Ik heb geen idee meer hoe het gebeurde, alleen dat ik zag dat er geen auto's dichtbij waren toen ik overstak, en toen ik half was overgestoken werd ik ineens geraakt door een auto van links.
Een harde klap en opeens lag ik op de weg, meteen een hoop mensen eromheen. Maar ik stond gelijk weer op, deed het lacherig af en raapte mijn schoen op die een paar meter verderop lag. Nog even naam en telefoonnummer opgeschreven van de vrouw die me aanreed (die was erg geschrokken.)
Het gekke was dat ik geen herinnering had van het moment van de klap. Ik lag gewoon plotseling op straat.
Ik liep door naar de supermarkt waar ik even boodschappen wou doen. Onderweg merkte ik dat ik erg pijn had aan mijn been.
Ik kwam iemand tegen in de supermarkt die het had zien gebeuren, en zei: laat het maar even nakijken bij de dokter.
Ik heb de hele tijd lopen denken hoe het nou kon gebeuren.
Ik stak over, zij kwam van links, mijn rechter scheenbeen is geraakt (dat doet pijn en is geschaafd), mijn schoen lag meters verderop (hoe kan je schoen nou uitvliegen??) en haar linker buitenspiegel lag eraf. Maar waar heb ik dat ding dan geraakt? Op mijn jas of wat dan ook is niks te zien.. en verder heb ik ook nergens pijn.
Ook zo raar. Zij vroeg mijn telefoonnummer, en ik wist het echt niet meer. Ik moest een hele tijd nadenken voor ik het weer wist. Tot op dit moment (het is ongeveer een uur geleden) weet ik nog amper wat links en rechts is.
Nah.. je moet eventjes naar de EHBO toe van het ziekenhuis, laat je zelf maar ff na checken.
Veel succes ermee
Je bent ontvoerd door buitenaardse wezentjes die testen hebben uitgevoerd op je schedel en je been. Na lange testen die jaren duurden hebben ze je terug in de tijd gestuurd en je daarna gedumpd uit hun vliegende schotel waarbij je tijdens de val de zijspiegel van die auto geraakt hebt. Je weet van niks meer omdat ze je brainwashen met Dreft
Serieus, dit is niet iets om mee rond te blijven lopen, klinkt inderdaad als een hersenschudding maar je weet maar nooit..
Sterkte in ieder geval
dan krijg je strax BRAIN DAMAGE...
dan kan je niet meer fokken...
quote:zal ik doen zuster
Op maandag 27 januari 2003 20:57 schreef Ella het volgende:
Rij ff langs de EHBO,laat ze er voor alle zekerheid ff naar kijken,fototje van laten maken dan weet je het gewoon zeker,want vag klinkt het wel[en gewoon ff gaan,ik werk in het ziekenhuis dus volg dit advies maar op!!]
quote:Klinkt als een lichte shock. Kzou toch effe jezlef na laten kijken bij een arts of ziekenhuis.
[b].
Ook zo raar. Zij vroeg mijn telefoonnummer, en ik wist het echt niet meer. Ik moest een hele tijd nadenken voor ik het weer wist. Tot op dit moment (het is ongeveer een uur geleden) weet ik nog amper wat links en rechts is.
quote:Afdeling personeelszaken zeker
Op maandag 27 januari 2003 20:57 schreef Ella het volgende:
Rij ff langs de EHBO,laat ze er voor alle zekerheid ff naar kijken,fototje van laten maken dan weet je het gewoon zeker,want vag klinkt het wel[en gewoon ff gaan,ik werk in het ziekenhuis dus volg dit advies maar op!!]
Dat is de 1e straat rechts, dan de 2e links, zebrapad over, en na 5 minuten waggelen de straat rechts. Dan loop je er zo tegenaan. Rem dus op tijd en kijk goed uit...
quote:Not dus..
Op maandag 27 januari 2003 21:00 schreef kwib het volgende:[..]
Afdeling personeelszaken zeker
1 ding is me niet echt duidelijk! Volgens jouw verhaal raakte die auto je van links, maar hoe kan je rechterbeen dan pijn doen? Is je linkerbeen gewoon nog goed? Klinkt beetje onlogisch vind ik.
Maar dat kan komen doordat jijzelf ook niet weet hoe het nou precies gebeurd is... maar goed!
Sterkte iig!
Ik voel me nu wel wat beter maar wel een beetje koppijn en pijn aan mijn been. Ga morgen wel even naar de dokter.
Nee, ik weet ook niet hoe het ongeluk zo gebeurd kan zijn: Ze raakte van links mijn rechter scheenbeen, want die is beschadigd - dat been stond kennelijk achter - maar haar linker buitenspiegel ligt eraf.
Ik lag op de grond, maar er was geen spoortje vuil, lak of kapot op mijn jas of broek te zien van haar spiegel. Ra ra...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |