari 2003 @ 21:19:27 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8141402
Misschien gevallen op zijn rechterbeen? Niemand weet wat voor smak het was. Dus braaf zijn en alsnog naar de eerste hulp, zeker omdat je niet alles meer weet. Daar moet je naar laten kijken. Snel. Nu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 januari 2003 @ 21:29:42 #24
29985 gigatech
Rosie the bear
pi_8141640
ik hoop voor je dat je ook wat adressen van getuigen heb enzo
anders ontkent mevrouw dadelijk dat er iets gebeurd is zal niet de eerste keer zijn.
Reisverslag Camper Rondreis USA : http://usa2006.alibalex.com
Cosmic news : http://cosmicgravity.net
pi_8142504
Ik heb een stuk van haar buitenspiegel van de straat opgeraapt en in mijn zak gestoken. Dat moet genoeg zijn. Helaas geen getuigenadressen. Maar ik heb haar net aan de telefoon gehad en ze is heel welwillend om te helpen en erg geschrokken.

Ik voel me nu wel wat beter maar wel een beetje koppijn en pijn aan mijn been. Ga morgen wel even naar de dokter.

Nee, ik weet ook niet hoe het ongeluk zo gebeurd kan zijn: Ze raakte van links mijn rechter scheenbeen, want die is beschadigd - dat been stond kennelijk achter - maar haar linker buitenspiegel ligt eraf.
Ik lag op de grond, maar er was geen spoortje vuil, lak of kapot op mijn jas of broek te zien van haar spiegel. Ra ra...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')